Waaah gefeliciteerd ! Met z'n vrachtwagenrijbewijs @ eten aardappelen anders met courgette en tomaten uit de oven en witlofsalade. O,ja muffins met sorbetijs toe omdat het feest is
Mirri wat een mooie echo!! Nu je een lopende hormoonbom bent is het helemaal niet leuk als je moeder zo reageerd! Trek je er niet teveel van aan, jullie zijn wel ontzettend blij!!! Hier vanavond brood met knakworstjes gegeten, erg lekker, heb alweer honger, maar gister heel veel ingeslagen bij de winkel, zo veel, dat ik niet eens weet welke chips ik zo ga pakken!! ook ligt er een chocoladeletter op mij te wachten! Fijne avond allemaal, ga me douchen, lekker op de bank hangen, en snacken!!! Liefs
ow bah moet nu niet aan eten denken, die hamburger ligt toch niet zo lekker, komt denk ik ook omdat de kleine net zijn broek vol had (stond erbij te kokhalzen dat heb ik anders eigenlijk nooit!) Nou ja zal wel weer over gaan.... Fijne avond allemaal!
Dankjewel Evelienj ik ben inderdaad een hormoonbommetje en pik nix Ow Hennie, wat kan sommig voedsel dwars zitten hè Succes met de luier
heey dames, Ik zie hier inderdaad allemaal chips voorbij komen Vanmiddag goed ziek en daarna trok het inderdaad weer wat bij. Op het feest kon ik me weer eens niet inhouden heb taart en heel veel chipjes op. daarna natuurlijk weer misselijk Met avondeten heb ik alleen 1 vietnamesche loempia op en daarna voelde ik me weer ziek worden. Zegt mijn schoornbroer ineens "is dat alles voor je avondeten". Dus ik heb gauw gezegd dat ik te veel gegeten heb op het feest ahahhah. Pff.. ik heb morgen een avonddienst en dat is van 14:30 tot 22:30. Ik heb er helemaal geen zin in. Kuss
goedeavond dames. wat vreemd had straks toch echt een berichtje geschreven hier,maar blijkbaar is er iets mis gegaan! want zie hem nergens meer staan..! of ik word gek. hier nu lekker naast de openhaard, zijn voetbal wezen kijken bij me vriend, hij heeft gescoort en gewonnen! dus we waren helemaal trots...! nu lekker niks meer doen, zoontje ligt lekker te slapen. als eten hebben we makkelijk gedaan, restje roerbak groente van gister met aardappelpuree en vissticks. en net alweer een stuk witte rijst chocola op mmmmmm nu so you think kijken,.. teminste als je storing zo over is hahahah
hahah ik zag het bericht van Ies inderdaad ook te staan op de vorige pagina hahaha dus dan word je inderdaad gewoon gek Ies ahhahah
@Lin: Wat leuk! Wat heb je betaald voor die doos als ik vragen mag? @Chips: Hier komt zo ook een zak tevoorschijn @Eten: Vandaag patatjes met een kroket gegeten, jammie @Tieten: Wordt er ff gek van,..iemand enig idee wanneer die weer iets af gaan zakken? Ook al is het maar een beetje? Ze staan nog steeds helemaal strak.. @Mirri: wat een geweldige mooie echo!! Hier: Vanmiddag ineens lage bloedsuiker, had ik voor de zwangerschap ook wel eens..Maar nu wil ik het niet.. Heb er een topic over geopend, even wat adviezen inwinnen. http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/313914-hou-mijn-suiker-op-peil.html#post11279275 Morgen de huisarts even bellen, kijken of ik ergens een paar dagen een bloedsuikerapparaat kan lenen, kon op m'n werk niet. Wil op een vrije dag en op een werkdag een dagcurve prikken..
