Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo dat is even lekker shoppen!! Ik ben zelf te moe om te shoppen, maar als ik de echo heb gehad en ik me weer fitter voel dan ga ik!!
    Heb al wel via wehkamp een positiejeans besteld..ik moest sowieso een nieuwe hebben en ik krijg toch al aardig een buikje...komt dinsdag!!

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Mozzarella die je gewoon in de supermarkt koopt (verpakte) kan je gewoon eten hoor. In goede restaurants wel altijd vragen. Ik heb al twee keer te horen gekregen dat ze verse, rauwmelkse gebruiken en moest toen helaas iets anders nemen.

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ok bedankt!! dat wist ik dan weer niet..ik hoor er verschillende dingen over.. sowieso wil ik pas medicijnen nemen als het echt nodig is..

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ evenstar ja dat bedoelde ik ook :D
    Jammer dat je iets anders moest nemen, wel goed dat je het even hebt gecheckt..
    Ik heb het laatst opgezocht, omdat ik een spiesje van kleine mozzarellabolletjes, cherrytomaatjes en een blaadje basilicum zo lekker vind met een beetje peper en zout en olijfolie mmmmm

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    \

Leuk dat je er een vriendin aan hebt overgehouden aan die blind date haha.. bij ons klikte het ook gelijk.. Sowieso al flink aan het kletsen geweest via de mail dus je weet wel dat het waarschijnlijk niet stil gaat vallen haha.. Leuk ook een vriendin via zwgym! Onze beeb moest destijds eerste week in z'huis blijven vanwege een infectie en ik dus ook..lag die week naast iemand haar kind had hetzelfde en we zijn toen bevriend geraakt.. Zijn nu hele goede vriendinnen!! Wel leuk aangezien ik verder de enige ben met een kind in onze vriendenkring..

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zo ik ben weer even bezig om een pagina te vullen..waar zijn jullie?
    Ik ga zo weer..ik ga in bad met mijn man..even die romantiek weer even opvoeren haha :D En daarna hopelijk een massage.. Is het gister trouwens nog iemand gelukt om dat voor elkaar te krijgen??:D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb vanmiddag ook nog gekeken naar positiekleding maar hier bij Miss Etam hebben ze gedeelte voor positiekleding eruit gehaald in de winkel en bij C&A ook! Ook hier nog een babywinkel in t centrum waar ik bij vorige zwangerschap ook broeken had gekocht maar ook zij hebben het uit assortiment gehaald :( En dat was het, nu moet ik naar andere stad om daar te zoeken naar kleding. Wil niet via webshop want ben van mezelf niet echt dun dus weet ik nooit of de broek goed zit

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    nou dan ga ik maar...Romance here I come!!! Nou ja ben eigenlijk te moe voor gefrummel aan mijn lijf..massage mag maar meer niet arme man whahaha

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vergeten jullie niet dat de klok straks een uurtje achteruit gaat?! ;) Ben bang dat zoonlief om 6uur al voor mn neus staat morge... tja we zullen zien :p

10. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Fijn dat de kramp weg is ;)
    Dan ga je maar een uurtje eerder naar bed Roozjuh hihi.

Kan trouwens de hele dag wel slapen :s
    Wanneer ik me even energiek voel maak ik er gebruik van omdat het zo weer over is ;)

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey roosjuh,,,, die onrustige benen ken ik! had het bij mijn vorige zwangerschap vanaf de 20 weken, en pfff zo erg dat ik nachten in de kamer heb gezeten,....
    begint bij mij nu ook alweer. gelukkig nog niet zo extreem, maar het is dus wel een symptoom!

ik baal. had vanmiddag bijna iedereen gequote in mijn berichtje, maar helaas comp liep vast toen ik hem wou verzenden, hoopte dat hij het toch nog had gedaan maar helaas kan hem nergens terug vinden. en sorry meiden, maar heb er nu geen puf meer voor om opnieuw te beginnen, daarbij weet ik niet eens meer hoe en wat, ben super vergeet achtig
    met de boodschappen opruimen zette ik de koekjes in de koelkast en de groenten in je koekjes kast. hahahah

hier de hele dag alweer pijn in me rug,
    me man heeft de grote boodschappen alleen gedaan zodat ik samen met me zoontje lekker kon slapen vanmiddag,
    nu is hij zoonlief naar bed aan het brengen.
    zometeen komen mijn paps en mams, en gaan we lekker een avondje risken.

fijne avond dames en juffie geniet van je bad
    hier trouwens nog geen massage gehad :(

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    onrustige benen? denk dat je me vergist met ieamnd anders hihi :D

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen; idd kamillethee.

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ohhh uhhh sorry...... dan zou het idd iemand anders zijn geweest, ik heb het ergens gelezen...>! hahahhah zoals ik al zei VERGEETACHTIG..... ook dit had ik heel erg tijdens mijn vorige zwangerschap..... lijkt er alleen op dat nu alles veel eerder begint ohhhhjeeee......

15. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Mozzarella is geen rauwe kaas hoor! Toen ik het kocht heb ik nog wel voor de zekerheid op het pakje gekeken, maar het wordt gemaakt van gepasteuriseerde melk. Alleen als er staat au lait cru (rauwe melk) dan mag het niet. Maar bijna alle kaas die in de supermarkt ligt is okee! (zijn mijn huisarts ook nog, zo lang ik het niet bij een vaak boerenwinkeltje haalde was het wel goed :))

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Fijn dat het nu beter is meid! heb je je zus gevraagt wat het evt kan zijn die steken?
    Heeft jou zus je bevalling bij jullie 1e ook gedaan?
    Leuk hoor!

Hier was een buurvrouw kraamverzorgster, en ik heb haar bij onze 1e gevraagt of ze bij ons wilde kramen, dat wilde ze en het was heel gezellig.
    Ook al kende ik haar heel goed, het maakte me niks uit, dat ik me 'blootgaf'

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Wat was het bij jou dan?

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Toerist. Nee mn zus niet gebeld, gaat gelukkig alweer goed nu. Ze heeft mn zwangerschap wel gedaan maar bevalling niet want kreeg een spoed ks. Handig zo'n kraamver.! Mijn schoonmoeder is ook kraamver. geweest :) Haha we hebben eigenlijk wel een handige familie bedenk ik me nu. Zus eigen vk bedrijf, schoonmoeder met eigen bedrjf, broer met eigen bedrijf(trouwfotograaf) mn pa werkt bij luchtvaartmaatschappij dus korting is altijd handig whaha. En ben zelf kapster :D
    Meiden ik ga lekker bankhangen en optijd bedje in! Trusten alvast :D

19. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Oh zie dat een paar andere dames dat ook al aangeven hadden ; ). Had nog wat bij te lezen!
    Maar goed ik heb er dus heerlijk van gesmuld. Oh en die spiesjes met tomaat en basilicum zijn ook lekker!

Ik heb de afgelopen dagen ook veel 'last' van trekkerig gevoel in onderbuik, bovenbeen en onderrug. idd een beetje als menstruatiepijntjes. Ook heel erg moe sinds gister, doe bijna niks de hele dag en ben dan toch helemaal kapot! Mijn man vroeg net of het wel ging, ik was zo pips, werd ik soms ziek? Uhh nee schat ik ben gewoon zwanger! haha

Ook heb ik steeds heeeeeeel erg dorst. Drink vooral veel water, maar ook druivensap, tonic en af en toe versgeperste sinaasappelsap met kiwi.

Fijne avond meiden, ennuh goed dat jullie me aan de wintertijd helpen herinneren!

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh,,, hahahh ja das zeker handig....!

Deel Deze Pagina