Juni 2012 mama's 28/10 krumfrum gyn Bellamano: intake VK 31/10 Kapedi intake VK Hommel82 intake VK + echo 17.15 01/11 Siena intake vk 13:30 uur Danielle1982 Intake vk 11.00 uur 02/11 Roozjuh intake vk linda250388: intvake vk Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje 03/11 Lin2011: Intake vk Liefdeis: Intake VK CelinaC: Intake VK Kylie1986: Eerste echo gyn 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Mirri - termijnecho vk 8/11 Linda vk Toerist18 intake vk 13.30 uur. Joekie 3e echo in zh Mirri - intake vk Juffie27 1e echo vk om 19.15 uur. 9/11 Chanelle noah intake vk+ echo 12.30 Sappie86 intake vk+ echo 11.00 Firefly intake vk + echo 09.30 Evenstar 1e echo Lin2011. 2e echo termijn bepaling + - 10wk Lentekind intake vk 10/11 Afrola 2e echo + intake gyn Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest Einneh intake VK + echo CelinaC 1e echo 14/11 1e Wonder 1e termijn echo 15:30uur Bloempje83 termijnecho VK 10.05uur les intake verloskundige 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u 16/7 1ste vroege echo 8 weken Dippertje 3e echo/termijn echo 17/11 Cecilia82 1ste echo 8.30, intake gyn 9.20 18/11 Firefly 10 wkn echo umcu 21/11 Toerist18 1e echo 20.00 uur. Liefdeis: 1e Echo 10.30 uur 29/11 Chanelle noah 2de echo 20.30 Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy Leenislief 3 juni: Wonderland26 4 juni: Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 6 juni: Afrola: een tweeling Nic79 Bellamano 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 Juffie27 8 juni: Danielle1982 9 juni: Anneliess86 Siena 10 juni: linda250388 Sw33ty22 11 juni: Arnoe Dippertje 12 juni: Joekie Roozjuh 13 juni: 1e Wonder Boefjesmama 14 juni: Liefdeis Helma85 15 juni: Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 CelinaC 16 juni: Sophiee Evenstar 17juni woezelenpip 18 juni: Sappie86 Minifien Einneh Uiltje Lentekind 19 juni: Hommel82 Cecilia82 23 juni: Wuppie 01 26 juni: Kylie1986 Meandor les De laatste lijst die ik kon vinden die Afrola erop heeft gezet..ik heb Hoop op haar verzoek eraf gehaald. En mezelf er nogmaals bij gezet, eerste echo 8 nov!! En uitgerekend 7 juni..hopen dat iedereen er zo goed opstaat...
@ Hommel, zie net dat we zijn precies even ver zijn! (tenminste voorlopig moet nog ff de echo afwachten) Zag dat jij maandag al voor de echo mag! Jaloers!!! Ik moet nog tot 17 november wachten, lijkt wel een eeuwigheid!
@Cecilia82 - Wat grappig! En volgens mij ook beide uit 1982?! Ja ik heb wel mazzel wat betreft mijn echo. Ik had het helemaal nog niet verwacht want de vk website gaf aan pas rond 10 weken de eerste echo te doen. Maar ze wou het gelijk doen bij de intake. Ik hoop dat het dan groot genoeg is om het hartje te zien.. ik vind het maar spannend allemaal.
Dank je wel voor het van de lijst halen Juffie27. Ik heb mijn banner ook weggehaald.Wat een nachtmerrie dit.Ik voel me zo enorm leeg. iedereen bedankt voor het medeleven en sterkte wensen! Ik blijf jullie wel volgen hoor! Ben erg benieuwd hoe het met iedereen verloopt!
@Hommel: idd ook uit 1982 en de eerste... voor jou ook? Veel plezier maandag en ik ga voor je duimen dat alles mooi te zien is!
@ hoop niks te danken..ja wat enorm droevig lijkt me dat.. kan het me niet eens voorstellen..Leuk als je nog meeleest hier zoals je aangeeft, maar kan me ook voorstellen dat dat best wel moeilijk zal zijn..
@Hoop - wat lief dat je ons blijft volgen. Wij willen ook graag weten hoe het met jou verloopt en misschien een beetje troost bieden of een digitale luisterend oor mocht je dat fijn vinden..
