Oooh irritant hé.. Aan de ene kant wel fijn hoor, kun je weer wat meer. Maar ik zelf vind het altijd zo lekker. Ff gauw poetsen, of ff zelf lekker op de bank liggen. Het is nu stil? *klopt af* Maar die van jullie zal nog wel een tijd slapen toch? Is nu dan dus 16 maanden?.. Tis vast een fase.
jaa das waar inderdaad, met een kleine in huis heb je geen tijd om erover na te denken. en savonds ben ik om 19.00 al helemaal kapot en lig om 21.00 al op bed. niet echt gezellig voor manlief maarja, tis even niet anders. Ik weet neit meer precies wanneer ik bij 1ste zwangerschap voelde, kga het zo ff opzoeken (heb een dagboek) dacht ergens bij 18/19weken. dat was inderdaad een heerlijk gevoel tot dat zn voeten in mn ribben staken ahhaha
Channelle; Natuurlijk vind ze dat niet erg! hoort bij haar beroep toch. Juist goed als je goed voorbereid erheen gaat.
hier ligt zoonlief gelukkig te slapen, had even tijd voor mezelf nodig. ben gesloopt en heb niet eens wat gedaan vandaag
Hahah Roozjuh, idd.. Net of zijn grote teen tussen de ribben in stak. Brrrrrrrrrrr... Over het algemeen heel gezellig ja, Ik voelde hem vooral linksonder. Hmm hoor hem weer. Ik haal hem er uit. Wordt niets.
ik ga nu tegenwoordig samen met me zoontje in ons bed liggen als ik vrij ben. dan slaap hij direct en kan ik ff 1,5 uur rusten, heerlijk... dit mis ik dan wel als ik aan het werk ben... phoe zeg,... nog 2 uurtjes te gaan! en de misselijkheid is weer terug
Ik heb net dit berichtje bij de juli mama's geplaatst. Er zijn namelijk best wat juni mama's die in juli willen kletsen?
potverdikkie! ik zit Oprah te kijken en zit hier te janken als een klein kind! iemand anders ook aant kijken??
Hoi meiden hebben jullie nog een plekje over?? ik ben zwanger van onze 3e telg, helaas heb ik tot nu toe ook 3 mk gehad. dus ik ben een beetje huiverig nog. ik zou eigenlijk pas de 17e een echo hebben, maar ik heb gister de vk gebeld dat ik me toch eigenlijk wel zorgen maak aangezien ik zo weinig klachten heb enz. dus kon ik contact opnemen met het echo buro waar ze mee samenwerken, en nu kan ik komende vrijdag al terecht om 9.15. kan niet wachten tot het zo ver is
je bent meer dan welkom! pas op, want we zijn een stel kletskousen hoor Om je meteen alle info te geven van hier: We hebben een site aangemaakt voor alle juni mama's in dit topic. Je gaf zelf al aan dat je nog wat huiverig bent wat betreft de zwangerschap, maar als je er helemaal klaar voor bent zou ik je graag aan onze site willen toevoegen! Juni 2012 mama's
O jee wat ik nou heb meegemaakt... ik was aan het stofzuigen en ging van mn stokkie ( letterlijk) kom ik bij zit mn zoontje ineens op tafel( voor het eerst datie klimt) even later zit ik op de bank komt ie zo bij me op de bank kruipen... Stiekum toch wel erg trots maar o jee heb nu echt een stel extra ogen nodig... Vriend lief komt thuis en ik geef aan dat ik vreselijk moe ben.. Vraagt ie wat heb je vandaag gegaan dan dat je zo moe bent? Ik zo weinig maar heb super slecht geslapen en daarbij al met gino om half 6 beneden... zijn andwoord ja maar ik ga toch ook om 5 uur eruit om te werken.. Mijn andwoord weet je wat wil jij een tweeling in je buik hebben weet je gelijk hoeveel energie dat uit je zuigt... Toen had ie weinig meer te zeggen Nu is die lief boodschappen aan het doen zodat ik rustig aan kan doen (L) toch wel een lieverd
Wat ziet dat er leuk uit zeg die site. en als je wil mag je me wel toevoegen welke informatie heb je allemaal nodig?? Hier in ieder geval de afspraken voor komende tijd 11 nov echo 17 nov echo ( heb ik laten staan ) 18 nov vk oja en ik ga in het zh bevallen na 2 natuurlijke bevallingen gaat dit een ks worden
clauzoe: ik heb je vermoedelijke bevallingsdatum nodig, je afspraken heb je al doorgegeven, die zet ik er gelijk op. Als je het leuk vind kan je mee doen met de Voorspellingen. Denk je een jongen of een meisje te krijgen, misschien leuk om je bevaldatum te raden, kijken of je gevoel straks goed is geweest
mijn vermoedelijke bevallingsdatum zal 22 juni zijn. ik neig zelf sterk naar een meisje ( ook omdat ik al 2 meiden heb ) en ik denk dat ik zo rond 12 juni ons wondertje zal verwelkomen