mijn duimen zullen overuren voor je maken tja ik denk maar zo: als het fout gaat, gaat het fout. of ik me er nou wel of niet druk om maak. ik kan het toch niet tegen houden. ik geniet t liefst vanaf dag 1 dan dat ik na 12weken stress kan gaan huilen en geen moment heb kunnen genieten van het wondertje in mij mocht het fout gaan *ff afkloppen!* Maar ik kan makkelijk praten gok ik, was 4de maand al zwanger met maar 1x sex in die maand bij zoonlief was het na 11jaar pilstop in maand 1 al raak
ja ik en ik maak me ook af en toe wat zorgen omdt mijn vriend en ik een miskraam hebben gehad in juli. Maar iok moet wel zeggen dat we erg geluk hadden want de 2de ronde erna waren we alweer zwanger En een miskraam krijgen vond ik erg heftig. Ik kon alleen nog maar huilen en was erg verdrietig. En ik wil dat gewoon nooit meer meemaken. Wel ben ik nu wat meer gerust want mijn miskraam toen was met 4 weken en 4 dagen en ik ben nu al een heel stuk verder, gelukkig
@ roozjuh... ja idd ik heb ook altijd genoten van mijn zwangerschappen. tot het bij de 2de mis ging. en ja dat verdriet is niet te beschrijven, en je hoop dan ook dat je dat nooit nog is een keer hoeft mee te maken.! denk dat dat het verschil is... tussen, het lekker genieten, of eest iets meer zekerheid wil.! maar goed ik snap bijde kanten hoor....! ik hoop dat ik na volgende week woensdag ook intens kan gaan genieten
paar pagina's terug las ik iets over voorgevoel voor het geslacht. K denk zelf dat het een jongen word, waarom weet ik niet. Het is ons 1ste kindje. Misschien rare vraag, maar is jullie ontlasting ook anders dan anders? Normaal poepte ik bijna iedere dag en nu 3 keer in de week!
Helma, ik ging meerdere keren per dag en nu ben ik blij als ik 1x red Roozjuh, dank je voor het overuren maken! Ik wil ook zo graag gaan genieten en alle zenuwen loslaten! Is er al leuk echo-nieuws van meiden die vandaag mochten?
zoo meiden, me misselijkheid is weg, en nu heb ik een vreet aanval. heb een zat biggetjes voor me liggen. pff straks waarschijnlijk weer misselijk maar dan van het snoepen! hsjhahahah nog wel dood moe... en de tijd kruipt echt voor bij.. over 15 min ff pauze. ff naar buiten frisse neus halen. en dan nog 4 uur te gaan!
Jeeuuuh ik doe de 8 weken wave! Heb even snel bijgelezen, maar niet zo veel tijd verder. Moet zo naar het werk. Druk deze week ook oudergesprekken en extra invallen. Houdt me lekker bezig! Voor iedereen die vandaag een echo heeft, veel plezier!
@ ontlasting, ja dat is bij mij ook anders als anders Het is ook per dag verschillend want de ene dag kan ik niet omdat ik obstipatie heb en de andere dag loop ik wel 3 keer naar de toilet omdat ik een beetje diaree heb ahahah Morgen rond dit tijdstip zal ik ook raar poepen, ik denk wel zeven kleuren want dan zit ik te wachten voor mijn 1ste echo en intake want ik word verwacht om 12.30. Ik heb echt al een mega waslijst met vragen die mijnvriend en ik morgen willen stellen aan haar hahah ik hoop dat ze dat niet vervelend vinden, maar dat zal niet denk ik... Kuss
vk heeft t liefst dat je teveel vraagt dan niks als je ergens mee zit. mijn vk vond t ook wel lekker dat ik nooit vragen had deze vk ken ik en zij kent mij. dus dat loopt ook wel lekker soepeltjes
Pff hoe ga ik ooit deze hele dag doorkomen? De tijd gaat zo traag hier op kantoor en wil naar huis! Nog steeds geen echo nieuws?
Roosvicee Lax wil soms wel beetje helpen als je moeilijk poept Ik ben normaal een de dunne en krijg nu met veel moeite er om de dag ong. wat uit... want een lekker gevoel is het niet in je buik...
Ik ben ook blij als ik weer een x kan! Ik heb gedroogde pruimen liggen, misschien maar eens proberen.
Zo ook weer bijgelezen. Zoontje is gelukkig weer koorts vrij. Heeft 2 dagen 39.5 gehad. Maar het het euvel zonet ontdekt. Een kiesje die bijna door is. Arme jongen. Roozjuh: denk dat je met nog een kleine in huis ook minder bezig bent met zwanger zijn. Heb het ook hoor. Je bent de hele dag druk en tegen de tijd dat de kleine op bed ligt ben je te moe om nog gezellig op de bank tegen manlief aan te kruipen of stil te staan bij de kleine in je buik. Daar in tegen kan ik niet wachten tot een week of 16 wanneer je de kleine kunt voelen. Voelde mijn zoontje al met 17 weken en vriendlief met 19 weken. Ze zeggen toch dat je een tweede nog eerder voelt.
Neeeee.... Tim wil niet slapen zegt hij.. Please wel jongen... Ff laten liggen nog maar. @wc bezoek; hier ook moeilijker en minder vaak.