jaaa! die viel mij vanmorge ook opeens op. weg buik haha. naja de darmen-buik dan mn eigen buik blijft helaas al wat jaartjes zitten hihi raar reageren, ja dit heb ik net nog gehad. mn man is een nagel vreter (kga al over mn nek als ik t zie) en hij was er zo goed als vanaf maar door wat stres met 2de kind er straks bij, financieel enz enz begint hij opeens weer te knagen aan zn handen dus ik flipte m net vet hard en schreeuwde letterlijk naar hem dat ie een boterham moest pakken ipv zn nagels op zit te vreten tja was nergens voor nodig bedacht ik me 1.5seconde later. maarja toen was t al te laat menu van de dag: hier witlof met kaas en ham en aardappel puree erover jummmmmm
Goedemiddag dames! Hier lekker 1,5 uur eerder naar huis gegaan, nu was het mijn buurt een keer! Dus even een kleine boodschap gehaald en nu lekker met de voetjes op de bank. @Ruzie: Niet echt nog.. Reageer wel feller, op m'n werk ook soms. Ik maak me soms zo zorgen over van alles, manlief totaal niet. En daar kan ik dan weer niet tegen, maargoed.. Avondeten: Brood met ei, lekker!
ik merk inderdaad ook wel dat ik heftiger kan reageren om helemaal niks Nou vriendlief heeft zich vandaag weer verpraat bij mijn andere zus... Zei weet het nu dus ookal ahahah. Mijn vriend is er zo slecht in om het voor zich te houden, van de week is mijn stiefmoeder erachter gekomen en vandaag mijn zus en allebei omdat mijn vriend zich versprak. hahaha zo erg vinden we het niet hoor... Wij hebben hier net lekker een soepje op en we gaan straks lekker samen uiteten. Ik hoorde net van vriendlief dat als de echo woensdag goed is dat we woensdag ook uit eten gaan Mmmm... dat is altijd leuk en lekker ahhaahh
lekker uiteten!! wat voor restaurant gaan jullie? Nou meiden, heb weer even aan de site geknutseld. Heb bij Agenda nu een Kalender gemaakt. Daar kunnen de verjaardagen, trouwdag of andere belangrijke datums ingevuld worden. PM mij maar als je een datum wilt plaatsen!
nou ja ik kan de naam niet noemen want dan kunnen mensen doorhebben waar ik woon hahaha maar het is een gezellig eetcafe bij mij in het dorp. Met de housewarming hadden mijn vriend en ik een bon van dat eetcafe gekregen van 20 van onze buren. Dus dat scheelt veel he ahahah. Mmmm... ik heb nu al honger en het is nog zo vroeg
hey meiden. selinac wat vervelend dat je ruzie hebt met je man, hoop dat het snel goed komt. lees het idd vaak dat mannen tijdens de zwangerschap veranderen, hier gelukkig geen last van,mijn man is heel meelevend en verzorgend, maarja das cultuur, bij hun is het zo dat als een vrouw zwanger is de man aan haar wensen moet voldoen...! hahahah relax toch,,,,! moe nog steeds maar toch ff de stad ingeweest. hier ook soms heel fel reageren op iets. en ja ik voel me nog steeds een opgeblazen soepkip! maar goed de meeste van jullie zijn ook al een paar weekjes verder! ga nu koken, oosterse wrap staat op het menu!
waren vanmorgen al 20 min bij mn zusje toen zag ze nog niks. heb mijn zoontje bij de handjes gepakt en zijn naar haar toe gelopen. Hij stond voor haar toen zag ze het nog niet. 3 tellen later zag ze het pas. Helemaal lachen: grapje zeker!! Nee echt waar. Oh wat leuk bla bla bla. Nu bij mijn ouders gaan hem zo het shirt aantrekken mijn vader komt nu net thuis. Straks maar verschonen en dan shirt aan doen oid. Ben benieuwd. Wordt vervolgd......
Haha, Boefjesmama! wat grappig.. Ik wil het op mijn verjaardag doen met roze en blauwe cupcakes of een taart, ben bang dat niemand t door gaat krijgen, hihi..
hiihihhi leuk boefjesmama hoe je het verteld echt grappig Kylie van die cupcake's is ook een leuk idee, misschien is het leuk om dan op de caketjes wat te schrijven, bv due date.... of oma, opa, tante etc.... dan zullen ze het wel door hebben toch?? xxx
Hey meiden Hier gelukkig geen ruzies nog gehad. Ben ook niet echt héél erg veranderd gelukkig ben alleen veel moe dus dan moet ie me gewoon lekker met rust laten en dat doet ie. Nee, ben gek op mijn mannetje en ben trots op hoe hij er tot nu toe mee om gaat!
