Gisteren trouwens een verjaardag van vrienden, 2 meiden die ook zwanger waren (17 en 20 weken). Krijg de vraag of ik een tompoes wil, zegt 1 van die meiden: Nee, tompoucen waren toch voor zwangeren? Hahahaha,..lekker 1 genomen dus. Was lastig om niets te zeggen, ook voor mijn schoonzusje (weet van mijn zwangerschap af).. Die meid die 17 weken zwanger was, vertelde dat ze rond de verjaardag van iemand uitgerekend was, toen wilde mijn schoonzusje zeggen dat ik een week na mijn man zijn verjaardag uitgerekend ben..Ze kon het nog net inslikken.. Nog even en dan mag iedereen het weten..wil het proberen geheim te houden tot de termijnecho
Dat is de 10 weken echo toch Kylie. Wij wachten daar ook op (nog 8 nachtjes). Had vanmiddag ook n verjaardag, vind t wel moeilijk, ben moe wil snel naar huis,.....voel me zo'n partypooper, zo ben ik anders niet.
Jaaaaa! Krijg net via whatsapp berichtje van mn hubby: wil je zo een massage? NATUURLIJK!!! Hij zit beneden en ik lig al een dikke uur in mn bedje omdat ik zo vreselijk moe ben. O wat heerlijk dat ik er niet eens om hoef te vragen hihi Moest t ff met jullie delen
Oh wat lekker Roozjuh! Zit hier onderuit gezakt op de bank, met de laptop op schoot en een muziekje op, heerlijk.. Alleen staan de striemen van m'n legging in m'n buik.. Moet morgen met een collega naar een ergo-coach evenement en donderdag heb ik een personeelsfeest, verhullende kleding aan!
Het is maar goed dat ik dinsdag met MvM kan beginnen, met al die urine die ik produceer lopen ze een hoop hcg mis, hihi
hoi hoi.... ohhh jaloers,, iemand krijgt weer een massage.... hier lig me mannetje al op 1 uur! om half 5 gaat zijn wekker weer. ik ben morgen nog lekker vrij,. wel smiddags op me neefje en nichtje passen (kids van me zus) dus lekker druk met 3 kids van bijna 4, 2 en 2 hahahh maar goed. tijdens mijn miskraam heb ik 2 dagen hooguit 5 druppels bruinbloed verloren waardoor ik me dus echt geen zorgen maakte, tot ik helderrood bloed had afgeveegd na het plassen. eigenlijk nooit heel veel bloed verloren, waardoor de artsen bang waren dat het kindje ergens anders in mijn lichaam zat en toch nog leefde, dus ik ben geopereerd (letterlijk opengesneden) pas 3 weken na de operatie werd ik weer ongi.. echt mega veel bloed ben ik nooit verloren! dus ja bij iedereen weer anders..... hier ook slecht slapen, giga veel dorst...... nu verder genante lijfen kijken. sorry dat ik niet op iedereen reageer maar lees alles wel hoor! oh ja BROEK heel mooi!
Onze eerste echo met 8 weken was goed, maar voor de zekerheid wacht ik tot de 10 weken echo, hoop dat die ook goed is dan gaan we het de familie vertellen, ouderwets hè
Hai meiden ben ik weer! Thnx voor alle lieve berichtjes! Had gister weer iets donkere afsch dus ga de vk straks bellen om te kijken of alles wat eerder kan.. Vandaag 8 weken, als alles goed is Mocht ik nog wat groot nieuws of zo hebben kom ik zeker weer even langs, maar ik ga een stuk minder vaak langs komen, k word beetje kriebelig en paranoia van al die MK verhalen Maar ik wens jullie heel veel plezier en succes deze weekjes als ik wat meer zekerheid heb enzo kom ik weer babbelen! Thnx voor alle support ladies! Xxxxc
Ja, ik herken die kriebels ook wel, maar kan het toch niet laten om regelmatig langs te komen Succes celinac
@ selinac, begrijpelijk en jij ook heel veel succes met je zwangerschap! @mirre,, nee hoor heel begrijpelijk, wij hebben het allleen mijn ouders en schoonouders verteld. dit puur om over mijn onzekerheid en bangheid te kunnen praten met andere. voor de rest wachten wij ook tot de 8 weken echo goed is. hier heerlijk geslapen, maar nog oh zo moe toen me zoontje mij om 8 uur wakker maakte...!
