9 weken wave voor Mirri!! Mooi die kleine handjes in je banner. Celinac, binnenkort ook tijd voor een foto dus.
hoi dames ook ik kom me hier melden.! afgelopen maandag echo gehad en een super mooi hartje zien kloppen! we dachten zelf dat we rond de 9 weken zouden zitten ( zelf uitgerekend) maar er was een vruchtje te zien van 5/6 weken met mooi sterk kloppend hartje nu aanstaande maandag weer voor een echo en dan gaan ze kijken of het gegroeid is zo ja dan was ik gewoon minder ver dan we dachten ( late eisprong + innesteling) zo niet dan worden we doorverwezen naar de gyn.. Maar ik heb het gevoel dat alles gewoon goed zit ( had ik bij mn laatste zwangerschap niet en dat is ook uitgemond is mk bij 13 weken) kan alleen niet meer verbergen dat ik zwanger ben aangezien ik nu ak niet meer mn eigen broeken pas... Zou er snel een foto opzetten van mn bolle buuk ..
Welkom Thea! En gefeliciteerd met jullie mooie echo. Idd hopen dat de volgende keer het vruchtje flink gegroeid is. Gelukkig is het a.s. maandag al, lekker hoor.
Dank je wel! Gelukkig hoeven we niet lang te wachten idd. Ookal is het gegroeid dan nog krijg ik iedere week een echo ( niet dat ik dat erg vind hoor veel echo's zolang het maar goed is ) bij mijn dochter en zoon ook gehad Dochter omdat ik het pas bij 29 weken wist en te weinig vruchtwater had dus heb 16 echo; gehad in 8 weken ( vk en gyn 1 keer in de week echo dus 2 keer in de week) En bij mn zoon vanaf 20 weken bijna elke week omdat ze steeds dachten dat hij te klein was en omdat ie dwars lag in mn buik hoofd links en benen rechts tot 38 weken) @gemeenschap ik heb er niet zoveel problemen mee met intimiteit met mijn vriend.. hier is het bijna wel dagelijks
Niks gelezen sry. Heb een mega klote nacht achter de rug! Heb t zeker 5.00uur zien worden zonder een seconde te slapen pfff Had vreselijke last van mn rug, droger stond aan, dan lag ik weer niet lekker, dan staat zoon'lief' weer midde in de nacht voor de slaapkamer deur. Pff aahhh!! Ik wil slapen!!!! Zoon'lief' is al 2dagen een duivel. Slaan schoppen gooien gillen en vooral niet luisteren. Gelukkig mn man vanaf 13.00 thuis straks en dan kruip ik mn bed in tot 15.00 Daarna oppas kids ophalen van school
Goeiemorgen dames... goed geslapen vannacht. Ik heb zo,n gevoel dat ik vandaag van de lijst ga. Ik ga over 3 kwartier naar het ziekenhuis. Ik laat van me horen ok?
Heel veel succes Hoop. Hij ook al vanaf 6 uur wakker, zaten om 7uur al aan het ontbijt. Nog een uurtje dan gaat mn zoontje weer naar boven en mama even op de bank.
yHNB JHMNjhhhhhhhhhhhhh j`-+ 9/FEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEE9NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNMJHMN BJM BV ]\ G
haha, dat was wel grappig... dat heb ik ook soms, maar dan is het van de poes, die op het toetsenbord aan het rollen is @Mirri: gefeliciteerd met je 9 weken, als het goed is kom ik er morgen ook bij @Thea23: gefeliciteerd met een mooie echo @Hoop42: veel succes vandaag! @hier: ik heb bijna geen klachten, behalve af en toe een pijnlijke steekjes in mijn onderbuik.. en gevoelige borsten, dat is alles.. ik mag niet klagen
Goedemorgen, Vannacht ook niet zo goed geslapen en nu lukt het werken niet zo goed. Maar ik heb wel foto's gemaakt van mijn echo-foto's en die zijn voor de nieuwsgierigen te bewonderen in mijn album. @ Thea, gefeliciteerd en welkom @ gevoel voor geslacht, bij mijn dochter had mijn gevoel het goed. En nu... nu dacht ik wederom een meisje. Maar ja er zitten er twee. Nu hoop ik meisje - jongen. Maar mijn gevoel zegt nu nog weinig, die denkt nog steeds 2?!. @ sex, nog geen puf of zin voor gehad. Maar ja nu kan het nog, misschien toch maar zin maken @ Klagen, mag wel zolang je maar beseft dat het zwanger zijn ook heel bijzonder is en het vaak prettiger is om kwaaltjes te hebben dan helemaal geen kwaaltjes . en nu moet ik toch echt proberen wat te werken...
Juni 2012 mama's 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK Hoop42 31/10 Kapedi intake VK Hommel82 intake VK + echo 17.15 01/11 Siena intake vk 13:30 uur Danielle1982 Intake vk 11.00 uur 02/11 Roozjuh intake vk linda250388: intvake vk Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje 03/11 Lin2011: Intake vk Liefdeis: Intake VK CelinaC: Intake VK Kylie1986: Eerste echo gyn 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn Mirri - termijnecho vk 8/11 Linda vk Toerist18 intake vk 13.30 uur. Joekie 3e echo in zh Mirri - intake vk 9/11 Chanelle noah intake vk+ echo 12.30 Sappie86 intake vk+ echo 11.00 Firefly intake vk + echo 09.30 Evenstar 1e echo Lin2011. 2e echo termijn bepaling + - 10wk Lentekind intake vk 10/11 Afrola 2e echo + intake gyn Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest Einneh intake VK + echo CelinaC 1e echo 14/11 1e Wonder 1e termijn echo 15:30uur Bloempje83 termijnecho VK 10.05uur les intake verloskundige 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u 16/7 1ste vroege echo 8 weken Dippertje 3e echo/termijn echo 17/11 Cecilia82 1ste echo 8.30, intake gyn 9.20 18/11 Firefly 10 wkn echo umcu 21/11 Toerist18 1e echo 20.00 uur. Liefdeis: 1e Echo 10.30 uur 29/11 Chanelle noah 2de echo 20.30 Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy Leenislief 3 juni: Wonderland26 4 juni: Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 6 juni: Afrola: een tweeling Hoop42 Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 8 juni: Danielle1982 9 juni: Anneliess86 Siena 10 juni: linda250388 Sw33ty22 11 juni: Arnoe Dippertje 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wonder Boefjesmama 14 juni: Liefdeis Helma85 15 juni: Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 CelinaC 16 juni: Sophiee Evenstar 17juni woezelenpip 18 juni: Sappie86 Minifien Einneh Uiltje Lentekind 19 juni: Hommel82 Cecilia82 23 juni: Wuppie 01 26 juni: Kylie1986 Meandor les Mijn vk date veranderd in een gyn date
Ik zit me zo ellendig te voelen en ben het helemaal zat. Ben aan het thuiswerken en zit nog in mijn ochtendjas en pyjama. Ik ben het bad aan het laten vollopen, een flesje weleda Cityrus verfrissingsbad erin gegooid. Dan ga ik lekker badderen, aankleden en met de hond wandelen! Misschien voel ik me dan weer wat fitter.