@bellamano in de bijzonderheden lijst kun je zie wie wanneer een afspraak heeft. Zelf heb ik ook optijd gebeld op de testdag nu een vroege echo ivm eerdere mk. Je kan gewoon bellen hoor, dan hoor je vanzelf hoe het bij jou vk werkt. Is weer iets om naar uit te kijken. Enne we zijn pas op 12 juni meiden nog heel de maand te gaan word een druk clubje zo. Hoe voelen jullie je? Ik ben vanmorgen wezen bodybalancen. Heb toch even gevraagd aan de docente wat wel en niet mocht. Ze heeft het tegen de rest van de groep onder het mom rug probleempje gezegd dat ik andere oefeningen kon doen. Rug en buik waren geen aanraders. Misschien wel fijn om te weten voor de sportieve mama's hier. Ik voel me wel goed, erg moe en ik moet wat vaker iets eten lijkt het wel. Sneller wat slapjes en trek. Fijne dag allemaal
ik heb gebeld voor een afspraak dat is 26 oktober bij de verloskundige en de dag ervoor (dus de 25e) voor de 1e echo. dat is dan een vroege echo zo rond de 7,5 week! dan is het toch al goed te zien toch? en hopenlijk een hartslag!! ik heb geprobeerd om t in de lijst toe te voegen maar t lukt niet! gr
ben blij dat ik niet de enige ben die dat eng vind! Nieuwelingen: welkom en van harte gefeliciteerd! Ik heb op 18 oktober de vroege echo en op 7 november de intake bij de gyneacoloog. Wil iemand dit voor mij in het lijstje zetten? Ik weet namelijk echt niet hoe dat moet. Alvast bedankt!
[Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Bloempje83: mama van: zoon (2010) Danielle1982: 29 jaar, mama van: zoon (2009) Elle84: verwacht mijn 1e kindje Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindje Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Juffie27: 27jr mama van 1V (2008) Joekie: verwacht mijn eerste kindje Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Minigup: 26jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Nic79, 31 jr Mama van tweeling dochter & zoon (3) Roozjuh, 25jr, mama van zoon (2009) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Arnoe: 30 jr, verwacht 1e kindje Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 18/10 Hope42 1e vroege echo 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Girly - 1e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige 28/10 krumfrum gyn 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 Nic79 7 juni: Volonta girly 8 juni: Danielle1982 9 juni: Roozjuh 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie
@ Girly & Hoop42 - ik heb jullie toegevoegd. Ook gefeliciteerd he?! Ik bel denk ik volgende week voor een afspraak.
@Arnoe: dank je wel voor het aanpassen van het lijstje!! Hoe gaat het verder met jou?Al veel zwangerschapskwaaltjes?
bedankt voor het toevoegen alleen t staat bij de verkeerde datums!! echo is 25 okt VK is 26 okt en natuurlijk gefeliciteerd!!
Even voor je opgezocht: Het hartje is via de doptone (een apparaat waarmee je via de buikwand het hartje van de baby kunt horen) pas vanaf een week of 12 hoorbaar. Als je eerste controle voor die tijd valt, zal de verloskundige meestal geen poging doen om het hartje te laten horen. Dit omdat het alleen maar extra spanning geeft als het niet te horen is, en die kans is groot bij een eerste controle rond 8 weken.
