ahhaha ik durf nog niet te zeggen waar ik vandaan kom maar ik kan wel zeggen dat ik uit brabant kom en in de buurt van tilburg ahhaha Als iedereen uit mijn directe omgeving van mijn zwangerschap weet dat kan ik echt vertellen waar ik nu vandaan kom
Ik kom uit lelystad(flevoland) Drinken: hier ook cola freakje. Heb sinds dat ik zwanger ben juist veeeeel meer zin in cola maar probeer het te laten staan wat me moeilijk valt. Drink op moment veel thee (doek NOOIT maar heb t vreselijk koud) verder taksi en appelsap
snap het channelle. hahahha hoe grappig zou het zijn als blijkt dat iemand die je heel goed kent ook hier op het forum aant kletsen is hahahahahah......!
hhaha ik ben altijd al een echte waterdrinker geweest dus dat doe ik nu nog, gzond he ahhah. Ook pak ik op het werk over de hele dag 1 of 2 koppen thee. Ow ja en ik moet van me eigen 2 glazen melk op een dag drinken ahahhah
jeps idd... maar goed. ik weet dat als we straks wat verder zijn in de zwangerschap je die vruchtensapjes ook wel kunt vergeten, want dan hebben we last van maagzuur,,, had ik bij me zoontje ook heel erg!..... dus ja lastig....! ben nu wel ff aan de cola...! lekker... maar zou het ook echt zo slecht zijn dan??? tja caffeine he
hey meiden, ik heb misschien nog een tip voor de gene die al eens een miskraam heeft gehad, of gewoon heel erg bang/onzeker is tijdens deze zwangerschap. ik hou een dagboekje bij, hier schrijf ik alleen in, als ik of super blij,gelukkig ben, of me ff down voel of bang ben...! en moet zeggen het lucht me erg op!... als jullie nieuwschierig zijn, dan wil ik wel een stukje hier plaatsen! xx
Haha roozjuh een kerstboom foei! Heerlijk alle vrouwen die verwend worden door hun man..wil wel weten als het jullie is gelukt om ze zo ver te krijgen haha Ik kom uit gelderland vlakbij arnhem...heb laatst iemand ontmoet die ik op .dit forum heb leren kennen. Was heel leuk hebben geluncht..was best spannend net een blind date haha maar hadden elkaar ook al gezien op facebook..
@Ies, Ik houd voor me eigen ook wel veel bij in mijn agenda waarin ik alles schreef om zwanger te worden, zoals wanneer ik menstrueerde, gemeenschap had, en mijn temperatur enz. Daar schrijf ik nu ook elke dag mijn klachten in op maar dit is vooral ook voor als ik voor mijn 2de kindje ga dan kan ik hierin veel terug vinden ahahahh. Ook schrijf ik al mijn dromen op voor mezelf die over zwangerschap gaan want dit vind ik leuk om te onthouden @ juffie, dat lijkt me best spannend om een (soort van) blind date te hebben met iemand van het forum ahahhaha. maar ook wel gezellig want stiekem zul je elkaar al wel goed kennen want via het forum word er lekker veel gebuurt hahahhah @ massage ik weet nog niet of het gaat lukken want die maat van mijn vriend heeft veel problemen waar ze nu over praten en ik denk niet dat hij hier zomaar weer weg is En ik zal het niet super laat maken want moet morgen weer om 08:00 beginnen met werken... Mmm... ik laat het jullie morgen weten ahahhah
dat deed ik ook idd. maar nu zijn het niet zo zeer kwaaltjes die ik opschrijf maar gevoelens en gedachten..... ik wil best iets hier plaatsen, maar alleen als mensen hier dit ook willen lezen, (vind het ook wel fijn om het te laten lezen zodat mensen misschien mij iets beter begrijpen)
@ les ja leuk! Doetinchem is ook leuke stad! Ik heb ook een leuk dagboekje gekocht vorige keer ook..is ook heel leuk om terug te lezen.. Nou dames ik ga lekker slapen hoop ik...
