Hoi allemaal!! Nieuwe dames; welkom! Hier; kriebels kriebels kriebels.... Morgenavond echo.... Oei oei wat spannend.
dat is hier niet ver vandaag inderdaad grappig hoe klein de wereld is he op welke middelbareschool heb je gezeten? danielle: SPANNEND!!! ik moet nog een week wachten
omg... werd net door MvM gebeld over hoe ik het ervaar en of ik tevreden ben met hoe ze met mij om gaan. Had echt zo'n Johova's-aan-de-deur-gevoel (sorry als ik iemand nu beledig) maar die zijn ook zo walgelijk vrolijk en beetje high in hun hoofd lijkt wel
Roozjuh: Ik heb in Amsterdam en Rotterdam op middelbare scholen gezeten, woon hier nu 2 jaar. MvM: Vond het toen zo vreselijk om af te bellen na MA,.. Heb je zo'n achterlijk vrolijk figuur aan te telefoon, gadver.. Mag nu (als het mis gaat, en dat gaat niet gebeuren!) direct m'n instructrice bellen,scheelt weer..
amsterdam en rotterdam? en dan ga je naar lelystad? mijn man woonde rotterdam omgeving (Zwijndrecht) en is voor mij naar lelystad gekomen
Heb vroeger in Amsterdam gewoont (ben ik geboren), toen Lelystad (mijn zusje geboren) toen Diemen, Duivendrecht, Amsterdam, Rotterdam en nu Lelystad.. Mijn moeder woont in Dronten.. Manlief werkt bij de Aktiesport in t centrum trouwens
Zo heb weer bijgelezen en nu ga ik een tukkie doen op de bank! Vandaag weer teveel gewerkt en daar heb ik natuurlijk spijt van omdat ik liever met m'n lieve mannetje had gespeeld, nu ligt ie alweer op bed. Tijd gaat ook zo snel als je thuis aan het werken bent!!
Vandaag precies 9weken!! Hou mn eigen berekening nog maar even aan. Vanmorgen weer lekker gezwommen met de kleine man. Nu is hij zo lief aan het spelen dan ik hier wel even kan komen spieken. Van de week een buikfoto gemaakt. Als ik mijn eigen laptop weer heb zal ik hem hier even plaatsen. Hier zit ook geen beveiliging op dus wil er niet teveel opgooien. Wie weet wie deze laptop na mij krijgt en er misschien wel van alles op vind.
hey meiden,,, heb alles bijgelezen. maar te moe om te reageren, kan de hele dag wel slapen... wou alleen ff melden dat er al 1 bevalling heeft plaats gevonden!!! ja ja ik ben trotse verzorger geworden van een baby guppy! hahahahah me vis is net bevallen!!! iemand nog een idee voor naam? de andere 3 heten gup, blub, nemo...! hahahah
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/308218-juni-2012-buikjes-heeel-erg-vroeg-32.html#post11285206 Ik zie nog niet veel verschil
les een gup! whahhaha ik vond dat vreselijke beesies had er 4 en na 2maanden waren het er 200 ofzo. stelletje konijnen naam? ehhhh... Moby? van Moby Dick Marlin(vader van nemo) Meiden we zijn eruit! hebben eindelijk een sint kado voor zoonlief Een hoppelpaardje haha. Hijs knetter gek op paarden, zit hele dag door paardje op mama te spelen en een paard na te doen. dus mag ie dat vanaf 5dec op zn eigen paard verder doen haha
Roozjuh leuk en fijn dat die man is geslaagd is voor z'n vrachtwagenrijbewijs.Van wie was het ook alweer de man? En leuk cadeau een hobbelpaard, goed bedacht..en geen gedoe met geluid/batterijen Moet er morgen nog iemand voor intake? Ik om 13.30 uur....ik vind het wel spannend.
weet niet meer wie het was van vrachtwagen mijn geheuge is zo lek als een zeef. enige dat ik onthouden had was dat hij eerst zei dat ie gezakt was en dat ze hem moest ophalen ofzo, en dat ie toen zei dat ie wel geslaagd was. dacht ik haha Succes met je intake morgen!!
oh jee 200...>! je maakt een grapje zeker....! dat kan ik er echt niet bij hebben hoor!. breng ik de kleintjes echt wel naar de dierenwinkel terug hahahahahha
mn neefje kreeg een paar guppen van mij, vond ie helemaal geweldig toen ie ze zag bij ons thuis. dus ok nou vooruit, hij wilde er 10 dus wij al zeggen dat dat niet slim zou zijn. hij eigenwijs, hij wilde er 10. en niet veel later stuurde hij mij een foto dat ie een hele nieuwe aquarium had gekocht voor de baby guppen want dat waren er zo belachelijk veel. ze hebben ze geprobeerd te tellen maar na 5x tel kwijt te zijn geraakt rond de 300 gaven ze t maar op