Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Phoe kletskouzen

Ik heb het allemaal gelezen!
    Ben weer lekker aan de kots vandaag:(
    Laatste dagje op deze afdeling ga zo naar huis vrij weekend!

Ik doe m nog een keer 9 weken wave!
    :)

2. Ik kan er niet veel aan doen. Werk thuis vandaag en had een ziek manneke, dus moet nog wat uren inhalen.

Ik vind dat je het super doet, ga zo door! hihi

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha je hebt altijd baas boven baas:)
    best lastig want ik heb dus 75E en tijdens zwangerschap 75G..uiteindelijk van merk 'Anita' van die meegroeibeha's gekocht die draag ik nu soms ook als ze gevoelig zijn.. Maar ik dacht wel WTF!!! Dadelijk blijven ze zo:$ maar ze zijn wel weer naar mijn bescheiden ;) E cup terug gegaan...nu weer hopelijk..
    Waren ze bij jou erg gegroeid tijdens vorige zwangerschap?

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Yeah 9 weken wave :D:D:D:D
    beterschap!! Vervelend dat je moet spugen bleh!
    Fijn volgende week op een andere afdeling, fijn weekend!

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Bloempje een B'tje is ook fijn toch?! Geen last van je nek en rug door megameloenen haha

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Les en? en ? en ? al klaar? Goed bezig geweest dus als je al klaar bent..ik had straks dip mijn ogen vielen bijna dicht steeds, maar nu gaat weer aardig!
    Fijn weekend!

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Bloempje oh haha zie dat jij er ook blij mee bent! You go girl!! Even te vlug gelezen sorry...zwangerschapsdementie dat zeg ik nu lekker handig over elke stommiteit die ik bega :D

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo het schiet al op!! Leuk hoor en leuke achtergronden!
    Zag alleen dat Lentekind nog op de agenda staat bij 9 nov en uitgerekende datum 18 juni dacht ik...zij heeft een vlindertje gekregen..

En zou ik bij voorspellingslijst meisje ingevuld kunnen krijgen en uitgerekende datum tja wat zullen we zeggen:( ehm....1 juni

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik wave mee, voor jouw 9 en mijn 10 ;)

veel gekletst, heb niet teruggelezen kom ff spammen.
    Heb een drukke dag gehad, ben moe, net gedouched maar zit te tippen..........nog een half uur :$:$;) echo-cho-ho-o
    Hoop dat ik terugkom met goed nieuws.....

@website goed werk dames;)
    @cup bescheiden D
    @eten; aardappels, rode kool & karbonade staan klaar
    nog ff

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    juffie, had bij vorige zwangerschap G :p en dat zakte pas na een jaar weer terug naar een F

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Borstvoeding hoop ik te kunnen geven ;)

12. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

wat kletsen jullie veeeel !!!! kan hierdus echt nooit meer volgen he haha
    lees wel iets over cup ?
    hier vorige zwangerschap van grote C naar grote D en die D is gebleven ;) ben benieuwd nu bhs worden al te klein haha

13. peekaboo

ik ga ook proberen borstvoeding te geven anders begin ik direct met kolven heb een hele nare ervaring met men meid en heb der heel erg veel spijt van

14. peekaboo

oja en dames men uitgerekende datum is veranderd zou nu op 18 juni moeten zijn maaaar je hoeft hem nog niet aan te passen was bij men meid ook eerst 2 weken terug gezet en dan 3weken vooruit gezet ;)

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Mirri veel succes bij de echo!!! Spannend! Hoop op goed nieuws straks van je!

@ Roozjuh zo dus ze bleven aardig lang groot...bij mij ook G, maar vrij snel weer terug naar E, omdat ik ook maar heel kort Bv heb gegeven denk ik

@mamavanamarylli haha wellicht groeien je borsten nu wel weer zonder daarna kleiner te worden..to be contunued haha
    Wat jammer dat je nare ervaring hebt gehad met BV vorige keer..ik ook daarom vind ik best moeilijk om wel weer een poging te maken..waarom lukte het bij jou niet? heb je ook gekolfd destijds? sorry ben wellicht te nieuwsgierig..

16. peekaboo

neen dus ik heb een heeeeel zware bevalling gehad
    meid was 10 minuten oud heb toen al de eerste keer gevoed , voede elke 3uur ging opzich goed deed alles volgens het boekje maar het bloed liep uit men tepels ze had een enorme zuigreflex zoiets hadde ze in het ziekenhuis niet meegemaakt !
    daar hadde ze geen kolf ter beschikking dus overgegaan op flesvoeding, mijn kolf kon ik pas week later hebben enzo is het dus niet gelukt ik kon al niet meer van de bevalling en dan zoveel pijn van te voeden was ook geen doen . heel jammer en vind dat ze in het ziekenhuis ook fout zijn geweest hoor ... een vriendin van me is daar ook bevallen en nzij heeft tepelhoedjes en een kolf ter beschikking gehad tot ze ontslagen werd .. hier is het gemiddels 4 a 5 dagen ziekenhuis btw belgie he haha

17. peekaboo

oja en had melk in overvloed hoor lekte al met 14 weken zwangerschap zohard dat ik elke 3uur zoogcompressen meost veranderen .. was net een kraan die opendraaide haha heb na de bevalling ook stuwing gehad en randje van borstonsteking en dat was echt een heel nare ervaring heel jammer natuurlijk

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zo, heb t wel even gezien vandaag met die site :p Ben er al bijna hele dag mee bezig :D

Hier het resultaat tot nu toe: Juni 2012 mama's

ik snap alleen nog niks van dat fotoalbum maar dat vis ik nog wel een keer uit

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    mamavanAmarylli jeetje wat een vervelende ervaring dan...
    En inderdaad slecht van het z'huis ik kreeg ook vrij snel tepelhoedjes en een kolf ter beschikking..jammer...hopelijk deze keer anders voor jou!
    En dan heeft ze wel erg sterke zuigkracht gehad dan...helemaal jammer dat het mis is gegaan, omdat je wel genoeg melk had zonde...
    Veel ziekenhuizen hebben een borstvoedingsprotocol..bij mij hadden de zusters ruzie, omdat ik liggend wilde voeden (i.v.m pijnlijk stuitje) bracht een zuster de kleine naar mijn kamer..een andere zuster wilde dit niet en ik moest maar op zijn afdeling voeden..toen zei die lieve zuster wij zijn verdorie een borstvoedingsziekenhuis!! Borstvoeding heeft voorrang! Maar goed ik liet toen ook alles maar gebeuren, zou nu wel wat mondiger zijn denk ik...I Hope!! :D
    Nou hopelijk beiden een fijnere ervaring volgende keer! :D

20. peekaboo

ja dat is ook niet fijn !! ik hoop zoo dat het volgende keer beter is ga nu ook naar een ander ziekenhuis ! maar ik bereid me wel voor ga zelf tepelhoedjes en een kolf meenemen op voorhand ! dat ik dit niet meer moet meemaken !

Deel Deze Pagina