@ les is natuurlijk altijd leuk om een stukje te plaatsen ook als je dat zelf fijn vindt.. @ chanelle was inderdaad spannend, maar we kletsten zo een eind weg haha..gaan zeker nog een keer afspreken.. Nou ga ik echt slapen zzzzzz tot snel!
oke jufiie ik zal wat plaatsen, maar leuk is het niet,,,,,! nou komt ie dan. De dag dat we testen was op vrijdag avond 21-10-2011 heel even een moment van geluk, blijschap en al het andere wat bij een positest hoort. maar toen kwam er een ander gevoel, van angst, onzekerheid en verdriet. de gedachte aan de laatste zwangerschap, onze angel, die niet mocht blijven. en dat gevoel blijft mij achtervolgen. probeer zo positief mogelijk te blijven. maar google als een idioot naar alles wat maar te maken heeft met zwangerschap en miskramen. kan ik het aanzien komen mocht het fout gaan, kan ik het voorkomen etc etc. het maakt me zo gek en verdrietig, ik wil genieten van de zwangerschap net als ik bij de eerste 2 ook deed. me zoo gelukkig voelen, en me zelf op me lippen moetten bijten om het nog niet van de daken te schreeuwen, maar helaas. Ik wil het niet eens aan iedereen vertellen, hoe hard ik ook probeer, ik durf het niet, te bang voor teleurstelling, verdriet, en dat ene woord weer over mij lippen te moeten laten vloeien, (miskraam) dat wil ik niet. ik weiger dat nog een keer te moeten doorstaan. Dus ik hou me mond, laat merken aan de mensen die het weten dat ik blij ben, maar dat er wel onzekerheid is. that;s it. POSITIEF is wat er ieder sec door mijn hoofd gaat, dat moet ik zijn! 10x per dag kijk ik op de testen, om me zelf te overtuigen dat het echt zo is. de angst iedere keer als ik naar de wc ga, en dan weer een opluchting bij het afvegen pfff gelukkig geen bloed......! en ik tel de dagen af. 16 nov. de echo met 8.5 weken. pffff verheug me er op maar ook hier weer die angst voor slecht nieuws. eerst 14 nov intake bij verloskundige, misschien (hier hoop ik op) kunnen ze al zoeken naar een hartje. wat zou dat fijn zijn! een opluchtig voor mij. nog een extra bevestiging dat het waar is en GOED is...... maar voor nu kan ik niks anders dan wachten en POSITIEF blijven, en mijn gevoel van me afschrijven, niets anders....... DE TIJD ZAL ONS LEREN, helaas gaat die op het moment enorm langzaam!
heej Ies, Ja ik vind het wel leuk om te lezen hoor, dan weet ik ook hoe andere met hun zwangerschap om gaan Ik ga zo ook lekker slapen want die maat van mijn vriend is weg en ik ga er toch proberen een massage uit te slepen ahahahh. Wens me succes slaap lekker allemaal !!! Kuss
Ik heb toch nog even je stukje gelezen les...mooi hoor hoe jij je gevoelens opschrijft! Knap ook dat je dat wilt delen.. Lijkt me ook best moeilijk deze periode als je al zoiets naars hebt meegemaakt...nou meis dikke digi knuffel voor jou! En hopelijk gaat het deze keer gewoon goed en heb je een mooie plakbeeb! Nu echt echt slapen zzzzzzzz Zzzzzzz Zzzzzzz.......zzzzz snurk snurk
echt mooi beschreven en zo herkenbaar voor mij !!! Ik maak echt gewoon hetzelfde mee en ik heb ook mijn eerste echo met 8 weken en 5 dagen en ik ben daar ook heel bang voor. We hebben dan ook intake gesprek maar ik vraag echt wel of we eerst de echo kunnen doen. ook elke wc beurd bij mij duw ik het wc papier bijna in mijn neus omdat ik het wc papiertje goed bestudeer of er echt toch nergens geen bloed verstopt is Mijn vriend en ik kunnen nog niet optimaal genieten omdat we eerst een hartje willen zien, als we dat hebben gezien dan gaan we uit ons dak en volop genieten denk ik want dan vertrouw ik het er wel op. het is gewoon allemaal erg spannend zeg !!! gelukkig hebben wij vrouwen allemaal elkaar hier op het forum
thanx meiden bedankt voor jullie lieve reacties....! tja het is idd moeilijk, maar vind het fijn om dit met andere te delen. laat dit dan ook aan iedereen lezen die weet dat ik weer zwanger ben...! en dat is voor mij heel prettig. zo weten mensen hoe ze met mij om moeten/kunnen gaan op dit moment.. x
@Lentekind: heel veel sterkte toegewenst meis...ik weet donders goed wat je voelt Hier vanavond het vruchtje afgekomen.Ik heb enorme buikpijn gehad,precies als weeen...en veel bloedverlies.het vruchtje was toch behoorlijk groot...het doet zo,n pijn