haha Roozjuh heb ik ook weleens gehad s'avonds...was ik alleen..lag de kleine op bed..ineens uit de hoek van de kamer zo'n speelgoedgeluid!! Whaaah!! Ik zat bijna tegen het plafond haha..
Hmm ga ik er nog even over nadenken. Bij de gastouder komt Sint ook nl. Je moet dan voor 5euro zelf wat kopen. Zag een hele leuke auto van Chicco staan dat ding was 13 euro!!! bol.com | Chicco Mini auto's push & go, Artsana | Speelgoed
Eigelijk moeten de kleurtjes van de datums wel anders. Anders is het lastig te lezen met meiden die een jongen gaan krijgen. Zacht groen ofzo?
Ik zoek nog een leuk kado voor zoonlief voor sinterklaas. Zaten aan trein van ikea te denken, die van hout. Maar zie t al helemaal voor me dat ik die 30 onderdelen door mn hele huis ga terug vinden. Toen zag ik een basketbal set standaard ofzo. Voor kids. Leek me ook erg leuk. En iemand had t over die skippy koe ofzo?? Zag er ook lollig uit maar ben zo bang dat ie er snel uit uitgekeken is. Met kerst krijgt ie trouwens een loop fiets. Hebben we al 3maanden in schuur staan maar hij paste er toen nog niet op, bewaren we dus voor kerst. Iemand sinterklaas tips??
Afspraken 01/11 Siena intake vk 13:30 uur Danielle1982 Intake vk 11.00 uur 02/11 Roozjuh intake vk linda250388: intvake vk Boefjesmama: intake Gyn, echo en kweekje 03/11 Lin2011: Intake vk Liefdeis: Intake VK CelinaC: Intake VK Kylie1986: Eerste echo gyn 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Mirri - termijnecho vk 8/11 Linda vk Toerist18 intake vk 13.30 uur. Joekie 3e echo in zh Mirri - intake vk Juffie27 1e echo vk om 19.15 uur. 9/11 Chanelle noah intake vk+ echo 12.30 Sappie86 intake vk+ echo 11.00 Firefly intake vk + echo 09.30 Evenstar 1e echo Lin2011. 2e echo termijn bepaling + - 10wk Lentekind intake vk 10/11 Afrola 2e echo + intake gyn Evelien 1e termijnecho (spannend!!) Kapedi Termijnecho + afname bloed combitest Einneh intake VK + echo CelinaC 1e echo 14/11 1e Wonder 1e termijn echo 15:30uur Bloempje83 termijnecho VK 10.05uur les intake verloskundige 15/11 Roozjuh 1ste termijn echo 19.45u girly 2e echo (termijnecho) 16/7 1ste vroege echo 8 weken Dippertje 3e echo/termijn echo 17/11 Cecilia82 1ste echo 8.30, intake gyn 9.20 18/11 Firefly 10 wkn echo umcu 21/11 Toerist18 1e echo 20.00 uur. Liefdeis: 1e Echo 10.30 uur 29/11 Chanelle noah 2de echo 20.30 Uitgerekende datum * 1 juni: Mirri * 2 juni: Missy Leenislief * 3 juni: Wonderland26 * 4 juni: Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj * 5 juni: Babsies Summer76 Elle84 Annemama Bloempje83 * 6 juni: Afrola: een tweeling Nic79 Bellamano * 7 juni: mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 Juffie27 * 8 juni: Danielle1982 * 9 juni: Anneliess86 Siena * 10 juni: linda250388 Sw33ty22 * 11 juni: Arnoe Dippertje * 12 juni: Joekie Roozjuh * 13 juni: 1e Wonder Boefjesmama * 14 juni: Liefdeis Helma85 * 15 juni: Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 CelinaC * 16 juni: Sophiee Evenstar * 17juni woezelenpip * 18 juni: Sappie86 Minifien Einneh Uiltje Lentekind * 19 juni: Hommel82 Cecilia82 * 23 juni: Wuppie 01 * 26 juni: Kylie1986 Meandor les Geslacht: Jongen Meisje Onbekend Geheim 2 Wil het niet weten
Zoiets Joekie? Krijg niet echt een duidelijke kleur die we niet in gebruik hebben. Bij de aug 2010 mama's had iemand een aparte site gemaakt met de lijsten. Is er iemand dit dat kan? Dus echt ergens anders op internet een site met afspraken, geslacht, buddies ed. Roozjuh: ben vanmorgen de Blokker en intertoys hier ook al doorgeweest maar kan ook geen leuk kado vinden. Jouw zoontje is een jaar ouder zie ik. Wij hebben de Hema trein past op Ikea voor zijn verjaardag gekregen maar deze nog niet gebruikt. is 3+ zag ik later. Misschien een mooie houten vrachtauto iod.
Dames zal de boel hier even opruimen voordat mn zoontje weer wakker word. Slaapt nu bijna 2uur dus zal niet lang meer duren. Fijne dag en geniet van het mooie weer.
Wist niet wie dat was en volgens mij staan er ook nog wat vlinder mama's bij. Wil jij hem even nalopen heb een paar keer niet bijgelezen.
Ja ik ga alles ff napluizen zodar ik mn bedje uit ben en laptop aan staat lig nu heerlijk even te relaxen. Kleine man slaapt eindelijk!
tweede tweelingmama is Thea..die staat hier een paar pagina's voor. En lentekind met sterretje staat inderdaad op 9 november Vk en 18 juni uitgerekende datum...
pfff zit te wachten totdat ze van de Wehkamp mijn positiemode komen bezorgen...nou kan ik de deur niet uit.. ach ja heb ik eigenlijk toch geen puf voor..
hey ik zag ook dat ik wel op de lijst sta maar mijn naam is weg! hahahah moet ik hem zelf aanpassen of doet iemand dit even voor mij (zit op me werk dus moet oppassen) 14-11 intake 16-11 echo met 8 weken
wil je er mij ook even bij zetten. ik heb 11 nov een intake gesprek bij verloskundige en heb helaas nog geen afspraak staan voor echo. en ik ben 17 juni uitgeteld alvast bedankt
yeah!! De wehkamp is geweest!! kan ik lekker gaan passen wanneer ik me weer wat beter voel.. Mijn leidinggevende belde straks..terwijl ik er net doorheen zat omdat ik me weer zo belabberd voel..hij heel kortaf en zo van nou wat spreken we nu af dan?? Er kon nog net beterschap vanaf.. Moet ik morgenvroeg weer bellen als ik niet kom..moet ik s'ochtends doen en dan weer in de middag vertellen hoe ik me voel en als ik nog ziek ben dan weer in de ochtend... pfff vermoeiend hoor.. Nou dan bel ik hem wel extra vroeg morgen..zal ie weten!
@ danijelle dat had ik ook wel verwacht hoor hihi Maar je zei zo leuk dat er dan wel een meisje bij moet zijn mocht het een 2-ling zijn..
jeetje juffie wat een rot leidinggevende heb je zeg! weet hij al dat je zwanger bent? zoniet dan kan hij de lol nog op als je straks met verlof moet hahahahahahahah ik lach hem nu al vast uit bleeeeeehhhhhhhhhhh! zo ik ga opruimen mijn 8.5 uurige werkdag zit er weer op pffff gelukkig maar, morgen weer een lekker daggie vrij! dan nog 2 daagjes werken en dan weer lekker weekend!