Zo 4 boterhammen gezond op. Cervelaatworst, pesto, tomaatjes, en komkommer, en wat aromat. Heerlijk!!!! Denken jullie trouwens aan de (evt) besmettelijke kinderziektes? Vooral 5e ziekte moet je mee oppassen!! Ik bedenk me nu ineens dat ik wel mag uitkijken met al die snotkinders in de fam, niet mee knuffelen dan. Nichtje en neefje hebben nu ook buikvirus, die heb ik ook op schoot gehad zondag, niet over nagedacht, nu hoor ik dat ze ziek zijn. En ik zag net een baby op school met waterpokken. Vandaar dat ik het even heb opgezocht. Waterpokken heb ik als kind al gehad, maar toch wel even afstand gehouden van die baby.
Hallo meiden, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten! Op 11 oktober had ik een knaller van een test en op 27 oktober hebben we een prachtig knipperend hartje gezien op ons boontje! Volgende week donderdag (de 10e) mogen we voor de termijnecho en ik moet zeggen dat ik die nog erg spannend vind, dus ik hoop dat het echte genieten daarna kan beginnen! Oja, zoals het er nu uitziet komen we uit op 13 juni, maar wellicht dat dat volgende week nog wordt bijgesteld!
Je bedoeld dat je nu een diepvries met lades hebt, en je wilt graag een kist? Lijkt mij niet handig, dan prop ik dat ding vol, en het is niet overzichtelijk. Heb bovenin het vlees, dan het brood, en dan de rest. Heb eigenlijk nooit dat er iets niet inpast....
sorry van het dubbele berichtje maar me internet liep vast dus dacht dat het niet geplaatst was haha @toerist. mijn vriend heeft, als hij het haalt vandaag, zijn opleiding via de sociale dienst gekregen. Hij gaf aan dat hij altijd vrachtwagenchauffeur wilde worden en daar was veel vraag naar hier. Hij moet om 14.25 beginnen met zijn examen. begin nu steeds meer zenuwen te krijgen. gelukkig heeft hij heel de morgen nog kunnen lessen dus hoop dat hij het haalt. Bij de opleiding zit ook een baangarantie dus als het goed gaat vandaag kan hij snel aan het werk. Ga ff duimen zo meteen en kaarsje is al aan. Op het menu van vanavond staan aardappels met broccoli en saucijsjes
@ Danijelle oei spannend! Nou hopen dat hij het haalt! Fijn dat er ook een baangarantie bij hoort..nou we horen het wel hier! lekker trouwens broccoli.. @ Bebek gefeliciteerd en welkom hier!! Ik heb trouwens gisteren heerlijk een frietjes speciaal op..had ik hele tijd al zin in.. Heel gek ik word misselijk van warm eten en van luchtjes, maar hier werd ik helemaal niet misselijk van ?! Gek he! Maar goed ga vandaag wel proberen om wat groenten naar binnen te werken voor de beeb!
toerist: enige ziekte dat hier heerst is het Oost Indische Doofheids Ziekte. Gelukkig nog niet verkouden ofzo, zou er nog bij moeten komen phoe. Heb net ff potje zitten janken want hij gooide zn 8ste beker drinken om van vandaag en gaat er dan vrolijk in zitten kliederen. kging ff flink over de rooie maargoed. das ander verhaal welkom bebek! toerist: klopt hebben nu 4 lade's en kwil een kist. Heb eerder een vrieskist gehad en ben een lijstjes persoon had op de deksel netjes elke week een nieuw lijstje wat erin zit en wat ik eruit heb gehaald (en dus niet meer in zit en weer moet kopen ) vond het ideaal! kwa plaats in mn schuur wil ik liever een hoge vriezer met 7lade's maar die kan ik nergens (betaalbaar) vinden ego: net flink over de rooie gegaan. heb een potje zitten janken bah bah bah. Zoon'lief' gooide net zijn 8ste beker drinken om en ging er vrolijk in spelen en kliederen. ben er even helemaal klaar mee, heb m op bed gedumpt en kzie m over 2uur wel weer terug. hij heeft vanmorge de babyfoon uit stopcontact gekregen en zit nu vast tussen bed en muur, dus kan m niet horen maargoed. straks maar ff spieken of ie eindelijk slaapt
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Heb geprobeerd eenfoto te uploaden maar hij blijft telkens haken met het uploaden Ik probeer het later nog eens! x
@juffie dank je. sta stijf van de zenuwen nu net of ik zelf moet afijden haha. Zit nu met een zak chips op de bank zomaar wat op internet te surfen en hier berichtjes te lezen en te plaatsen. Zodar ik weet of hij geslaagd is zet ik het hier neer.
me sgatje smst me net dat hij zenuwen heeft en dat dat niet goed is. pfffff heb ik nog meer zenuwen. heb terug gesmst dat hij het kan en dat hij maar aan junior moet denken.
