Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    joehhh 8 weken en 1 dag (de vroege echo telde 2 dgn minder maar wacht gewoon de termijn echo af)

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    :D
    Ze zijn allebei rond de 1,6 cm; 1,56 en 1,62 cm. Maar het was lastig opmeten. Dus dat moest de gyn nog maar eens goed over doen ;)

Waar die 2,1 voor staat weet ik niet

Had ook honger, heb zojuist 6 boterhammen op :$:). Nu voel ik me eindelijk even verzadigd :).

@ Girly, gefeliciteerd met je goede echo :D

3. Ja Afrola, jij moet nu voor 3 eten! :D

Ieder, 2 boterhammen is netjes toch? hihi

4. Ik heb gisteren ook 4 boterhammen 6 crackers en 2 stuks fruit op overdag oh ja en chocoladekoekjes. Ik blijf heel de dag maar eten...

Oh ja gisterenavond na het eten ook nog een zak met fruitbeertjes!:$

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Zo meiden er is weer flink gekletst sinds ik gistermiddag voor het laatst keek!
    @ Hoop, ik hoop zo op goed nieuws!
    @ Afrola, wauw gefeliciteerd een tweeling! Wat een mooie echo's ook zeg!
    @ Juffie, thanx voor de pep, ik voel sinds gister ook weer van alles gebeuren en ik vertrouw er gewoon maar op dat alles okee is. Manlief is gelukkig ook lekker nuchter en stelt me ook wel gerust.
    @ sex, nu echt ff niet, wel lekker veel knuffelen. Komt binnenkort vast wel weer! Wie weet volgende week als we lekker ff weg zijn.... ; )
    @ eten, ook erg veel honger (behalve 's ochtends) kreeg gister van mijn man nog wat extra's van zijn avond eten omdat ik zo'n honger had! Schatje hè!

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Over eten gesproken, ik ga nu maar eens even eten! ; )
    Een lekkere tosti denk ik... en een koppie soep!

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Al nieuws van Hoop42?

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dat vroeg ik me ook af. Hoop meis laat wat van je horen! Wacht in spanning af hier en mn duimen draaien overuren

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ evenstar nee nog geen nieuws van hoop...wel spannend hoop dat alles wel goed is...

@ cecillia niks te danken! Fijn dat je man een beetje nuchter is..dat zijn ze meestal. En dat is soms ook wel nodig!

@ Afrola ok ik dacht al waar staat die 2,1 voor...sorry ben te nieuwsgierig :D Maar goed lijkt me ook wel lastig opmeten..net wat je zegt kan ze het nog een keer doen :D

Eten..hier wil vandaag weer niet zo lukken..toch weer misselijk voor het eten, maar ook erna.. Vanavond feestje, leek me wel leuk maar denk niet dat ik ga ben s 'avonds erg moe en kan niks drinken..ben misselijk en heb een ontzettend grote puist op mijn wang!! haha die ik niet kan uitdrukken nog...en oh ja mijn buik is een dikke rol :D
    Ik ben er ontzettend blij mee, maar kan niet wachten tot na mijn 1ste echo dat iedereen het gewoon mag weten! Dat ene shirt is leuk met de tekst : I'M NOT FAT, I'M PREGNANT!!!! whahaha

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Roozjuh hoe gaat het met jou?? Beetje bijgekomen van die rotnacht??/

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ toerist dromen zijn volgens mij vaak een soort van verwerking van emoties...jouw droom is dan niet zo gek...bang zijn dat je geen hartje hoort..dat heeft elke zwangere vrouw denk ik wel..en dat je man je niet genoeg aandacht geeft op dat moment tja wellicht vind je dat hij dat nu te weinig doet?? Of juist teveel of ben je bang dat hij dat nog gaat doen...alles kan haha.. Leuk he dromen verklaren...

