goedemorgen dames...! hier heeel slecht geslapen! en vanochtend weer misselijk sind tijden. wel ff fijn een zwangerschapssymptoom te hebben! hoefte gelukkig niet te spuugen! fijne dag allen. xx
Oh hoop wat erg voor jullie! Sterkte! les: mooie woorden, heel herkenbaar zeker dat stuk over het niemand willen vertellen! Ff vraagje, hoe zit dat met bowlen? Kan dat kwaad? Weet iemand dit?
mmmm nee geloof niet dat dit gevaarlijk is. zoals mijn arts zei na mijn miskraam, een zwangere vrouw is geen zieke vrouw en kan gewoon alles doen, een miskraam is een natuurlijk verschijnsel en daar kan je niks aan doen... dus denk dat je gewoon kan gaan bowlen, en als je toch twijfeld bel je ff je verloskundige!
Ik heb vandaag best last van steekjes en zeurderig gevoel in de liezen... ik had dat bij mijn dochter ook, maar herkennen anderen het? Af en toe ook een beetje ongesteldheidsgevoel...
@ evenstar ja dat herken ik wel..had ik bij vorige zw ook.. nu meer last. Mijn vk zegt dat je een tweede keer meer last kunt hebben van het groeien van je baarmoeder en je banden.. alles is een plekje aan het vinden. Ik maak me er dus niet te druk om. @ hoop vind het echt heel naar voor jullie. Ergens lijkt het me wel fijn dat het zelf is losgekomen..een operatie lijkt me ook vreselijk. Maar hoe dan ook blijft het verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat je je ontzettend leeg voelt..Heel veel sterkte!
Hi allemaal, Heb nog niet zo`n druk forum meegemaakt zeg. Kaan het blijven herhalen haha. @Hoop; Sterkte, hoop dat je het een plekje kan geven. @Les; had je nog niet voorbij zien komen dus welkom.Las je verhaal over het cb...Vind toch dat de mensen daar niet sporen hoor @Hier...Gister bruiloft gehad, was om 09.00 thuis..Was gwoon moe. Vandaag aan het werk dus heb wel lekker lang geslapen. Kleine vent sliep bij oma. Normaal wordt hij thuis om 06.00 wakker en jullie raden het nooit. Bij oma om 08.00. Niet te geloven. En hij ging nog wel op tijd naar bed. Maandag naar de vlos, ben benieuwd. vorige keer luisterde ze gelijk naar het hartje, maar was toen 11 weken dus helaas kan ze het nu nog niet horen. Nog anderhalve week joehoe en dan mag ik ook eindelijk.
lentekind wat vreselijk naar voor jullie, sterkte!, knuffel.... Hoop ook bij jullie weer geen leuk bericht, wel fijn dat het vruchtje vanzelf is gekomen, sterkte met het verwerken. Hier alles prima, heb echt helemaal nergens geen last meer van!!! maakt me wel iets onzeker, maar hou me aan afgelopen donderdag vast, toen klopte het hartje. Vandaag lekker vrij, geen plannen om iets te gaan doen, alleen nog even boodschappen. Liefs
ik wil me hier ook graag aanmelden. ik heb 2 weken geleden toen mijn vriend en ik , in griekenland waren een test gedaan, en ik ben zwanger van mijn 4e kindje. Het is de eerste van mijn vriend en mij samen. Had nooit verwacht dat ik snel zwanger zou worden gezien ik bijna 40. Iedereen van harte gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap.