Kylie, heb je mijn cupcakes niet gezien? Zo hebben wij het ook de familie verteld . Had een foto hier geplaatst dacht ik
hallo dames!! Zo weer even teruggelezen..helaas vergeet ik vaak wie nou wat schrijft..sorry zwangerschapsdementie.. Maar wat vervelend zo'n reactie van je moeder als je het wilt vertellen...ik zou dan ook zeer zeker gekwetst zijn en haar even niet willen zien..en nu al helemaal met al die fijne hormonen... @ Thea wat naar dat je je kindje toen bent verloren..wat heb je het mooi omschreven toen tegen je kind waarom dat is gebeurd...lijkt me heel moeilijk. @ opgezette buik...steeds minder...heb nog wel een buik, maar minder opgeblazen gevoel. @ Mannetje hij is vaak extra lief...ik heb nu minder agressie laatste weken, maar wel enorm snel huilen nog.. Volgens mij vindt hij dat juist wel schattig.. Straks even de kaarsjes aan en lekker knuffelen.. We hebben leuk actief dagje gehad..wel paar keer flink misselijk maar even wat eten en het was weer weg! Lekker soep gegeten bij mijn ouders en straks een spelletje spelen...als ik puf heb
@ Les snap dat dit een spannende week is voor je gezien je MK de vorige keer... nog 10 nachtjes slapen en dan zie je hopelijk jullie mooie plakbeeb in beeld! hier nog 3 nachtjes tot de echo!! Joehoe schiet op!!
nog 3 dagen, dan begint het inderdaad op te schieten Ik heb mijn echo over 4 dagen Brrr... spannend ahahahh. @ iedereen , we hebben net al een hele planning gemaakt over wanneer we het iedereen gaan vertellen we vertellen het toch meteen na de 1ste echo want we houden eht niet meer vol en aangezien mijn vriend al 2 keer zijn mond voorbij gepraat heeft ahahahh. Vrijdag de familie van mijn vriend en zaterdag mijn familie. En zaterdag gaan we ook langs beste vrienden. De rest van onze vrienden bellen we zondag denk ik ahhaha Ik heb er nu al zin in hahahha Kuss
Zo meiden, heb zo goed als het ging bijgelezen, maar heb wel wat pagina's overgeslagen. Ga gewoon vanaf nu weer meelezen/schrijven. Zag wel iets over een site, die ga ik zo even bekijken. Hier gaat het allemaal wel goed, geen hele erge kwaaltjes ofzo. Baal wel dat ik nog tot de 17de moet wachten voor de echo, wil echt zoooo graag weten of alles goed gaat daar binnen! Ben gelukkig heel druk deze week, dus dat lijdt me hopelijk een beetje af. Fijn weekend nog allemaal!
@ juffie... ja idd extra spannend, maar probeer er zo min mogelijk aan te denken ( wat heel moeilijk is, want heb het nog steeds niet helemaal verwerkt, aangezien er zoveel om heen is gebeurt, en ik er ook nog eens zichtbare littekens aan over heb gehouden) en zo min mogelijk stressen......! @channelle. hahaha ja leuk he, ik kan ook niet wachten om het te vertellen.....! hoewel ik het ook wel eng vind!....
@cicillia.... ik weet hoe het is, ik moet ook wachten tot de 16de dus ik mag 1 dagje eerder. mijn echo is gelukkig wel vroeg om kwart over 9!
@ruzie... ik heb niet echt ruzie gehad maar merk el dat ik minder kan hebben sneller geiriteerd enzo.. Pff ben op dit moment heel erg angstig.. elke keer als ik naar de wc moet op het papiertje kijken.. Waarom omdat me misselijkheid bijna helemaal weg is.. dom mischien maar heb zoooo een angst dat ik een mk krijg en dan zou ik echt niet aankunnen aangeizen deze 2 kindjes zooo gewenst zijn.. Dit is voor mj trouwens ook de eerste keer dat ik zo vroeg weet dat ik zwanger ben bij mn andere zwangerschappen heb ik deze tijd overgeslagen mischien daardoor die angst...WORD ER GEK VAN! kan niet wachten tot 14 nov dan kunnen we weer rustig ademhalen als we de kindjes zien en als ze het tussenschot kunnen vinden... sorry meiden moest het effe kwijt !
geen sorry zeggen thea... daarvoor is dit forum. en jij bent niet de enige die elke keer bij het afvegen die angst hebt! dus het is heel begrijpelijk!
@ chanelle ow voor jou schiet het dus ook al op!! Leuk dat jullie het daarna gaan vertellen! Dat is altijd zo leuk die voorpret alleen al!! @ les ja lijkt me heel moeilijk..vooral als er zoveel omheen is gebeurd en als je er ook nog eens aan herinnerd word door je littekens... Komt deze keer vast goed meid...dit is gewoon een plakbeeb!! @ Cecillia ja frustrerend kan wachten dan zijn he..sterkte met het wachten..veel dingen doen en plannen dan gaat de tijd sneller heb ik gemerkt. Ow zie dat je deze week ook druk bent..goed zo!! Voor je het weet is het de 17de!! @ Thea heel begrijpelijk hoor dat je je zorgen maakt...ook gezien je eerdere ervaring.. dat je misselijkheid minder is hoeft niet perse iets slechts te betekenen er zijn vrouwen die nauwelijks misselijk zijn en toch een gezonde beeb op de wereld zetten. Fijn dat je de 14de weer een echo hebt Nou meid hoop dat je je snel wat beter voelt. En je mag hier altijd even iets kwijt hoor..daar is zo'n forum toch ook voor @ Hier ik wil knuffelen, maar mijn mannetje niet zo..pfff vind nooit zo leuk als ik weer initiatief moet nemen...maar goed toch maar doen denk ik..