zo me nageltjes zijn weer mooi en klaar, die kunnen er de eerste 4 weken weer tegen aan. @lin, ik zet zelf gel en nailart. en moet zeggen tot op heden blijven ze goed zitten! maar dat ligt ook aan je zuurgraad etc. dus ja das gewoon afwachten, heb idd wel gehoord dat bij sommige zwangere idd de nagels sneller loslaten! zo mijn creatie van vandaag!
goedemorgen boefjesmama, We hadden het er hier laatst over dat als je ouder bent meer kans hebt op een tweeling, ik ben 39, en omdat er bij mijn moeder 2lingen in de familie zitten word mijn kans dus nog groter. Ik heb al 3 jongens dus zal wel heel toevallig als ik nu zwanger zou zijn van een 2ling. Maar mijn kansen liggen wel hoger. Zolang ik nog geen echo heb gehad weet ik het dus niet maar heb zeker niet het gevoel dat het er nu 2 zouden zijn. Hoop dat het nu duidelijk is
Ik zei vanochtend tegen mijn man dat ik de moeheid en misselijkheid zat begin te worden. Ik werk nog steeds 32 uur per week in de ouderenzorg. Ik ben gewoon kapot
Klok verzetten moet verboden worden!!! Mijn zoon heeft er nog steeds last van. Vanmorge was t weer 5uur! Zn ritme is helemaal van slag. Heb dit nog nooit meegemaakt. Hij sliep al 7uur achter elkaar door toen hij pas 3dagen oud was. Mama kent deze korte nachten niet
hey juffie tuurlijk vind ik dat niet erg. Zat eigelijk al op die vraag te wachten. Had jouw berichtje nog niet gelezen dus heb het ook nog ff uitgelegt dus nu zal het wel duideelijk zijn
Hi meiden! Les wat een super mooie set! Fijn dat je het zelf kan.. die van mij beginnen los te laten, dus denk maar dat ik nagelloos door het leven ga de komende 7 maanden Maar ik wou even het goede nieuws delen! Omdat ik me erg zorgen maakte over mn donkere afsch afgelopen weekend heb ik maandag de VK gebeld en vervolgens de echo praktijk en heb mijn echo meteen kunnen verzetten naar dinsdag! Nou, wat was dat GEWELDIG We zagen mn kleintje duidelijk zitten, met kleine ledemaatjes erop en eraan, en een mooi kloppend hartje. Ik was op slag verliefd. Ben zoooo blij! Ik staar nu telkens naar onze mooie echo, het is echt een mini babytje! En mn berekening klopt tot nu toe, volgende week donderdag weer even langs komen en dan weten we de exacte datum. Hij/zij is nu iets meer dan 1,5 cm. Wat een opluchting zeg! Als mn engeltje nu maar lekker blijft plakken xx
goedemorgen Celinac Wat een supergoed nieuws dat alles goed is. Het zal wel een hele opluchting zijn voor je. Hoop dat je je nu niet te veel zorgen meer maakt en je lekker kan gaan genieten van je zwangerschap.
goedemorgen mama's ( 2 be) @roozjuh valt wel mee hoor! ben er ongeveer 2 uurtjes mee bezig! maar dan heb ik er ook weer 3 a 4 weken plezier van. en dan weer een ander ontwerp! hahahahha wat vervelend dat je zoontje er zo'n last van heeft! gelukkig slaapt die van mij nu ook gewoon tot 8 uur @lionne: wat vervelend voor je, is er een mogelijkheid dat je nu al terug kan in je uren? dat zou dan een mooie oplossing zijn @danijelle jeps het is duidelijk hoor wanneer heb je de echo? ik heb heerlijk geslapen. vandaag lekker vrij, dus relaxen, me zoontje had vanochtend een collega gebeld, zonder dat ik het wist! hahahah hij belde me terug. of ik me tel ff op slot wou zetten! ohhhh sorry....! kleine boef! verder voel ik me heel goed, niet moe, niet misselijk, en maar een heel ietsie pietsie last van me rug.! nog 15 daagjes tot de echo jippy.....!
Dankje Danijelle! Ja ik ben onwijs opgelucht, maar zal pas echt opgelucht zijn als die 13e week achter de rug is hahah Maar ik ga er zeker van genieten..!
Celinac wat goed nieuws! Wij hebben vanavond de intake. Ben benieuwd. Is pas om 19.45, zoonlief gaat dan even naar opa en oma. Intake zou 45min inbeslag nemen dus hoop dat mn kleine knul t beetje vol houd bij opa thuis. Hij heeft ze al 2weken niet gezien dus denk dat dat wel goed komt (normaal elke maandag opa en oma dag maar ze waren vorige keer op vakantie) Jullie nog plannen voor vandaag??
2uur voor nagels? Jeetje haha ja ik doe werkelijk nooit wat aan mijn nagels ik knip ze en hou ze schoon en vind dat wel genoeg eigelijk
goedemorgen, Ik heb gister een heerlijke avond gehad samen met me vriend op de bank. We heebben het over de naam van ons klein wondertje gehad en we zijn er al uit. Dus weer een zorg minder. Wij willen het wel weten of het een jongen of een meisje word. Het liefst hou ik het voor onszelf maar of dat gaat lukken weet ik niet. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik het niet, bij de 2e wist ik het wel maar mijn ex niet die was tijdens de echo ff op de gang gaan staan zodat ze het voor mij wel ff kon kijken, en van de 3e wist iedereen het. Vanmiddag moet mijn sgatje rij-examen doen voor zijn vrachtwagenrijbewijs. Heb hem vanmorgen weggebracht en merk dat ik best wel zenuwachtig ben of het allemaal goed gaat. normaal ben ik de rust zelve maar het zullen wel de hormonen zijn. Ga duimen voor hem en een kaarsje aansteken. Hoop egt dat hij het haalt want dat is weer een flinke stap in de goede richting voor de toekomst. Wens iedereen een fijne dag
@celinac, wat super fijn meis,....! heerlijk ben blij dat het er goed uit zag! thanx. ja idd handig dat ik het zelf kan, maar soms ook lastig als je echt moet maar ging zin hebt!. vervelend dat je nagels loslaten, wat heb je acryl of gel?? xx
les, ik heb nog geen afspraak staan voor een echo grrrr We hebben volgende week vrijdag het intake gesprek bij de verloskundige en dan zal ik wel de formulieren krijgen voor een echo, en dan maar hopen dat ik heel snel een afspraak kan maken.
hahahhah 2 uur is niks, als ik echt iets bijzonders wil ben ik soms wel 3 a 4 uur bezig, maar dat gaat de aankomende maanden niet gebeuren, had er nu eigenlijk al geen fut in, en kan het alleen in de avond doen omdat zoontje dan slaapt. dus eerst werken, dan koken, kleine badderen en in bed, en dan kan ik pas rond 8 uur beginnen! pfffff......