Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Lionne zou echt meer eten daar komt de misselijkheid vaak ook van.

Zat vanmorgen om 10:45 al bij Bakker Bart aan een broodje gezond. Was in de stad en had zo'n zin in iets. Zoontje had ook wel honger dus voor hem oon bolletje met boter gekocht.

Zit hij nu te typen op een nieuwe leen laptop van de winkel. Gaat 3wkn duren voordat de mijne gemaakt is. Toetsenbord kapot. gelukkig nog garantie.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bloempje, kzie dat je al bezig bent met de site :D Ik had een achtergrond geplaatst maar die was opeens verdwenen, duurde even voor ik t door had dat jij dat natuurlijk nu allemaal aant aanpassen bent hahahaha

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Roozjuh: wil je evt wel helpen om alles bij te houden.
    Ben ook vrij vaak aanwezig hier.
    Maken kan ik ook niet maar onderhouden moet niet zo moeilijk zijn toch

4. Oh sorry meid!! Vind je het wat zo?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha niet erg! ja begint er leuk uit te zien :D Boefjesmama wilde ook helpen met bijhouden, wat vind je ervan? moeten we alleen niet alle 3 tegelijk gaan knutselen eraan hahaha

6. Ik heb de opzet gedaan, jullie mogen hem wat mij betreft afmaken of verbouwen hahaha

Juni 2012 mama's

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Vandaag naar de vk geweest. Vond t niet zo bijzonder. Bloeddruk gemeten, berg folders, vragen en dat was het wel.
    de 30e weer dan wel t hartje luisteren.
    Niet misselijk geweest en zelfs een frietje met een kroket gehaald op mn werk! Wat was dat lekker sinds weken normaal kunnen eten.
    Ook hier pijnlijke (.)(.) bh's passen niet meer goed.
    Mn buik is nu wel weer wat aan t groeien was even niet meer vanaf week 6 waren mn darmen minder opgezet.
    Zal morgen wel weer even op de vitaminen letten enzo.
    ik ga lekker optijd slapen want merk dat ik dat graag doe op t moment!

Die site moet ik nog eens op kijken binnen kort als ik tijd heb.
    En wanneer en wat er komt.. echt geen idee/gevoel erover.
    groetjes!

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    site begint er al leuk uit te zien. was net druk bezig met de lijst maken in kolommen, naam bevallingsdatum en voor later het geslacht invullen. maar jij heb gewoon simpel de lijst gecopieerd hahaha stukke makkelijker :p zit ik dan beetje moeilijk te doen hier. tja ik ben iemand van structuur en lijstjes hahaha

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    narf, ik heb ruzie met die site :p hij doet niet wat ik wil bluh! vind dat de tekst te ver naar rechts staat maar wat ik ook doe, de tekst wilt niet verder naar links

en ik kan er niet tegen als mij iets niet lukt :p dus dit gaat nog 'leuk' worden

10. Editknop gebruiken, hele tekst selecteren en de "inspringen" knop gebruiken om de tekst naar links te verplaatsen.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    test verplaatsen is me nu gelukt. alleen mn bloed begint nu wel een beetje te koken hoor :p krijg die tekst menu niet wit links. zag namelijk dat met die boom achtergrond, de tekst slecht te zien was, dus heb een andere gekozen maar dan moet alle tekst wit... en dat krijgt ik in linker menu niet voor elkaar :p

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zo dat is ook eindelijk gelukt :p ik hou t even voor gezien vandaag. morgen knutsel ik wel weer verder.

Bloempje, wat vind je ervan? (link van bevallingslijst)

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo heb even gekeken op de site, ziet er al leuk uit hoor! Leuk die bevallingslijst! En straks de agenda en leuke buikfoto's helemaal super!
    Hoe gaat dat dan straks als je iets wilt toevoegen zoals een afspraak op de agenda moet je dat dan naar beheerder(s) sturen of zelf doen?
    In ieder geval heel leuk! Nog een verslaving erbij haha

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dankje juffie, was even 3uur knutselen maar tis me redelijk gelukt samen met Bloempje. Denk dat ik, bloempje en misschien boefjesmama alles bij gaan houden. Maar als dat teveel word op een gegeven moment, moeten we toch wat anders verzinnen.

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Jeetje ja dat kost wel wat tijd dan...pfff knap hoor ik heb het geduld er niet voor en ben ook ehm niet echt handig...
    Ok dus jullie gaan het bijhouden..ja het moet wel te doen blijven anders is het niet leuk meer voor jullie. Moeten we maar even kijken hoe het gaat...
    Maar in ieder geval leuk!

Ik kan niet slapen, want mijn vriendlief is naar voetbalwedstrijd hier eind vandaan...gewoon echt erg kan heel moeilijk is slaap vallen zonder hem...
    Nou ja toch maar proberen...

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Juffie, dat van het slijmverlies dat is bij mij ook meer dan normaal;) hoort erbij.
    Mogguh mamma's, nog 9 uur........

17. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Goeiemorgen ladies wat een kletsmajooren zijn jullie zeg hahah tis niet bij te houden!

Ego: Hier alles goed, alleen ergggg moe ik word er soms echt gek van.. en
    onwijze mood swings.
    Ook gaat alles een beetje berg afwaarts met mannetje.. :(
    En we gaan het vanavond aan schoonmoeder vertellen over de kleine...! Ben beetje zenuwachtig...hahaha;)

En donderdag mag ik mn kleintje weer zien en dit keer samen met mama (oma dus)! Dat word lekker sobben :)

Nou fijne dag en alvast fijn weekend girlies, zorg goed voor jezelf & jullie mini zelf!
    xx

18. Goedemorgen!

Roozjuh, erg leuk gedaan die lijst!

Spannend Mirri vanavond echo.

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey celinac.

hoezo bergafwaards met mannetje? wat is er aan de hand met je mannetje?

@afscheiding. hier ook het zelfde.
    @lijst. oh hahahah was alweer te snel, had de datums al ingevoerd op die eerste agenda site!
    moet ik nu nog wat doen dan?

@ druk aan het werk, maar echt geen zin pffff
    laatste daggie dan lekker weekend!

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dat dacht ik ook.. Dat onderste vruchtzakje is 1 cm lang, en ruim daarboven zat het hartje,.. Totaal ander beeld dat bij m'n eerste zwangerschap.. Wie weet klopt daar over een paar weken ook een hartje!

Deel Deze Pagina