@ Roozjuh ga inderdaad maar lekker vroeg je bedje in..heerlijk slapen zzzzzz... Ik was vanochtend erg onrustig...wakker en dan weer niet..voelde net als kerstochtend alsof er iets ging gebeuren, maar tot dusver gewoon rustige dag...
Zo weer terug van een wandeling in het lekker namiddagzonnetje! (en zo'n lekkere trek, dus ff nootjes bij de kaasboer gehaald Ik heb nu twee vriendinnen die een kind hebben, allebei 1 jaar oud. Zij hadden altijd gedacht dat ik de eerste zou zijn, wilde altijd vroeg kinderen, maar ja dat beslis je niet alleen hè. Vind het nu ook eigenlijk wel prima hoe het gegaan is. We zijn er nu echt helemaal klaar voor. Bij de vriendengroep van mijn man zit nu een babyboom aan te komen, denk dat dat voor hem ook wel scheelt. (hij wilde het liefst altijd 18 blijven geloof ik ; )
@ cecillia haha altijd 18 blijven!! Die gekke mannen ook leuk dat je al vriendinnen hebt met kids...en inderdaad zulke dingen plan je niet alleen en fijn dat het nu wel goed voelt
Ach ja t zijn zulke schatjes hè! ; ) Ik ga maar eens het eten maken: Hier vandaag een special op t menu. Gegrilde groenten met een mozzarella/parmaham pakketje en lekker brood erbij. Mmmm heb er nu al zin in!
Zelfs ik ben in mijn directe (oude) vriendenkring een van de weinigen met een kind. Ik heb wel veel nieuwe vriendinnen gemaakt, ik merk dat het makkelijk uit elkaar groeit als je niet allebei kinderen hebt. Maar van mijn 7 meest close vriendinnen heeft er maar 1 kinderen. Ik vind het wel lastig hoor! Ik weet dat 1 echt een enorme kinderwens heeft, die zijn al jaren bezig, misschien wel 3 of 4 jaar, en geen resultaat. De ander heeft ook een wens maar is chronisch ziek waardoor het op een laag pitje staat als haar ziekte opvlamt. Wat nu dus zo is, al maanden weer. Degene die kinderen heeft, heeft echter ook weer veel aan haar hoofd, en wij hebben ook moeite om elkaar veel te zien nu haar mamadag op een andere dag is. Maar met haar kan ik iig vrijelijk praten over zwanger zijn en borstvoeding enzo. Dat is erg fijn. En maakt dat ik mijn niet-aan-de-kinderen vriendinnen er niet mee verveel
Hoop wat enorme klap voor jullie, heel veel sterkte, hoop dat het vruchtje, jullie sterretje gauw los mag komen. Probeer het goed samen te verwerken. Denk aan jullie!!!! toerist, heb zo de link niet, maar als je op google gewoon intikt zwangerschapsverlof komt er wel een link. En ja de echo blijft gewoon staan op 10 nov, als die ook nog steeds mooi is, en het hartje klopt nog dan gaan we iedereen het leuke nieuws vertellen. Hier moe, dus ga zo douchen en op de bank, ik heb nu alleen even gekeken om de uitslag van hoop te horen wat helaas niet leuk is! Tot morgen allemaal.
Meiden hier tot nu toe ook geen goed nieuws. Ik heb de hele dag al krampen in mijn buik en ik verlies bloed. Nu ook met stolsels. Een echo of hartje luisteren is nog te vroeg dus ik moet dit weekend zien hoe het gaat. Een vreselijke K dag dus. Ik weet dat het pril is en dat het mis kan gaan alleen onbewust houdt je er toch geen rekening mee. Ik wens jullie allen nog een fijne en goede zwangerschap! Wij gaan op naar een nieuwe ronde...zucht...
