k stond net op de weegschaal, ben ik afgevallen! Terwijl ik de afgelopen periode niet echt veel gespugd heb. Wat k wel doe is veel gezonder eten. Heb namelijk helemaal geen trek ik snacks ed. ZOu het daardoor komen? Vind het namelijk beetje eng dat k afgevallen ben Roosjuh: dat ik op 18 november mn 2de echo krijg, dat k op 19 december jarig ben, dat k ( denk k) rond 8 juni ga bevallen
Helma, je verbruikt nu meer calorieen dan normaal op een dag, dus als je hetzelfde of zelfs nog gezonder eet dan tevoren val je af dat is logisch.
Ik vreet nu! en kom niets tot weinig aan. 6 boterhammen met (smeer)kaas 5crackers met kipfilet 1banaan 2mandarijnen 1plak ontbijtkoek Avondeten + toetje
Zo weer wat mooie echo's voorbij zien komen, leuk hoor! Ben benieuwd hoe het met de andere dames is die vanavond moesten! @ stoelgang, ook meer last van verstoppingen, maar nog niet heel vervelend gelukkig. @ Site, ik moest nog wat dingen doorgeven zie ik. Ik ga in het zkh bevallen ivm epilepsie, alle controles zijn ook bij de gyn. Ik denk dat het de 23ste geboren wordt. Heb nog geen voorgevoel wat het zal gaan worden, maar wil het wel weten met de 20 weken echo. Ik had me voorgesteld bij de club, staat nog niet op de site, maar dit is misschien nog niet klaar? Hier net zalm met gestoomde groenten en geb. aardappeltjes gegeten, lekker! Zit wel erg snel vol steeds, hebben jullie dat ook?
hoi meiden, ik ben hier niet heel vaak maar lees altijd alles weer bij(wat heel veel is als je er een paar dgn niet bent geweest) heeft iedereen vandaag een goede echo gehad zag iig 1 mooie echofoto voorbij komen. hier darmen ook rommelig, hoort er echt bij! heb ook nog ff de site bekeken, leuk gedaan hoor! en wat goed dat de vlindertjes er ook bij staan. gegevens hou ik nog eventjes geheim verder hier gelukkig iets minder misselijk wel regelmatig moe en hoofdpijn, ben ook al heel lang aan t hoesten en dat is balen want merk dat mn blaas ook wat zwakker is :x zit nu aan de homeopatische pilletjes tegen t hoesten, ben benieuwd! iedereen morgen veel succes bij de echo en/of intake! groetjes
Aaaaaaahhhh hier een mooie echo gehad... Echt een lief klein frummeltje weer... Wij zijn opgelucht!! Juffie', hoe ging het met jou??
Ooh geweldig! nog 2 mooie echo's!! Ons kleintje bewoog ook.. zo bijzonder, strekte zich helemaal uit. Ik ben ontzettend verliefd weer. Ik ga weer goed voor dit kleintje zorgen... *smelt*
Ow ja, wij willen weer graag in het ziekenhuis. Voel helemaal niets voor thuisbevallen. Ik was zo vreselijk bang ook bij Tim, was toen zo blij dat ik in het ziekenhuis was.
Ze zet me trouwens nu op 11 juni ipv 8 juni. Maar eigenlijk "mag" ze daar nog niets mee doen. Is nog niet echt betrouwbaar. Bij 12 wk nog een keer meten. Verander het voor nu nog maar ff niet.
Weet je wat zo gek was bij mij, ik heb heel de zwangerschap geroepen dat ik in het ziekenhuis ging bevallen. Had ook m'n bed niet opgehoogd, geen spullen in huis gehaald van een bedpo of bedzeiltje. We waren zelfs naar het ziekenhuis geweest voor een rondleiding door de verloskamers, m'n ziekenhuis tas stond al weken klaar. Hahaha, ik was helemaal voorbereid voor een ziekenhuisbevalling. En toen begonnen de weeen en ging het echt gebeuren ............ en toen wilde ik thuis blijven!! Hihihi dus het kan gek lopen. M'n man heeft een oranje bouwzeil over het bed moeten leggen om het te beschermen, snel een emmer en handdoeken bij elkaar moeten zoeken en als klapper op de vuurpijl ben ik gehecht onder een bouwlamp omdat ik niet genoeg licht op de slaapkamer had hahaha
Hahaha ... Ik zie het helemaal voor me!! Typisch hé idd, dat je gevoel dat zo aangeeft?.. Het is ook wel bijzonder dat je in NL de keuze hebt, dus waarom zou je er geen gebruik van maken idd. En als het goed voelt, is het vaak ook goed toch!
@bloempje hahahah wat een grappig verhaal! @ echo's ik smeld helemaal weg van jullie echo's! oh ja heb foto's gemaakt van de buik vandaag! ga ze zo plaatsen
En ik zou nu niets anders meer willen! Nadeel is dat je het zonder pijnstilling moet doen. Maar na de bevalling onder je eigen douche en daarna met z'n drietjes in een fris opgemaakt bed. Heerlijk!
Ha ha Bloempje geweldig toch zo'n bouwlamp! Mooie echo's dames! fijn hoor! Danielle heb je de echo vergroot?, hij is zo duidelijk groot... Gelukkig hoef ik nog niet te beslissen waar ik wil bevallen, ZH is idd ook wel een veilig gevoel, maar thuis in je schone bedje waar onze zoon, moeder en schoonmoeder meteen kunnen komen, is ook wel weer fijn. Als je s'nachts bevalt komen ze lekker pas de volgende ochtend, ook weer ideaal. Wil in ieder geval 1 persoon niet meteen erbij hebben na de bevalling. Die kwam de vorige keer onaangekondigd, ik was heel pissed. Ik bedoel een kennis is geen familie dus die kan 4 dagen later ook nog wel een keer komen. Ik wil ook zelf het geboortekaartje maken, ik fotografeer graag, dus dat kan ook wel ff duren voordat dat klaar is. Dan is thuis bevallen misschien ook wel weer handig, want onze zoon moet er ook bij op
Nou voor op de site Naam: Kylie Leeftijd: 24 jaar, 4 december 25 Woonplaats: :Lelystad Hoeveelste kindje: 1e kindje (2 engeltjes) Werk/school/hobby's: Verzorgende in Hilversum, geen school, hobby's handwerken, lezen, computeren Huisdieren: Op dit moment nog 4 ratten, maar die gaan jammer genoeg weg. En 3 katten, waarvan 1 kater weg gaat (is niet zindelijk te krijgen, niet zo fris met een baby-on-the-way). Partner: 2,5 jaar getrouwd met Danny (31 jaar)