Hihi, door de klok verzetting was ik ruim voor de wekker om 6 u wakker. Ik ben minder verkouden dus ook minder moe merk ik, vind ik ook weer eng. Hoop dat ik vanmiddag weer instort, dat is een bevestiging. Ik ga wat doen, weet dat ik s'ochtends energie heb dus maak er maar gebruik van Laters
Heerlijke massage gister gehad! Wel een onrustige nacht gehad want heb hele onrustige benen. Altijd al wel maar tis nu wel heel erg. Elk half uur was ik wel wakker leek wel. Achja ik mocht deze keer lekker tot half 9 blijven liggen. Manlief is eruit gegaan toen zoonlief om 6uur voor onze deur stond 'papa?' verluisterde hij zachtjes met paar klopjes op de deur hehe. Wat doen vandaag? Denk ff stad in en bij Etos een pietenpak halen voor de kleine man
Goedemorgen allemaal! Nou ik heb een rotnacht gehad en vanaf vijf uur wakker..heb toen met groot schuldgevoel mijn werk gebeld..maar het ging echt niet.. Net nog even geslapen..gelukkig is mijn moeder even hier voor de kleine. Onze kleine is afgelopen week steeds om zes of 5 wakker...hoop dat dit iets tijdelijks is..hij gaat gelukkig daarna wel weer even slapen. @ celinac ik begrijp het doe maar lekker rustig aan en dan kom je straks weer buurten! @ roozjuh aaaaah wat lief! Schatjes die mannen he! Fijn ook dat je kleine dan papa fluistert in plaats van mama haha Die onrustige benen heb ik ook..masseren voor het slapengaan schijnt te helpen..haha nog meer massages!
Ik voel hier niets meer, pijn borsten ook bijna over, alleen pijn in onderrug nog, en moe.. Maakte me zorgen, en las gister nog eens het dagboekje van de zw.schap van Tim. Daar staat letterlijk bij 2 maanden "kwaaltjes & Klachten": Niets, en dat maakt me heel erg onzeker. Dus daar trek ik me maar aan op... maar hoop over 2 weken een echo te krijgen. Morgen naar vk dan ben ik 8,5 week.
meiden dat je even geen kwaaltjes heb is echt geen ramp hoor! Merk dat als jullie(lees: sommige) ff nergens last van hebben dat alle tellers en toeren volluit gaan en de stress in overvloed aanwezig is. nergens voor nodig. Dat je even niks voelt wilt niet zeggen dat er iets mis is. absoluut niet. Ik heb regelmatig nergens last van. Alleen moe en thats it. Maar ben nog steeds op en top zwanger. Stress jezelf niet de pan uit
Ook mee eens Roozjuh. Maar had dit gevoel bij Tim ook. Het ís ook gewoon onwerkelijk. Je hebt nog niets gezien op echo, je voelt de baby nog niet, je hebt nog geen buik, verder weet niemand het nog... Het is allemaal zo vaag allemaal.. Maar idd; vertrouwen hebben! Bij Tim was het ook goedgekomen.
Herkenbaar hoor. Ik was gister 's ochtends best fit en niet misselijk, zit ik meteen op de kast En de misselijkheid sloeg die avond juist weer keihard toe. Je kan maar beter genieten van de momenten dat het even wat minder is. Ik voel me in het algeheel genomen best belabberd moet ik zeggen, maar ik ben daar wel weer 'blij' mee, dan is het minder abstract inderdaad. Men, ik zie uit naar de periode vanaf 17 weken... misselijkheid voorbij... leuk buikje krijgen... schopjes voelen... veel leuker
De 20-30 weken vond ik het mooiste, ná een mooie echo. Genieten, alles geregeld, en nog niet zo'n mega buik.. Heerlijk!