Ik weet niet meer wat iedereen had geschreven, ik weet alleen het akelige nieuws van hoop :x Hoop echt balen zeg en ik wens jouw en je man heel veel sterkte toe.!!! ik heb weer eens een buikfoto gemaakt en ik vind deze nog steeds erg groot want ik ben nog maar 7 weekjes (foto staat in de juni buikjes foto). Afrola, heb jij toenvallig ergens een foto geplaatst van je buikje? Of heb je niet een erg grote/ dikke buik? Ik had vandaag bijna op het werk verteld dat ik zwanger was want er was een client vermist en ik moest mee gaan zoeken op het terrein, maar deze client was niet agressief dus ik besloot toch maar niks te zeggen Gelukkig had ik niks gezegd want we hadden de client niet terug gevonden. ik was vandaag weer eens bang want het leek of mijn kwaaltjes minder werden. ik ben nog wel erg moe en kan bijna geen brood door mijn keel krijgen. warm eten daar en tegen kan ik heel goed door mijn keel krijgen ahhahah mijn borsten lijken ook iets minder gevoelig? Is het bij jullie ook per dag verschillend ? Kuss
lentekind jij ook al slecht nieuws, voor jouw is het ook echt klote en ik wens ook jouw en je man heel veel sterkte toe.... En stiekem hoop ik nog op goed nieuws van je Dikke knuffel, Kuss
@ lentekind jeetje wat naar....en erg dat je alleen maar af kan wachten nu..heel veel sterkte! Bah wat een nare dag.... @ evenstar ja snap wat je bedoelt ik ben ook iets verder verwijderd geraakt van bepaalde vriendinnen zonder kids..wel jammer.. @ chanelle ja het is rustig hier... ik ga nu lekker the voice kijken...voel me belabberd had verjaardag maar besloten om alleen thuis te blijven met dekentje op de bank..
@lentekind: Wat een ontzettend akelig bericht, vind het heel erg voor jullie. Veel sterkte meis en een dikke knuf!
Lentekind hmzz eerst maar die echo afwachten maar he. Hoop op goed nieuws. Nu TVOH kijken! Die 1ste (shannon) die heeft bij mij op school gezeten die had bijna elke dag wel zn gitaar mee en zat altijd te zingen overal
@ lentekind, ohh nee he meis. nou ik blijf voor je duimendraaien en hopen! @juffie 24 jong??? ik was 21 toen ik bewust zwanger raakte van mijn zoontje en 22 toen ik beviel. nu ben ik 24 en zwanger van on 3e wonder.. en 25 als alles goed mag gaan als ik beval... dus ja wat is jong... het is gewoon wanneer je er klaar voor bent toch...!
nee toch meis... had je de vk wel gebeld? Met 6 weken kunnen ze op zich wel wat zien natuurlijk, maar misschien vinden ze het gewoon niet zinvol.
@ les zo denk ik ook erover...leuk ook dat je jong was en nog sorry haha Maar je staat echt versteld hoe mensen kunnen reageren kregen toen zelfs de vraag of het wel gewenst was of het geen ongelukje was...nou ja! En werd ook vaak gezegd oh best jong nog. Wij hadden allebei werk en een mooie eengezinswoning gekocht en waren er klaar voor...is voor een ieder anders en het moet natuurlijk ook lukken..kinderen neem je niet . Maar ook nu nog veel vriendinnen willen over paar jaar pas beginnen...wat ik wel jammer vind voor mezelf haha
Nou zeg ik weer jong haha maar bedoel gewoon lagere leeftijd dan gemiddeld haha. Volgens mij is toch dertig gemiddelde leeftijd van eerste kind in nl... Maar ik vind dat zelf niet te jong...pfff lekker duidelijk ben ik weer haha
Even een vraag..ik lees verschillende dingen erover...ik heb al hele dag barstende koppijn...mag je nu wel of geen paracetamol nemen?
Mag wel, maar beperkter dan normaal. Ik heb er voor gekozen het niet te doen. Gisteren knalde mijn hoofd er af. Gelukkig was het vandaag weer over (en kreeg ik er extra misselijkheid bij, oh joy )...