Ik had aan het einde van mijn vorige zwangerschap gedroomd dat de kleine niet goed was en dat niemand het zag behalve ik en dat hij later alsnog bij me werd weggehaald..en dat we in het ziekenhuis waren..
    Nou was de kleine na de bevalling ook echt aan het kreunen..zeiden ze eerst dat er niks aan de hand was..mijn gevoel was niet goed..toch aangedrongen later omdat hij bleef kreunen..en toen bleek hij infectie te hebben en moest hij naar een andere afdeling..heb de eerste nacht alleen gelegen..niet aan die droom gedacht tot later...stom he?! Zo even een mysterieus verhaaltje :D

12. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Dromen - tja ze verwerken je angsten en af en toe lijken ze ook het een en ander te voorspellen.. dat maakt het soms maar lastig :)

Ik droomde de ochtend van mijn positieve test dat het een kruis werd. Toen werd ik wakker, ben gaan plassen en jawel hoor! Hoe bizar!!

Een andere keer zat ik bij vriendinnen en hoorde ik dat een kennis van me (was vroeger een vriendin) een zoontje had gekregen en die hadden ze dezelfde naam gegeven als die wij hebben bedacht (een hele speciale niet veel voorkomende naam ook nog!) Toen heb ik een partijtje lopen janken! Gelukkig was manlief heel relaxed, zo van nou dan zijn er der toch twee die zo heten! Die nacht gedroomd dat we een jongetje kregen, keurig ingepakt en met onze prachtig verzonnen naam! Dat stelde me weer gerust! (Ondanks dat ik het gevoel heb dat we een meisje krijgen lol en laten we daar nou nog geen naam voor hebben :))

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier dus slecht nieuws:( De echo was eigenlijk heel mooi om te zien,duidelijker als de vorige twee.Ons hart maakte al een sprongetje: zou het dan toch goed zitten?...Het was nog iets gegroeid zelfs,maar er was helaas geen hartactie te vinden.Was is de klap dan toch hard,terwijl we er wel op voorbereid waren.We hebben zo gehuild.
    Omdat ik al bloed vermoed de echoscopiste dat de vrucht uit zichzelf wel los zal komen.Ze verwacht wel een flinke bloeding.Ik zie er zo tegenop om straks ons Frummeltje weer te moeten begraven.Ons tweede kindje al:(

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Kan iemand mij misschien van de lijst halen?:(

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ach jeetje Hoop wat erg!! Helemaal als je in eerste instantie denkt dat het toch gegroeid is.. Ik hoop voor je dat het uit zichzelf loskomt..hoe erg dat ook is..
    Heel veel sterkte de komende tijd!

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Hommel ja gek wat je kunt dromen...die positieve test van jou had je dan denk ik al voorgevoeld..ik geloof daar wel in..
    En over die bijzondere naam haha dat zou wat zijn!! Nou toch ook maar een meisjesnaam gaan verzinnen! hihi

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel hoor!

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    niks te danken..volgens mij was iedereen hier aan het meeleven..
    Weet dan ook niet zo goed wat je moet zeggen behalve sterkte en hoe erg ik het vind..
    Ik zal even kijken of ik je van de lijst kan halen..

19. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Hoop42;11211512]Hier dus slecht nieuws:( De echo was eigenlijk heel mooi om te zien,duidelijker als de vorige twee.Ons hart maakte al een sprongetje: zou het dan toch goed zitten?...Het was nog iets gegroeid zelfs,maar er was helaas geen hartactie te vinden.Was is de klap dan toch hard,terwijl we er wel op voorbereid waren.We hebben zo gehuild.
    Omdat ik al bloed vermoed de echoscopiste dat de vrucht uit zichzelf wel los zal komen.Ze verwacht wel een flinke bloeding.Ik zie er zo tegenop om straks ons Frummeltje weer te moeten begraven.Ons tweede kindje al:(

Ah nee Hoop42, wat ontzettend verdrietig nieuws.. ook al probeer je je op zoiets voor te bereiden dat gaat gewoon niet. Het zal een verschrikkelijke klap zijn geweest. Heel veel sterkte met deze moeilijke periode. Wat akelig om te moeten wachten op een mk. En dat voor een tweede keer. Wat oneerlijk. Nogmaals sterkte en een dikke digi knuf.

20. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    @ Hoop: wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte meis, hoop dat het allemaal goed met je zal gaan!

Deel Deze Pagina