Ik heb geen massage gehad, maar gisteravond wel geknuffeld, en ik was moe...maar even die gedachten opzij gezet.
Zo weer terug uit bad..heb een korte massage gehad. Nu kijkt hij voetbal haha. Ach ja beter heel even romantiek dan helemaal geen romantiek haha @ toerist fijn dat jullie geknuffeld hebben hihi @ les ik was dat met die onrustige benen haha. Had ik vorige zw ook en werd dan ook midden in de nacht wakker met enorme kramp in mijn kuiten. Heb nog nooit zoveel onaardige termen gebruikt in bed haha. En ook toen was mijn mannetje aan het masseren. Nou lijkt het alsof hij niks anders doet haha, maar hij doet dat alleen als ik zwanger ben hoor helaas... @ roozjuh ik hoop dat die van mij ook de wintertijd snapt haha maar dat zal wel niet...slaap lekker in ieder geval!
Hey meiden ik lig al lekker in bed met mn mannetjes telefoon. Hij is ff de hond uitlaten en dan duiken we er op tijd in. Zoonlief slaapt bij opa en oma dus lekker uitslapen morgen!We zijn er allebei echt aan toe. Slaap lekker x
Hey dames, Even een vraagje. klopt het dat je geen kaneel mag? Ik weet nog dat een collega van mij nooit een punt appeltaart nam omdat er kaneel in zat. maar ik had er nooit van gehoord en kan me ook niet voorstellen dat zo een klein hoeveelheid kwaad kan.
Maart: kaneel, heb t aan mn zus gevraagd (die is vk) en je mag gewoon kaneel eten als je maar niet een hele pak speculaas eet ofzo maar een koekje of 2 is geen enkel probleem hoor. Appeltaart ook geen enkel probleem als je m niet helemaal alleen op eet Meiden vraagje: zijn jullie al wat aangekomen? Hier al 1 a 1.5kilo erbij
@kaneel,,, oh dat wist ik ook niet, en ben juist zo gek op kaneel. gewicht, geen idee, heb mezelf een jaar geleden voorgenomen om de weegschaal weg te doen. heb een schildklier probleem en viel enorm af. dus iedere keer als ik op de weegschaal ging staan kon ik wel janken, vandaar, maar zal morgen is gaan wegen bij me ouders. en dan ga ik het weer wekelijks bijhouden...! das een goeie trouwens is leuk om te weten!
*gaaaaaap* wie heeft er ook een wakker kind op dit vreselijke tijdstip?! Zoonlief dacht om 5.45 dat t een mooie tijd was om uit bed te gaan...
hhahah nee ik had er geen massage meer uitgeslepen maar hij heeft wel best lang op mijn rug gekriebeld en dat vind ik toch ook wel erg fijn ahahhah Kuss
Weer een mijlpaal 7 weken vandaag! @Roozjuh onze zoon was ook wat eerder wakker (en ik ook hoor) maar we zijn in bed blijven liggen met z'n allen tot 07.30 uur. - ik ben wat afgevallen, dit omdat ik regelmatig misselijk ben, en dan eet ik niet veel.Ik schrap zelfs dingen van m'n boodschappenlijstje... En nu is het wachten tot het 10.00 uur is, even met m'n zoon zwemmen, in het koude water brrrr. @Maart kaneel niet teveel. Vanmorgen maar weer een halfje emasafene genomen, het rare is dat ik er rond dezelfde tijdstippen last van heb, s'morgens..dan voor het eten s'avonds, en voor het naar bed gaan. Maar soms als ik honger heb, wordt ik daar juist ook weer misselijk van. Bij de 1e had ik juist wel weer meer last van m'n borsten, die voel ik nu wel, maar niet extreem.
Hoi Allemaal, Kan jullie echt niet meer bijhouden hoor, maar wil even laten weten dat de echo van afgelopen woensdag goed was. Hartje klopte weer mooi. Ben wel wat dagen terug gezet. Zou vlgens mij 8 weken en 2 dagen zijn, maar volgens de echo 7 weken en 6 dagen. Volgende echo is nu gewoon op de zwangerenpolie op 23 november (mijn verjaardag) dan zou ik 12 weken zijn. Ik lees af en toe mee, maar zal niet veel reageren. Groetjes Winnie. X
Hoi Ja kaneel bevat een stofje waarvan nog niet helemaal duidelijk is wat dit in grote hoeveelheden doet. Heb t aan de vk gevraagd door de telefoon aangezien ik die week kaneel op had en er van geschrokken was. Gewoon door het eten niet teveel kan geen kwaad was het antwoord. Wisten jullie dat honing wel gevaarlijk kan zijn. Dit ivm een bacterie die erin kan zitten. Ik gebruik bijna nooit honing alleen als ik keelpijn heb in de thee ofzo maar even niet doen dus. Hier gaat het beter. ik ben een beetje aan het zoeken geweest naar natuurlijke tips tegen missleijkheid. Kwam deze tegen. NUX VOMICA van vogel! Kan hepen bij misselijkheid. Dat is mn laatste optie maar tot nu toe gaat het redelijk met de medicijnen die ik heb dus hou t daar maar bij. @Winnie. Ja ik ben ook iets tegen gezet kan met het innestelingsmoment te maken hebben ofzo. Maar misschien is het bij de termijn echo weer anders zo vroeg kunnen ze moeilijker meten. Groetjes
Wat apart dat zo vele van jullie terug gezet worden... mijn vk doet dat pas bij de 10 weken echo... (als het nodig is natuurlijk) omdat dat eigenlijk het moment is waarop alle vruchtjes een bepaalde grote horen te hebben..
ik weet niet hoe het werkt met deze lijst en of ik me erzelf bij kan zetten dus doe ik het maar ff zo. Ik heb 11 november een intake gesprek bij de verloskundige en ben op 17 juni uitgeteld