Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ga jij lekker bankhangen doen wij hier ook lekker tv aan beetje op internet hangen enz

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Jeetje wat rot dat je veel van je tijd doorbrengt in een rolstoel...
    Wel erg mooie jurk..daar kan een buikje wel in :D
    zo ik ga even bankhangen fijne avond en tot morgen!!

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    tot morgen allemaal en weet je :p
    en weet je morgen is het weer + 1 dag weer een stapje bij de 12 weken of eerste echo

4. Summer76

Summer76 Lid

14 sep 2011
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hebben jullie echt allemaal afscheiding? :( ik niet... het enige wat ik heb zijn gevoelige borsten en pijnlijke onderrug.

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    summer 76 elke lichaam is anders ;) dus wie weet heb je er geen last van en wie weet komt het nog

6. Summer76

Summer76 Lid

14 sep 2011
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    @missymaaike: dat is waar, maar elke keer als ik iets lees wat ik niet heb krijg ik paniekaanval :D

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    haha ik ken het ikke had dat met het door testen dat mensen heel veel testen deden maar weet je je lichaam gaat het toch op zijn eigen manier doen en helaas is daar geen touw aan vast te knopen denk ik
    het is allemaal pril dus het komt wel goed

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi allemaal

ik lees net wat berichtjes ik kan niet slapen. Maar ik was de 3e cyclus zwanger na de mk. Echter de eerste 2 rondes geen goede of geen eisprong gehad. Lang verhaal dit was de eerste cyclus dat het raak kon zijn. Ovutesten hebben zeker geholpen erbij.

Bij mij was het pas de ochtend van de termijn echo dat ik een stemmentje in mn hoofd hoorde zeggen:"Het kan ook niet goed zijn he" Dat bleek ook het geval. Ik moest bijna 11 weken zijn echter met 7 weken al gestopt met groeien en leven dus ik heb niks gemerkt geen buikpijn, geen bloedverlies en dat was dus een enorme klap. Die zwangerschapstesten zeggen me ook niks want tot 3 weken na de curretage (ze hebben het weggehaald) bleven mn testen nog knal positief, mn lichaam had alles door laten groeien alleen het kindje zelf was gestopt maar de opbouw van hcg ging gewoon lekker door.
    Er is 1 ding geweest rond die 7 wk waarvan ik nu denk, zou dat het geweest zijn? ik heb 1 dag niks binnen kunnen houden en echt gal gespuugd. Verder alle zwangerschapsklachten etc gehad.
    Iedereen is anders en ook elke zwangerschap is anders. Je weet het pas als de uk er is maar toch probeer ik positief te zijn en een beetje te genieten.

Laurie: Wat klote zeg. Ik hoop dat ze het niet goed gezien hebben maar ze zeggen het vaak niet voor niks. Sterkte hoor t is niet niks.

Mismaaike:Mooie jurk!

Groetjes

9. Summer76

Summer76 Lid

14 sep 2011
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Lin2011: bedankt voor je uitleg... ik krijg wel kippenvel als ik het zo lees :(

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mammas

11. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Hallo,

Mag ik me aansluiten. Ik had vorige week donderdag een positieve test, volgens mij ben ik 4 weken en een paar daagies.
    Het is m'n derde zwangerschap, ik heb al 2 jongens, 4 en 2 zijn ze.

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    goedemorgen .... ik zie dus dat er meer zijn die niet konden slapen Hahah ik zat rond die tijd ook op de bank met een kopje thee....
    op een of andere manier sloeg de angst weer toe van wat als het nou weer niet goed gaat.
    want kwa zwangerschaps verschijnselen valt het allemaal wel mee ben een beetje misselijk geweest met vlagen maar als ik maar goed eet blijft dat weg me borsten zijn iets gevoelig me darmen iets van slag en voor de rest kan ik behoorlijk zwanger regeageren en oja slaap slecht.
    hopelijk valt het allemaal mee en maak ik me zorgen om niks

13. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Goeiemorgen dames,

Na vorige week bij jullie te hebben ingebroken, mag ik me nu ook echt bij jullie voegen!
    Wat een heeerlijkheid!
    Gister een twijfeltest, vanmorgen een knaltest!
    Vind het best wel spannend, en ben heeel blij en gelukkig, mannetje meteen overbezorgd! ;)

14. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Prificiat alle nieuwe aankomende mama's.
    Kan het niet meer zo goed bijhouden met reageren, maar lees wel trouw met jullie mee.

Hier ook slecht slapen. Moet er elke nacht uit om te plassen en kom dan weer moeilijk terug in slaap. Kijk echt uit naar de echo volgende week donderdag. Als die goed is, gaan we het ook tegen iedereen vertellen. Kan het echt niet voor me houden na al die jaren van proberen. De smile is niet van mijn gezicht te slaan. Ook hebben wij in de herfstvakantie een aantal dingen gepland zoals de Efteling met vrienden, waarbij het opvalt als ik niet voorraan sta voor de achtbanen enzo..dus vandaar.
    Mijn zoon van 5 gaat mee naar de echo en mag het daarna tegen opa en de oma's vertellen.
    Fijne dag iedereen......

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Van Harte welkom (leuk he 2 binken, druk maar leuk ;)

Wat is je uitgerekende datum?

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    woeaahhhh :)
    Gefeliciflapsteerd:D

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Heb mn profielfoto verandert, wil niet pochen:)
    maar ben wel trots op mn vette streep:D
    3 dagen na nod
    zegt nog nix maar ben voorzichtig blij;)

18. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    goedemorgen!

welkom nieuwe mama's

hier vanmorgen weer een test gedaan en de streep nog donkrder dan t weekend! voel me iets zekerder nu.

zag vanmorgen de thermometer liggn dus ging ff kijkn, was mijn temperatuur heel laag????

doe nooit aan temperaturen hoor maar dacht dat ie wel hoger zou zijn nu? hoe zit dat bij jullie?

gr

19. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    mooie jurk hoor!!!! Een plaatje!

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wie van jullie voelt echt al dat ze zwanger is..... en vanaf hoeveel weken voelde je dat

Deel Deze Pagina