Grappig Cecillia en Hommel beide uit 1982...ik ben zelf geboren in 1984 en toen ons ventje bijna 3 jaar geleden kwam was ik dan ook de eerste in onze vriendengroep en nu nog!! Is af en toe best jammer..gelukkig wel wat vriendinngen nu leren kennen die ook een peuter hebben! Ben mijn vriendinnen ook aan het brainwashen...leuk joh een baby!!
@ Cecillia - Wat grappig ook voor ons is het onze eerste kindje! Ik ben wel benieuwd of ik goed geteld heb. Ik had al op 9/10 mijn eerste posi test maar dat was wel met een vroegtest van Clearblue. Ik ben maar van de kortste mogelijkheid uit gegaan want ik weet het niet precies. Ik heb altijd gedacht dat mijn bruinverlies de eerste 3/4 dagen al meetelde omdat ik zo constant was. Nu bleek dus dat ik vanaf mijn 1e echte ongi dag moet tellen. (Had de eerste twee dagen ook gewoon bruin verlies.. was al voor aan het bereiden op de ongi toen het uitbleef!)
@Juffie - Ja een goede vriendin van me heeft inmiddels al 2 kleintjes en een heleboel andere vriendinnen ook (ben nu zelfs 1,5 maand na mijn beste vriendin uitgerekend!) Helaas was zij ook de enige in de groep en dat was wel heel moeilijk voor haar. Je groeit op dat moment even uit elkaar. Maar gelukkig kan ik nu wel heel goed bij haar terecht!
Hoop; wat verscrhikkelijk meid.... En idd, ik hoop ook dat het vanzelf loskomt, dat je niet ook nog eens in het medische traject komt. Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe...
@ Hoop, je wist het, maar toch is het naar om geconfronteerd te worden met het wondertje dat niet bij je mag blijven. Opnieuw afscheid nemen. En zal jullie droom ooit werkelijkheid worden? Zo moeilijk . Heeeeel veel sterkte de komende dagen/weken!
Hoop nee potverdorie! ja op zoiets kan je je nooit goed voorbereiden helaas. onwijs veel sterkte! bah wat een situatie Juffie: ben nog steeds kapot maar als ik Hoop42 dr verhaal lees moet ik me dus niet aan stellen. bah wat een rot nieuws. ik ga vanavond lekker optijd mn bedje in. morgen uitslapen hoop ik
@ hoop ohhhh meid wat vreselijk voor je.! ik weet precies hoe je je voelt. helaas heb ik dit ook mee gemaakt! als je een keer wilt kletsen laat het me weten! kan ook prive of via msn...! ik leef met je mee! dikke knuf voor jou. @vrienden, bijna al mijn vriendinnen hebben al een kindje. met mijn beste vriendin was ik tergelijk zwanger, dus onze kindjes schelen elkaar 3 weken, nu is zei alweer 14 weken, dus we zijn weer een beetje samen zwanger!
hier ook 'tegelijk' zwanger met 2 vriendinnen. 1 is nu 22weken en andere heeft gister haar 20weken echo gehad. die 1ste was niet geplanned en die andere meid ook onverwacht zwanger
Dank je wel meiden,voor jullie medeleven en steun. dit is mijn tweede miskraam in 4 maanden tijd....voel me zo leeg
Sorry als ik even inbreek maar Hoop ik volgde jou verhaal,en ik had zo gehoopt voor je op goed nieuws en je zij dat het vruchtje wat gegroeid was alleen het hartje klopte nog niet,maar dat hoeft nu toch nog niet? Bedoel hoe konden ze zien dat het mis was? Sterkte meis..
Ok ik lees dus dat jullie wel vriendinnen hebben met kids..of zelfs tegelijk zwanger!! Wat leuk lijkt me dat!! Helaas heb ik dat dus niet vind ik wel erg jammer... Ik ben 27 vind ik op zich niet zo ontzettend jong... bij mijn grote kleine man was ik 24 wat tegenwoordig jong schijnt te zijn... Maar goed ik heb net vriendinnen die juist net uit een relatie stappen of er nog helemaal niet aan toe zijn...best wel jammer voor mij snif snif.. Maar wel heel leuk om mee te borrelen of te shoppen even buiten het mama-zijn zijn...hihi