Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Dippertje die doen wij dit keer ook. We krijgen gelukkig ook heel veel controles.

Lentekind lijkt me een mooi verjaardagskado, ik testte positief op de dag dat ik mijn verjaardag vierde.

Hier ook lager rugpijn en last met zitten toch een beetje bekkenklachten.
    Kon met de laatste zwangerschap ook gewoon goed hardlopen terwijl lopen veel zwaarder was.

Wat doen jullie eigenlijk kwa sport en blijven jullie dat doen?

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Qua sport doe ik niks, ik hou er niet van;) Wel volg ik een opleiding waarbij ik zelf moet sporten en in de ringen, touwen enz hang (goh, dit klinkt dan zo niet logisch als ik dit zo lees;) Helaas, deze opleiding is een verplicht nummertje vanwege mijn werk) Ik moet de 9e maar even horen hoe het zit en of ik dit kan blijven uitvoeren.

3. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Doe ik ook, ga vrijdag even langs... ik dacht dat het wel vanzelf over
    zou gaan maar helaas..

4. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Roozjuh: misschien iedere week 2 euro apart leggen ofzo. Dan heb je over 8maand wel een mooie fietskar denk ik en goed de folders in de gaten houden.

Wij hebben zuurkoolstampot met spekjes en worst op.
    Zoontje voor het eerst geprobeerd maar hij wilde het niet. Dus maar een potje opgewarmd.

Vanmorgen lekker geshopt voor ons mannetje: 2 truien en 2 spijkerbroeken erbij. Hij groeit zo hard de laatste weken. Nu bijna uit maat 80 gegroeid.

5. boefjesmama

Vraagje aan de mama's met al een kindje.
    Onze oudste is in juni 23 maand. Zouden jullie voor een peuterbed gaan of meteen voor een groot bed?
    Waar slapen jullie peuters in?

He bah krijgen telefoon van schoonvader, beppe is om 20uur overleden. Arm oud mensje van 86 jaar. Is voor beppe beter maar nooit leuk

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mijn dochter is nu 20 maanden. Ze slaapt overdag in een ledikantje, en 's nachts op een matras (ik voed haar in slaap, en haar kamer is huge), en voor het grootste deel bij ons in bed. Dat is een bewuste keuze voor wie het zich afvraagt - samen slapen hoort net als lang bv geven bij een bepaalde overtuiging in ouderschap ;)

We gaan als ze 2 wordt een gewoon bed kopen (wel met iets aan de rand voor het eruit kukelen). Of een meegroei die we meteen op de grote stand zetten. Ze is nu toch al gewen Dan heeft ze nog een aantal maanden om aan dat bed te wennen voor de baby komt. Ze mag altijd bij ons in bed als ze dat wil.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Gecondoleerd trouwens, boefjesmama.

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gecondoleerd...

Ff ego: heb net de rekeningen betaald en ben er helemaal sjago, gestresst en prikkelbaar van..

9. boefjesmama

Thanx evenstar.

We laten hem eerst nog even in zijn ledikantje maar willen hem niet in het grote bed doen omdat de baby uit de wieg moet zeg maar.
    Dus wel voor die tijd over in het grote bed.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Je bedoeld Hutspot/stamppot wortel en ui?
    Lekker, maak ik volgende week, je brengt me op een idee.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    boefjesmama: ten eerste gecondoleerd. enuhh bedje. mijn zoon slaapt sinds zn 2de verjaardag in een groot bed. heel leuk bed van Ikea. Kan je eerst laag doen en als hij straks ouder is kan je m gewoon simpel omdraaien en is het ene hoogslaper. super dingetje!

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Respect voor je mannetje!
    Ik kook zelf altijd elke dag, manlief heeft dat al tijden niet gedaan.
    Die schuift liever gewoon aan, ipv dat hij eerst ook nog moet koken.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook een aanschuif man :p als ie thuis komt is eerste wat ie doet mij en zoonlief een kus geven, tas dumpen, jas dumpen 'schat hoelang nog tot eten klaar is?' hehe

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier bed van zoonlief, hij staat er niet zo charmant op maar dit was toen hij zn bed voor het eerst zag en als een malloot erop ging springen en doen. dit was nog de mooiste foto :p de rest is allemaal wazig omdat meneertje als een tornado over zn bed ging rennen ;):D

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Koffie zetten, brood smeren, wat doe je nog meer voor je mannetje he.....:D

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Boefjesmama gecondoleerd.

Roozjuh leuk bed, springt hij er nu nog op?
    Onze zoon mag dat niet van ons ha ha.

Nieuwe mama welkom, vonden je kids het een leuke verrassing?

Wij hebben pasta gegeten met witte Taglatelle saus.

Niet misselijk geweest gelukkig, ook geen tabletje genomen.

Morgen werken; voor straks weltrusten.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Oh, maar de eerste 4-5 maanden is dat toch nog niet zo, dus dan is hij al ruim twee... nu is het nog wat vroeg denk ik, hij is nog geen anderhalf toch? Misschien gewoon ook als hij twee is, dan is hij al aan de baby gewend? En ledikantjes heb je al voor 35 euro bij Ikea mocht je toch overlap hebben ;)

18. boefjesmama

Leuk bed roozjuh

Wat ik doe voor mijn mannetje?
    Aardappels schillen en 's avonds thee zetten.
    Hij smeer zelf zijn werkbrood en kookt ook.
    Maar ik ondertussen de tafel klaar en zorgt dan ons zoontje niet bij het gasfornuis komt.
    Ik ruim af en doe de vaatwasser

Dames wij duiken er ook in.
    Lekker koezen en tot.....??

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    toerist, nee doet ie niet meer. mag hij van ons ook niet maar hij was 1ste keer zo hyper dat we m neit tegen konden houden. maar hij weet nu dat het niet mag :)

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedeavond dames.

@BOEFJESMAMA ons zoontjewas 1.5 toen hij een autobed kreeg. het was vanaf zijn geboorte al een moeilijke slapen, maar een wonder is gebeurt, vanaf zijn eerste nacht in het autobed sliep hij als een roos. denk omdat hij nu het gevoel heeft er zelf uit tekunnen, en nu als hij wakker word sochtend loopt hij naar onze kamer en slaapt hij zo nog een uur verder bij mama in bed ;) dus ach het is nooit te vroeg hahahahahha
    en gecondoleerd met beppe...

wat een hulp hebben jullie van je mannen zeg! phoe....
    helaas is mijn man op z'n vroegst om 6 uur thuis,
    dus koken doet hij nooit. en opruimen vaak ook niet want hij voetbal op hoogniveau waardoor hij veel moet trainen.

daarbij zet ik zijn koffie in de morgen en smeer ik zijn brood!
    daar tegen over staat wel: vrijdag papa dag, heel veel liefde, en financieel goed.... dus mij hoor je niet klachen....

oh nee ik ben trouwens gee huismama hoor! werk zelf ook 3 dagen.

ik ben 25 als ik mag bevallen van ons 2de wonder. en mijn man 32!

Deel Deze Pagina