Voorspellingen: Mirri Missy Leenislief Wonderland26 Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj Babsies Summer76 Elle84 Annemama Afrola: tweeling Nic79 Bellamano mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 Juffie27 Bloempje83 Danielle1982 Roozjuh: BD - 9juni Anneliess86 Siena linda250388 Sw33ty22 Arnoe Dippertje Joekie 1e Wonder Boefjesmama Liefdeis Helma85 Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 CelinaC Sophiee Evenstar Thea23: tweeling woezelenpip Sappie86 Minifien Einneh Uiltje Lentekind Hommel82 Cecilia82 Wuppie 01 Kylie1986 Meandor les Even kijken of dit aan slaat en het beetje bij te houden is. Zoals je ziet staat iedereen (als t goed is) op de lijst. VoorspellingsLijst. Welke datum denk je dat je gaat bevallen en welk geslacht heeft/hebben jouw kindje(s) denk je. Maak jouw naam de kleur van geslacht die jij voorspelt, en zet erachter je bevallingsdatum waarvan jij het gevoel heb dat je dan gaat bevallen (aangegeven als 'BD') Hoop dat t beetje duidelijk en easy is Leek me wel leuk om aant einde te kijken wie er gelijk had met zijn gevoel. ----------------------------------------------------------------------
leuk hoor die eerste echo's nja alle echo;s zijn leuk Heb bij mn eerste van 29 weken tot 37 weken elke week een echo gehad .. Bij mn zoon om de 2 weken vanaf 30 weken ( hij lag overdwars en ze dachten dat hij te klein zou zijn ) Bij deze 2 krijg ik om de 2 weken een echo vanaf nu al aangezien ik bij amber te weinig vruchtwater had en Gino overdwars lag ..
Alles gelezen, geen tijd meer om te reageren (teveel)! Ik doe mee met de 9wk wave!! Moet over een uur bij de vk zijn en ga nu even douchen aankleden etc!! Daarna werken (druk) Oja bekend maken Woensdag 2e echo termijn dan vertellen we het mijn ouders. Mn schoonouders weten t al net als mn baas (heb ook werk risico dus met 8 wk verteld)Sommige collega's weten het anderen vermoeden iets. Er zijn 3 vriendinnen die het weten. Door de MA van afgelopen zomer heb ik hier bewuste keuzes gemaakt. Sommige mensen konden hun mond niet houden terwijl we dat gevraagd hadden en toen het misging vond ik het heel naar dat er ooms en tantes waren die ik amper zie die dit wisten etc. nou vandaar ben woensdag 9 wk en 6 dagen als we het zeggen. Zullen dan in die aankomende week wel de overige familie en vrienden inlichten. Moet gaan nu!! Doei!!
zo wat gaat iedereen ineens hard lijkt het wel. al 9 weken bloempje. het lijkt net of ik alleen heel langzaam ga! yhahahahaha
Voorspellingen: Mirri Missy Leenislief Wonderland26 Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj Babsies Summer76 Elle84 Annemama Afrola: tweeling Nic79 Bellamano mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 Juffie27 Bloempje83 Danielle1982 Roozjuh: BD - 9juni Anneliess86 Siena linda250388 Sw33ty22 Arnoe Dippertje Joekie 1e Wonder Boefjesmama Liefdeis Helma85 Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 CelinaC Sophiee Evenstar Thea23: tweeling woezelenpip Sappie86 Minifien Einneh Uiltje Lentekind Hommel82 Cecilia82 Wuppie 01 Kylie1986 Meandor les BD 24 jun Even kijken of dit aan slaat en het beetje bij te houden is. Zoals je ziet staat iedereen (als t goed is) op de lijst. VoorspellingsLijst. Welke datum denk je dat je gaat bevallen en welk geslacht heeft/hebben jouw kindje(s) denk je. Maak jouw naam de kleur van geslacht die jij voorspelt, en zet erachter je bevallingsdatum waarvan jij het gevoel heb dat je dan gaat bevallen (aangegeven als 'BD') Hoop dat t beetje duidelijk en easy is Leek me wel leuk om aant einde te kijken wie er gelijk had met zijn gevoel.
Voorspellingen: Mirri Missy Leenislief Wonderland26 Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj Babsies Summer76 Elle84 Annemama Afrola: tweeling Nic79 Bellamano mamavanamarylli Volonta girly Nieuwebaby Lin2011 Juffie27 Bloempje83 Danielle1982 Roozjuh: 9juni Anneliess86 Siena linda250388 Sw33ty22 Arnoe Dippertje Joekie 1e Wonder Boefjesmama Liefdeis Helma85 Kapedi Firefly Chanelle noah Toerist18 CelinaC Sophiee Evenstar Thea23: tweeling: 28 mei woezelenpip Sappie86 Minifien Einneh Uiltje Lentekind Hommel82 Cecilia82 Wuppie 01 Kylie1986 Meandor les: 24juni ---------------------------------------------------------------------- Even kijken of dit aan slaat en het beetje bij te houden is. Zoals je ziet staat iedereen (als t goed is) op de lijst. VoorspellingsLijst. Welke datum denk je dat je gaat bevallen en welk geslacht heeft/hebben jouw kindje(s) denk je. Maak jouw naam de kleur van geslacht die jij voorspelt, en zet erachter je bevallingsdatum waarvan jij het gevoel heb dat je dan gaat bevallen. Hoop dat t beetje duidelijk en easy is Leek me wel leuk om aant einde te kijken wie er gelijk had met zijn gevoel.
moest nog effe doorkrijgen hoe ik hem erop kreeg maar this nu gelukt hahaha Hahaha Speciaal zeker weten maar ook doodseng Zat te trillen daar bij de gyn wil je niet weten .. duurde ook even tot het lande zeg maar
haha dat geloof ik graag! pff moet er niet aan denken een 2ling maar das puur persoonlijk. Zou niet weten wat ik moet doen als ik er straks 3 heb rond lopen. vind een 2de al dood eng nu
Het lijkt me idd ontzettend druk een tweeling! Ik had naast het voeden en verschonen van 1 frummel al geen tijd meer over. Vind het echt knap van tweelingmama's!
Erg he? Maar was al om 5 uur wakker en had al 5crackers op en een kkiwi en een chocokoek en had nog steeds trek in iets anders... blijf doorgaan tot mijn trek over is hhaha **loopt naar de keuken om haar schaaltje weer te vullen**
Ik heb totaal geen zin meer in zoetigheid. Gisteren een ijsje op en ik was kotsmisselijk. Helaas geen hartigheden in huis
wow wat mooi die echo's! ikke wil ook! lijkt mij helemaal te gek als ik een 2ling zou krijgen....! super!