Hoi meiden, Vier dagen niet geweest, te druk met verjaardagen vieren en werken en het is hier gelijk onherkenbaar, haha. Welkom alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd. EN het wordt een drukke boel hier. Nu nog veel onzekerheden, maar voor de meeste komt het goed. Ik voel me zekerder dan de afgelopen zwangerschap waarbij het misging, nu al meer kwaaltjes, daarom ben ik positief . Alhoewel ik ook af en toe een bui heb waarin ik heel onzeker ben. Nog drie weken aftellen tot aan mijn 1e echo... spannend! @ Roozjuh, zo'n dikke buik dat ze vroegen hoever je was . Mijn buik is wel dik vooral in de avond, maar ik geloof niet dat mijn collega's of onbekenden al iets doorhebben nav mijn buik. Hoe lang nog vraag ik me wel af Volgende week wel 's avonds een etentje met collega's. Dat wordt dus wel wat lastiger, want 's avonds zwelt hij wel goed op @ sex, nauwelijks nog zin en ook heel druk geweest en nu erg moe. manlief zal dus iets beter zijn best moeten doen om me te verleiden. Aan de andere kant nu kan het nog . @ lin, altijd handig om te weten welke oefeningen je beter kunt laten nu. Dan kan ik met een gerust hart de buikspieroefeningen overslaan die ik toch al niet leuk vindt @ vertellen, we hebben het afgelopen zondag aan onze ouders verteld. Ze kwamen toch over de vloer ivm verjaardag. Moest wel even snel tussendoor, want de rest van de gasten mogen het nog niet weten . Die vertellen we het wel na een goede echo. Ze waren heel blij voor ons dat het weer snel raak was na de MA en hopen met ons mee dat het nu goed blijft gaan.
@ missymaaike, bedankt! ja eerlijk gezegd had ik het wel verwacht, mijn langste cyclus was 30 dagen, en bij dag 31 was er nog steeds niets te zien, dus zei mn gevoel van dan kan het bijna niet anders
[Juni Bevallijst Wie is wie: Afrola: mama van: dochter (1) Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje Bibi24:24jr, Bloempje83: mama van: zoon (2010) Danielle1982: 29 jaar, mama van: zoon (2009) Elle84: verwacht mijn 1e kindje Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje Girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindje Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12) Juffie27: 27jr mama van 1V (2008) Joekie: verwacht mijn eerste kindje Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3) Laurie: mama van: dochter (2) Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4) Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje Minigup: 26jr, Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13) Missy:24 jr, Mêm van zoon (1) Nic79, 31 jr Mama van tweeling dochter & zoon (3) Roozjuh, 25jr, mama van zoon (2009) Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009) Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006) Arnoe: 30 jr, verwacht 1e kindje Linda250388: 23jr, verwacht 1e kindje Bijzonderheden: 7/10 Laurie Echo 13/10 Winnie Pooh 1e echo 17/10 Lin 1e Echo Bloempje83, intake VK 18/10 Hope42 1e vroege echo 20/10 Nic79 1e echo bij fert 21/10 Linda echo Mirri echo 24/10 Babsies intake VK 25/10 Babsies 1e echo 27/10 Girly - 1e echo 27/10 Afrola 1e echo Girly - afspraak verloskundige 28/10 krumfrum gyn 7/11 Maart Termijnecho + intake vk Hope42 - intake gyn 8/11 Linda vk 10/11 Afrola Termijnecho + intake vk Uitgerekende datum 1 juni: Mirri 2 juni: Missy 4 juni: Laurie Linda Winnie Pooh Maart Evenlienj 5 juni: Lin Babsies Summer76 Elle84 6 juni: Afrola Hoop42 Krumfrum Bloempje83 Nic79 7 juni: Volonta girly 8 juni: Danielle1982 9 juni: Roozjuh 10 juni: linda250388 11 juni: Arnoe 12 juni: Joekie
Sorry dat ik er hier even tussenspring dames maar ik wil effe iets tegen Arnoe zeggen en het is niet mogelijk om haar te PB'en dus doe ik het hier: MEID! BEN JIJ ZWANGER! Ik ben superblij voor jou! Eindelijk! VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet ervan! xoxox
hier nog geen afspraak gemaakt met de verloskundigen wel even aan getwijfeld want heb een beetje een haat liefde verhouding met fertiliteiten hierzo . ik belde ze maandag hellemaal blij op dat ik zwanger was en een afspraak wilde voor de echo , nou er kon geen felicitatie vanaf en ze had het doc van mij er bij gepakt maar die muts had niet goed gelezen blijkbaar en zei dood leuk tja bij de echo zo het kindje wel nog kleiner kunnen zijn dan je denkt maar dit is geen rede tot paniek. waarop ik vroeg heb je ons laatste regel van doc gelezen dat is juiste de rede dat het vorige keer fout is gegaan. ach zei ze wilt niet zegen als het nu weer te klein is het weer fout gaat. ik was echt woest , ook toen ik me miskraam kreeg de vorige keer en ik graag een echo wou om te weten of het hartje was gestopt zeiden ze dood leuk van "wat wil je dat we doen als het niet goed gaat wij kunnen het niet tegen houden" tja en dan de klachten , naast dat ik veel speeksel in mijn mond heb iets gevoelige borsten en rare ontlasting en veel dorst heb en erg opvliegerig ben vallen mijn klachten erg mee .... en dat maakt mijn zo aan het twijfelen vorige zwangerschap voelde ik me moe nu niet , kon ik bijna niet naar de wc en had ik veel buikpijn na ontlasting ( denk ook dat , dat een voor teken was dat het niet goed was) maar toch zou het fijn zijn als ik wat meer zou voel , zijn er meer meiden die weinig voelen ?