Welkom bij de club 4e kindje, wat een mooi getal Leuk om ook een kindje samen te hebben, naast de kindjes die je al eerder had. Hoe oud zijn die?
mijn oudste word in januari 12, de middelste in januari 8 en de jongste in januari 4. Het zijn allemaal jongens dus eigelijk hoop ik nu op een meisje hihi. Mijn vriend het bij zijn ex 5 kinderen in de leeftijden van 15 tot 2, 4 oudste zijn jongens en de jongste een meisje, dus we zien wel wat hij er nu van gemaakt heeft hahaha
Haha, wat een enorm gezin in totaal! Hebben jullie ook dagen dat je met iedereen thuis bent? Sorry, bemoeial ben ik Veel jongens dus... komt hij uit een geslacht met veel mannen? Heeft hij alleen maar broers, en zijn vader alleen maar broers.. etc? Het schijnt in bepaalde mate erfelijk te zijn. Vriendin van me heeft 2 jongens, en hoopte bij de derde op roze... maar tis weer blauw (en dat vindt ze ook geweldig natuurlijk). Haar man komt uit zo'n mannenfamilie zeg maar.
Hoop: heel veel sterkte meid, raar dat het wel gegroeid was. Cecilia: je hebt de mozzarella niet gegeten toch? Is toch rauwe kaas of heb ik dat mis? Lentekind: he bah, hopen dat het niks betekend. Anders heel veel sterkte. Blind date: met de NOD meiden van 2009 hebben we met een klein clubje toen wel een aantal keer afgesproken. Met eentje daarvan heb ik nu nog heel goed contact. Komen ook nu nog bij elkaar. Kids schelen 4mnd. Vriendinnen met kids: Ben nu tegelijk zwanger met eentje van zwgym van mijn zoontje. Zijn daardoor vriendinnen geworden. Onze boys schelen 3 wkn en nu weer 4wkn. Erg leuk dus. Mannengezin: Wij hebben een zoontje mijn vriend alleen en broer en mijn svader heeft 6 broers. Dan word dit ook vast een jongen, is mijn gevoel ook al steeds. Ben niet echt een meisje meisje dus zal wel schrikken worden als het een meisje is.  
dames, ik ben me vadaag weer eens geschrokken op het werk Ik dacht de hele tijd dat ik ongie was want het voelde heel nat/ glibberig aan tussen mijn benen. maar ik had echt veel witvloed de hele tijd Ik geloof dat dit wel normaal is maar hebben meer vrouwen hier last van? Mijn vriend komt uit een echt mannengezin en ik echt uit een meidengezin ahahahh. We zullen nog even vol spanning af moeten wachten danijelle welkom hier !!!! en geniet ervan Kuss
Ik was toen straks aan het eten en mijn ene collega deed leverpastei op haar brood enmijn andere collega filet american Mmmm... dat vond ik allebei altijd zo lekker en dat mis ik nu wel hoor, en nu zat ik er midden in met mijn boterham met hagelslag hahah
Leverpastei mag wel zolang je het maar bij 1 dun gesmeerd broodje per dag houd. Zei mijn vk. de vorige keer. Heb van de week al 3 keer leverpastei gegeten. Je kleine houd er heus niet meteen iets aan over hoor als je een keer iets eet wat je eigenlijk niet mag. Pizza met mozzarella is niet zo iets, is ook niet goed voor je maar wel lekker voor een keertje
ja klopt dat heb ik vaker gehoord dat je leverpastei best een keer mag eten, maar ik weet dat als ik het nu weer eens een keer eet dat ik dan weer de smaak te pakken heb en dat ik dan weer moet afkicken ahahhah dus vandaar dat ik het niet eet
Welkom nieuwe mama! Mannen in familie: ja hier ook. in mij hele familie zitten maar 4 of 5vrouwen. 1nichtje en rest alleen maar neefjes. Bij mn man idem, die heeft 1 zusje en 1nichtje en verder alleen maar neefen en ooms. Kortom zou dus een wonder zijn als we nu een meisje krijgen haha. Ego: vreselijke stekken/krampen sinds 2uurtjes. Stonden in supermarkt en liet van de pijn de boodschappen uit mn handen vallen. Werd duizelig en licht in mn hoofd. Thuis meteen broodje gegeten, en gaat stukke beter alleen die vreselijke krampen heb ik nog steeds. Lijken wel weeen zoveel pijn. T komt en t gaat weer