ziet er leuk uit dames die site...! ik heb al eens een buikfoto hier geplaatst! of moeten we die zelf op de site plaatsen? zoja hoe gaat dat? maar goed jullie zijn goed bezig (RESPECT voor de site makers)!
9 weekjes!... Jahooeee.... Kans op MK neemt nu toch wel af toch?.. Of het moet al eerder fout gegaan zijn miss...?
uhh hoebedoel je dat danielle???? ja de kans word idd met de week kleiner, maar goed. sluit het nooit uit. mijn miskraam was met 9 weken maar waarschijnlijk was het kindje met 6a7 weken al overleden dus ja moeilijk te zeggen! heb je al een echo gehad danielle>>??
Precies hoe jij het nu zegt, zo bedoel ik het idd... We hebben dinsdagavond echo... Spannend hoor... Hoe voel jij je? Wil trouwens deze borsten welke ik nu heb houden. Kan dat?
Hihi,.. ik wil ze niet houden hoor.. Heb al grote maat van mezelf.. Tijdens de eerste zwangerschap stond ik ervan te kijken dat ze helemaal slap waren geworden na de MA.. Ben nu wel weer blij dat ze weer lekker stevig zijn.. Gaan jullie bv (proberen)?
ik heb bij 13+4 een miskraam gehad dus tot die tijd ben ik op mn hoede..... Bv dat wil ik dit keer wel proberen ookal zijn het er 2 !
Mooi buikje!! Test lijkt op de mijne met 5 weken ?? Hoe noem je zo'n koortje waar je de speen aan vast doet zodat ze hem niet verliezen?
Nee, ik ga geen BV geven. Ook niet afkolven. Bij Tim wel BV geprobeerd, maar kon het topje van de tepel zo omklappen. Daarna gekolft, maar had zo enorm weinig dat we met moeite 2 flesjes vol kregen. Hierdoor dus kv erbij moeten geven, en moesten we telkens de ML opschrijven, en dan uitrekenen of hij Vit.K erbij moest hebben. Dat werd me toen te veel alles bij elkaar, dus nu maar gelijk flesje. Voelt voor mij goed.
Spenenkoord? zoiets toch? Vind het afschuwelijke dingen... Maar dat heeft meer te maken met het feit dat het kindje te pas en te onpas dat ding in de mond kan stoppen... hou daar niet zo van.
speenkoort Site, eh wat er mee is? weenie? haha we zijn druk bezig met een leuke Juni 2012 mama site te maken. Gaat nu ff traag want ik kan niet inloggen en bloempje werkt vandaag. Heb voor mezelf ook 1 aangemaakt voor de baby. deze schiet al aardig op. net een mega verhaal geschreven op mijn site hoe mijn man en ik elkaar hebben ontmoet, toch wel ff uurtje zoet mee geweest hahaha