Zo eindelijk bijgelezen, stelletje kletskousen. Over een uurtje onze afspraak bij de Gyn staan. Mannetje zal zo wel thuis komen. Vind het toch wel spannend. Les: was een mooie nagels en wat een kunstwerk. Twijfel nog steeds of ik het zal doen. Moet er een uur voor heen rijden en weer terug kost 20 euro alleen nagels niet lakken. Weet niet of dat duur is voor iemand die nog aan het oefenen is. Bij het ophalen van mn zoontje de gastouder maar verteld dat we zwanger zijn ivm dat ze maar twee babies mag per dag en ze er al bijna eentje heeft. Ze was helemaal ontroerd en blij voor ons.
Oei wat een stout kindje, ja 2 jaar he, heeft hij al last van de 'nee' ziekte? Ik moest wel lachen om je zinnetje Oostindischdoof ha ha. Kan me voorstellen dat je boos wordt na 8 keer beker omgooien. En als ik heel boos ben ga ik ook janken hoor.Geeft niks. Voordeel; je kunt ze nog in bed doen. ga er maar vanuit dat het slaapje er straks (als je andere beeb geboren is) af is, onze zoon ging met 2 jaar en 4 maanden niet meer slapen, heb hem laten opblijven, en s'avonds sliep hij ook veel beter. 2 jaar is denk ik wel de moeilijkste leeftijdsgroep Hoe ouder ze worden hoe makkelijker alles wordt. Ik vind dit ideaal zo, hij red zichzelf met heel veel dingen, speelt alleen buiten, dan hou ik hem uiteraard wel in de gaten. Ze krijgen alleen wat meer babbels en een grote mond, maar ze zijn ook nog heel goed te chanteren Lijkt me ideaal hij is straks bijna 6 jaar als broertje of zusje komt.
@ bebek gefeliciteerd en welkom @boefjesmama, tja 20 euro is niet duur, normaal betaald je rond de 45 euro voor een nieuwe set. maar hier zit dan vaak het lakken wel bij in, dus ja moeilijk te zeggen. @toerist, nee ik ben gewoon nederlandse, (kwa kleur) hahahah mijn man is antilliaan, dus mijn zoontje is idd halfbloedje, ben zelf opgegroeit met veel buitenlandse mensen, en daar heb ik het koken dan ook van, hier zal je niet snel een stamppotje of gewone aardappels op tafel zien staan!, vind het ook leuk om nieuwe dingen te proberen,,.
zo heerlijk in bad gelegen...ben echt al een paar dagen niks aan het doen..echt erg! Morgen ga ik weer wat doen..denk ik @ boefjesmama ja blijft spannend een echo.. veel succes!! @ Les mooi zoontje heb je hoor! zeggen ze weleens vaker heel oneerbiedig dat 'halfbloedjes' mooie kinderen zijn, maar dat zijn het ook vaak wel! @ Roozjuh oeh ja ze kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen...pfff. Die van ons wordt in dec drie hij deed al geen middagslaapje meer voordat hij 2 werd...en dat miste ik enorm!! Hij is al heel lang gewoon hele dag wakker, maar om 19.00 uur is hij vaak wel gelijk knock-out haha.. We hebben toen hij 2 en half was een hele periode gehad dat hij vaak niet luisterde en toen hebben we hem op een stoeltje gezet en uitgelegd waarom en moest hij sorry zeggen..dat werkte al een tierelier..nu nog gelukkig! Ze weten vaak precies wanneer ze niet moeten luisteren namelijk wanneer jij dat echt niet kan hebben haha..schatjes! @ toerist ook leuk wat meer leeftijdsverschil tussen de kids @ Danijelle en? en? en? spannend....
Zit nu Dr Phil te kijken. Baby van 11weken overleden, moeder word verdacht van onder invloed zijn van pijnstillers. Schrik er flink van, het ging om Tramadol en die gebruikte ik ook totdat ik zwanger werd. Heb ze vollop in huis liggen. Bah bah bah moet er niet aan denken dat je baby van 11weken dood gaat :S zomaar vanuit t niets