OMG lig helemaal in een scheur....! in me uppie op de bank! die meneer chung bij I love Holland! geweldig!
hzhzhahzh bonzaaaai op je vriend juffie....! hhahhahahaha vlieg er op af en gewoon in de houtgreep! knuffelen zul je!
ohhhh ben wel erg actief aanwezig hier vanaaf! sorry dames maar ben alleen en verveel me.....! hahahahah
hahahah ja echte he! maar wat is het rustig hier op het forum....! waar zijn jullie allemaal> neem aan niet aan het stappen! hahahaha
hahah ik heb ook echt in een deuk gelegen alleen dan om een ander programma... Ik heb american pie bandcamp gekeken en die blijft zo grappig vind ik zelf. Nu ben ik weer een ander deel van american pie aan het kijken ahah voor diegene die dat ook leuk vinden, rtl 5 Kuss en slaap lekker alvast !!!!
Whaah, m'n borsten zijn nog nooit zo geweest! Ze glimmen en staan helemaal strak.. Liep gisteren rond, dacht bij mezelf; had net zo goed siliconentieten kunnen hebben,haha.. Zo weer naar het werk, 6e werkdag van de week, dan lekker 2 dagen vrij!
bij mij zjin mn borsten helemaal niet opgezet ( mja zijn bij de eerste en 2 de aardig gegroeid en weer flink geslinkt Dus mischien daarom minder last daarvan komt nogwel... gister avond lekker met man lief film gekeken en tegen hem aaan in slaap gevallen HEERLIJK>> Zoon lief heeft zich vandaag ingenomen om vroeg wakker te worden ( kwart voor 6 ) en van de dag te genieten ... Gelukkig heeft de jongste van mn vriend doorgslapen dus lekker een ondoorbroken nacht gehad wat doet dat een mens goed na een *** nacht zeg
We hebben hier trouwens een knoop.doorgehalt.. We hebben 3 katten,waarvan er 1 alles onder zeikt.. Ik heb 4 ratten die behoorlijk de pan uit meuren en waar ik straks nog minder tijd voor heb... Nu hebben we bedloten dat we voor de kat een ander huisje gaan zoeken, evenals de ratten.. Niet echt hygienisch met een baby straks
Kylie, das wel een flinke beslissing om je diertjuhs weg te doen. Maar wel een hele goeie reden. Mijn broer heeft ook altijd ratten gehad en nog steeds. vind ze echt vreselijk stinken inderdaad maar hij blijft ze geweldig vinden en komen regelmatig nieuwe bij
Mogguh mamma's, Jullie zijn vroeg op werk ze Kylie En Thea, je hebt dan niet veel van de film gezien En bent lekker uitgerust om zo vroeg op te staan Ik bleef te laat op en wakker, heb daardoor wel wat beter geslapen, minder vaak wakker en uitgeslapen. Mijn pubers doen dat tegenwoordig ook
Haha Les moest gister erg lachen om je reactie ! Ik heb je advies maar opgevolgd haha.. hij reageerde in eerste instantie niet zo vrolijk..hij was een beetje chaggie gister...maar goed na een preek van mij was het weer goed.. Hij gaat zo lekker voetballen en ik naar koopzondag met mijn nichtje straks. De kleine is al poos aan het kletsen op zijn kamertje...had nog geen puf om eruit te gaan...nog heel even liggen...
ppfff... dames wat heb ik een broerde k*t nacht gehad zeg !!!! Ik werd de hele dag door wakker en voelde me dan beroerd, ik had het gevoel dat al het eten van die dag in mijn keel hing (dat gevoel heb ik nog) Ppff... dus zal nog wel moeten spugen vandaag. Ook kon ik geen fijne houding in bed vinden want ik slaap altijd graag op mijn buik maar dat is niet meer prettig Maar ik sliep ook vanacht alleen dat scheelt ook wel veel denk ik Verder nog plannen vandaag dames? Ik moet eigenlijk poetsen in huis maar ik heb het vermoeden dat dit er weer eens niet van komt hahah. En naar een feestje, Taart alleen heb ik daar op het moment nog geen zin in
Ik heb beroerd geslapen vannacht, viel pas rond 1 uur in slaap en was wel vier keer wakker vannacht. Straks weer werken tot 20.00
Hoi meiden, Hier niet zo goed nieuws. Ik heb met negen weken en 1 dag de echo gehad. Helaas was er geen hartactiviteit. Het vruchtje is gemeten op 8 weken en 5 dagen. Dus het was pas enkele dagen gestopt. Ben nu in afwachting van de miskraam. Wil iemand mij van de lijst halen? Dan neem ik nu afscheid van jullie en wens jullie een prachtige zwangerschap en dat jullie in juni 2012 je kleine wonder in je armen mag houden. Liefs Volonta