@Mirri: wat een mooie echo!!! zoooo lief om te zien ik heb echo aanstaande dinsdag, dan ben ik 10,3w en ik hoop dat ie ook zo goed is als die van jou... ik vind je baby nu al geweldig!
hallo dames!! Ik heb wel bijgelezen vandaag, maar was beetje druk.. Lekker met nichtje de stad in geweest! Zij weet van de zw en dat is leuk..hebben veel leuke positiemode gezien, maar ik wacht eerst de echo af!! Nog 2 nachtjes!! Spannend! @ Mirri wat een mooie echo!! Hoop dat die van mij dinsdag ook zo mooi is! Je ziet al gewoon de beentjes en armpjes leuk joh!! @ Les niet gek worden he!! Anders moet ik op zoek naar een andere buddy! haha en oh ja die bonzaaiiii was zeker geslaagd...dadelijk nog een keer! Bah morgen weer werken...vorige week was ik lekker thuis aan het uitzieken en uitrusten, maar nu moet ik er weer aan geloven! Ik zal dus hier wat minder zijn, maar doe mijn best om bij te lezen en af en toe te reageren!! Fijne avond nog!
Hallo meiden, Kom ook weer eens aanwaaien . Heb gewoon weinig puf om 's avonds uitgebreid op zp bezig te zijn. Overdag werken of met dochter in de weer. De tijd/puf komt vast wel weer een keer. a.s donderdag weer een echo en intake bij de gyn. Vind dat ook weer een spannende afspraak. Zouden er nog steeds twee goed groeiende vruchtjes zitten mét kloppende hartjes? Zo ja wat heeft de gyn dan allemaal te vertellen? Hoe verloopt een tweelingzwangerschap? Wat is er allemaal anders in vergelijking met eentje? Wat kan ik bij de afspraken bij de gyn verwachten... etc. @ Thea, had jou echo nog gezien, mooi hoor en bij jou zie ik volgens mij geen tussenschot. Heeft de gyn hem wel gevonden? @ chips in de ochtend, hoe kom je erop ? Ik ben niet onwijs misselijk maar veel meer als crackertjes krijg ik niet weg. Chips echt ieeeuw, haha. @ Juni mama's site. Mooi overzichtelijk Ik denk een jongen/meisje met 37-38 wk bevallen dus ongeveer 22 mei @ Vlinder-mama's dikke knuffel voor jullie @ Mirri, mooie echo En nu op naar bed, lekker slapen voor een nieuwe werkweek
Bedankt voor de complimenten mamma's Juffie wel fijn dat je je weer beter voelt, rustig aan op je werk. Ik heb ook een drukke maandag en dinsdag, bloedprikken, intake VK. Boobs Kylie, t middelste trimester zijn ze miss minder pijnlijk ? Wacht maar na de bevalling als je stuwing krijgt, auw bereid je maar mentaal voor Ga op tijd m'n bedje in
Ik heb in het verleden al een keer iets gehad, vergelijkbaar met stuwing, kwam door het stoppen met de prikpil...
Dan ben je al n beetje voorbereid, bij bij kwamen ze tot m'n kin Maar gelukkig is t ook zo weer over. Eerst op naar de 12 weken mamma's Voor mij morgen 11 Trustuh
Ik zal morge de site weer ff bijwerken thea help me er aan herinneren (of stuur me ff pm) want een zeef zou nog jaloers op mijn hoofd zijn denk ik. Zoonlief naar opa gebracht, daarna doorgereden naar doner zaak mn pa zat te vertellen hoe lekker zijn avondeten was; Kapsalon. Dusssss heb ook een Kapsalon gehaald haha. Best te eten, alleen zat snel vol. Iemand morge een echo? Succes!
Hallo!! Wat leuk allemaal juni mama's, nou ik ben dr ook 1 ik ben op 6 juni uitgerekend!!! Heb na een bloeding al een vervroegde echo gehad en alles was goed!! Heb nog 2 kinderen van 9 en 10 jaar oud dus t is weer ff geleden maar wel weer erg leuk, het lijkt wel of ik nu bewuster zwanger ben...gek he.. Ik ben heel af en toe misselijk, wel gevoelige borsten en moet wel giga veel naar de wc, maar ja dat is dan weer goed nieuws voor moeders voor moeders toch? Nou lees jullie weer snel!!!
hiero alles nog lekker Begin nu wel last van ( denk ik) bandenpijn te krijgen. Heb af en toe steken aan zijkant buik en in mn liezen. Best irritant, maar aan de andere kant zo'n lekker gevoel! Straks lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag! Welterusten allemaal!