Voor de rest, beetje erg gesloopt, de hele dag geklust in het huis van mijn schoonzusje en stiefbroer. Verder te horen gekregen dat we waarschijnlijk ons appartement in Rotterdam verkocht hebben. Collega van Danny wil hem kopen voor de vraagprijs, mits wij helpen met het opknappen van de keuken. Gaat goed komen, en dat na bijna 2 jaar!!
hier is mijn buikkie, en phoe schrok er zelf van toen ik de foto's vergeleek met vorige week! ben behoorlijk gegroeit! ok uploaden lukt niet, hij doet niks, ga het proberen om in mijn album te plaatsen, dan kan je hem daar bekijken
Hallo dames! Nou de echo was helemaal goed! Was wel spannend hoor..het bewoog eerst helemaal niet en ik kon niet gelijk hartje ontdekken...maar toen zei ze eindelijk kijk dat knipperlichtje is het hartje! Pffff opluchting! Later ging het ook lekker bewegen een beetje uitstrekken en beentjes omhoog! En een vuistje op het hoofd haha...foto van echo is niet zo duidelijk als sommigen hier... Maar zal morgen er eentje opzetten! Zag nog meer dames met goede echo gefeliciteerd! Super! Oh ja ze zei tien weken en 1 dag en later tien weken en 3 dagen haha...en datum is nu gezet op 4 juni! Sorry heb geen puf om overal op te reageren...was pas kwart voor 7 thuis na oudergesprekken en ga zo bedje in lekker! Tot morgen!
@juffie, wat super goed meissie. gefeliciteerd! dus je bent een stuk verder dan je zelf dacht! had je een onregelmatige cyclus dan dat ze je nu bijna 2 weken vooruit hebben gezet!!
Dankjulliewel! Ben toch nog even hier...alle adrenaline nog haha @ les nee valt wel meer hoor ben paar dagen verder dan dat ik dacht...mijn cyclus was ook normaal.
@ kylie doe maar lekker rustig aan...goed voor jezelf zorgen he! @ les zooooo buikje is al aardig aan het groeien mooi hoor! Hier zie je het ook wel draag lossere kleding..wil volgende week tegen iedereen vertellen. Ik denk morgen aan mijn baas...pfff geen zin in is een beetje een rare...
Ga zo nog even wat was opruimen en dan lekker een warme douche pakken.. Dan voetjes op de bank totdat manlief belt om hem op te halen
thanx meiden, ja idd me buikje gaat hard, me vriend en me moeder zeiden het al maar ik zag het niet zo. tot dat ik de foto;s ging vergelijken, ik wil het ook volgende week vertellen, nadat ik de echo heb gehad. mm das wel minder dat je baas een rare is, enig idee hoe hij gaat reageren,? mijn baas zou het super vinden, alleen minder dat hij me dan weer een paar maanden kwijt is... maar goed
Helma - ik heb je info op de site aangepast cecilia - ook jouw info heb ik op de site gezet Kylie - hihi khad jou al op de site staan met beschrijving (van Club overgenomen) Moet ik m aanpassen of vind je m zo goed? Echo's: prachtig!!! zou mooi zijn als we ze op de site kunnen zetten maar dat lukt me tot nu toe nog niet (via fotoalbum) Ik kan ze wel zo als plaatje op de site zetten, gene probleem. maar dan moeten jullie ze even mailen naar mij (little_missjuh@hotmail.com) en dan zet ik je echo op de site! Zet ff je naam erbij + de aantal weken dat je zwanger bent. Ego: ehh weinig te melden. Ben moe, gesloopt en kga zo lekker mn bedje in met een warme kruik. Ben wat chagrijnig. Mn man is 3maanden geleden uiteten geweest met zn werk en hij gaat volgende week weer.... baal wel want ik wil al heel lang uiteten samen maar geen geld voor. en hij gaat nu weer achja hij heeft t verdiend met dat harde werken
oja iemand vroeg of ik aantal afspraken op de site wilde zetten bij Agenda. maar ik ben helemaal vergeten wie dat was en kan het ook niet meer terug vinden :S dus kijk even op de site of al je afspraken er staan, zo niet dan werk ik dat meteen ff bij Handigste is mij een PM te sturen, dan heb ik alles bij elkaar en weet ik wie en wat er aangepast moet worden. sry mn hoofd is net een zeef
@ roosjuh, ik hd ook info over me zelf er opgezet. heb je die nog gevonden/gezien? anders zoek ik hem ff voor je op! @ wat vervelend, maar ja hij kiest er natuurlijk niet zelf voor! en jullie tijd komt ook nog wel!
Afspraken 09-11-2011: Chanelle Noah - intake + echo om 12.30 Sappie - intake + echo om 11.00 Firefly - intake + echo om 9.30 Evenstar - echo lin2011 - 2e echo Succes meiden!!!