Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    In de beentjes Danielle hup hup! Inderdaad wat een problemen hihi

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja hoor, ik zit weer. Met cola en chips. ;)

3. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ik weet niet of afrola dat ook was... maar ikzelf heb wel een beetje het gevoel dat er 2 inzitten hahahah maar dat is omdat ik er een paar keer over heb gedroomd en er is ook een aantal keer een tweeling gependeld voor me ;)
    Mmm... spannend hahahah

Kuss

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    hoi meiden,

Dank voor jullie reacties.
    Zeker nog niet bekomen hier haha :D.
    Het is echt zo raar. Het waren echt overduidelijk twee vruchtzakjes. Maar nu zit ik hier weer op de bank en is het toch weer onvoorstelbaar. We hebben echter een hele rits echo-foto's meegekregen en morgen ga ik ze proberen in te scannen of er foto's van te maken of zo zodat ik ze kan laten zien.

@ Danielle, ik dacht zelf echt niet aan een tweeling. Dat was iemand anders. Ik durfde amper te hopen dat het een goede zwangerschap was.

@ Celinac, vervelend dilemma van je werk en het verlengen van je tijdelijke contract. Als je echt maar heel langzaam een buik krijgt en je hebt weinig zw.schapskwaaltjes zou je kunnen proberen om je zw.schap te verbergen. Je moet het dan wel gewoon zakelijk aanpakken en het zo zien. Als je snel dik wordt dan zal het lastig zijn je buik te verbergen. Je werkgever zal ws je zw.schap ook heel zakelijk bekijken. Als het makkelijker voor ze is om je te vervangen zullen ze dat ws ook doen hoe lief en aardig ze verder ook kunnen zijn. Ik heb al teveel gezien (ook bij mezelf) dat de zwangere een vervolg contract wordt onthouden vanwege een zw.schap. Als je in de gelegenheid bent om zakelijk te kunnen zijn, zou ik het ook doen.
    Maar je hebt altijd uitzonderingen, dus misschien wordt je contract ondanks zw.schap ook verlengd ;).

Mijn contract loopt ook af tijdens mijn zw.schap. En deze zw.schap zal vast nog zwaarder worden nu het er twee zijn dan bij mijn eerste. Toen moest ik met 18 wk ook al voor 50% de ziektewet in. Dus dat zie ik dit keer opnieuw gebeuren. Zal mij benieuwen wat voor gevolgen dat voor mijn contract heeft ;).

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh sorry.. er schrijven er zoveel hier, dat ik soms mensen door elkaar haal.. Kan me voorstellen dat je ff van de schrik moet bekomen zeg, het is me ook nogal wat!

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zitten toevallig ned 3 te kijken.
    Gaat over oeganda en oprekken van schaamlippen omdat dat seks opwekkend zou werken.
    Echt vreemd van jongst af aan moeten de meisjes hun schaamlippen oprekken tot een halve vinger groot. Dat zouden de mannen fijn vinden.

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    (mijn bek valt wel even open bij "Het spijt me" (arme meid...:())

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja zielig hé voor dat meisje... wat een verdriet...

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Boefjesmama; ieewww... getsie... Je kunt ook gewoon bevallen. :D

Grapje. ;)

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aaah fijn daar komt haar vader!!

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En hup, ben ik weer aan het bleren.

12. Ik duik m'n bedje in ben moe. Tot morgen!

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Zoo en dat kind bij de kinderfluisteraar, ongelooflijk. Echt erg! Gaat ergens iets fout in het (niet) luisteren/kijken naar je kind volgens mij.

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lekker slapen Bloempje! Ga dit ook kijken in bed.

15. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ahhhh. ik ben een mooie film aan het kijken op rtl8!

ik wil me ook graag laten pendelen maar kan niemand vinden :(
    iemand nog een optie voor mij?

ps zag trouwens dat je hier ook een forum hebt waar mensen je vragen beantwoorden over UWV!!! misschien iets voor een aantal mensen onder ons die problemen/vragen hebben over werk/uitkeringen!

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ja zielig he het spijt me...gelukkig kwam hij opdagen..ik zat weer te janken haha.

@ Afrola ik snap dat je even moet wennen aan het idee..is niet wat je verwacht en een zwangerschap van een tweeling lijkt me ook spannend.. Nou ben benieuwd naar de echo's! En succes met het wennen aan de komst van 2 kleine wondertjes!! :D

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ook, hallo hormonen! :)

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    hihi allemaal aan het janken..:D

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ga afsluiten, tot later! Trusten allemaal alvast!

20. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoe triest is het als je moet huilen bij "het zandkasteel" omdat een jongetje daar een zusje gekregen heeft? :D:D

Deel Deze Pagina