Ik kan je heel goed begrijpen.Dit is mijn 5de kindje.Mijn eerst zwangerschap was ik heel beroerd.Misselijk,overgeven,heeeeeeeeel moe en zelfs flauwvallen door lage bloeddruk.Ook had ik toen bloedverlies.Maar dochter is gezond geboren.Tweede zwangerschap ook bloedverlies,heel veel zelfs, ik had alleen wat last van hongermisselijk.Derde en vierde zwangerschap ook hongermisselijkeheid en beetje zere borsten.Ik ben afgelopen maand juli ook nog zwanger geweest.Dit eindigde helaas in een miskraam.Ik had toen ook bloedverlies,werd steeds erger.Maar wat voor mij achteraf niet goed was,was data ik heel de tijd een zeurende plek in mijn onderbuik had.Het was echt in de midden van mijn buik en voelde niet fijn.Met andere zwangerschappen geen buikpijn gehad,nu ook niet.Enkel bandenpijn. Ik heb nu echt pijnlijke borsten..ben wel snel moe.Gisteren voor het eerst wat misselijk geweest van de honger,maar vandaag weer niet. Ik denk dat het wel goed zit met deze zwangerschap,maar ben soms ook behoorlijk bang en onzeker.Zeker ook omdat ik al 42 jaar ben. Ik zal blij zijn als ik de echo gehad heb
Mis.Maaike. Ik voel me ook minder ziek en zwanger dan de vorgige keer. Toen had ik meer last van buikkrampjes en ook moest ik meer spugen. Moe ben ik wel maar mn borsten doen ook minder pijn. Het begint nu te komen. Elke zwangerschap is anders. Het is een soort appels met peren vergelijken. Wat een nare vk heb je. Zit er geen andere in de buurt? Als die je moeten helpen met bevallen dan ben je daar mooi lekker mee. Ik zou gewoon naar een andere gaan hoor. Dan vragen ze je dossier van de vorige gewoon op. Probeer het een beetje los te laten, ontspannen is ook goed voor de beeb. Groetjes
gelukkig is het niet mijn vk toen het vorige keer fout ging mailde die me zelfs nog even persoonlijk na een paar weken om te vragen hoe het ging dit was de fertiliteitspoli in het ziekenhuis waar ik bij liep en om die miskraam krijg ik nu een vroege echo me 7 weken en een paar dagen .... en daarna kan ik gewoon naar de vk als alles goed is
@ hoop inderdaad ik denk ook wel dat het hier goed zit , ik hou mezelf ook maar voor dat de ene zwangerschap de andere niet is en dat veel kwaaltjes ook pas met 6 weken komen en dat , dat ook verschilt. ik ben al super blij dat ik geen buikpijn heb de vorige keer ging ik naar de wc bv en dan kon ik daarna niet meer van de pijn op staan en moest echt gaan liggen en dan trok het wel weg