Laurie; ooh wat spannend zeg... Nog steeds hoop meid! Ik duim!!! Verder ben ik ook wel onzeker. Al gebeurd er wel wat. Buik is erg opgezet, zo'n darmenbuikkie.. Collega bekeek mij al zo goed vanmorgen, heb ook duidelijk dikkere borsten. En heb normaal amper tieten, dus dit valt wel op.. Hihihihi
Hallo, Ik weet nog niet hoe actief ik hier mee ga doen maar ik ben ook zwanger. Uitgerekend 11 juni. Hopelijk blijft het dit keer wel allemaal op zn plek zitten. Verder zal ik heir voorlopig niet 24/7 zitten aangezien ik alleen maar onzeker en gek word van al die angst topic's en die angst heb ik zelf al genoeg. Maa rik hoop in eenlater stadium vrolijk en actief mee te kunnen doen!
hahah ik ken het inderdaad een vriendin van mij keek ook zo naar me ( helaas heeft zei een miskraam gehad echt afgelopen maand dus heb nog geen idee hoe en wanneer ik het moet vertellen bij ons deed het ook pijn dat mensen vertelde dat ze zwanger warendus zou bij haar ook wel maar kan het moeilijk voor altijd verzwijgen)
@Laurie. Wat een spannende dagen worden het zeg. Ik ga voor jullie duimen. ik heb geen verstand van waardes maar ik hoop dat het allemaal goed gaat aflopen. Dikke knuf Nog meer nieuwe mama's! Welkom meiden. Zet wel jezelf op de lijst ik ben het namelijk helemaal kwijt met die lijst nu.. Ik heb ook een opgezette buik 's avonds vind het wel stoer! Nog een paar weken mogen we m gaan showen. Kan haast niet wachten Ik ga nu echt slapen, mn moeder stond ineens onverwacht op de stoep toen ik 10min lag. zzzzzzzzzzzzz
zo het is weer een gezellige boel hier!! Weer even bijgelezen.. Jeetje Laurie wat een onzekerheid...ik hoop voor je dat de waardes gaan stijgen!! Sterkte in ieder geval!! Ik ben gelukkig een stuk minder misselijk alleen erg moe en soms ineens erg down en dat ik moet janken. Even mijn zwangerschapsdagboekje van vorige keer bekeken en toen had ik dat ook tot 12 weken...dus mijn mannetje moet het nog 7 wkn volhouden...
@ laurie, wat ontzettende spannende tijd, wel moeilijk lijkt me. Sterkte! @ roozjuh, pittige dingen mag je gewoon eten. Je kunt er verderop in je zw.schap soms last van maagzuur van krijgen. Maar nu meestal nog niet.
mooi ja wist t ff niet meer. Ben nu Mie aan het maken met kip in pittige Paniki saus en heerlijke groente erbij. Vandaar dat ik t ff vroeg
Ja, dat was toch alleen met borstvoeding een probleempje he. Ik heb net ook even opgezocht of ik vissticks mag. Dat mag gewoon. Even wat meer vis in mn voeding toevoegen. Vaccumverpakte rauwe/gerookte vis is niet zo goed voor je en ook een paar soorten die kwik kunnen bevatten ofzo. Zijn jullie ook wat gezonder aan het doen?
Hallo, mag ik me ook bij jullie aansluiten? Wij zijn bijna 2,5 jaar bezig, waarvan 1,5 jaar in de mmm. In mei dit jaar eindelijk zwanger, maar helaas toch een miskraam. Nu hebben we de eerste IUI achter de rug en ik heb toch écht een dikke positieve test! Kijk maar in m'n album! Dus als alles nu goed mag gaan, word ik in juni ook mama! Ik heb nog geen kwaaltjes, tja misschien wat vroeger moe en wat kleine steekjes in m'n buik. Maar verder prima! Maandag mag ik toch nog bloed laten prikken en 26 oktober hebben we de eerste echo. Spannend!! Dit is omdat we in de mmm zitten, maar ook omdat ik me door de MK zo onzeker voel. Al moet ik wel zeggen dat ik er de vorige keer geen goed gevoel over had en en deze keer wel. Ik vind zwanger zijn echt heel spannend! Liefs, Eevie
Dag dames, Nieuwe dames gefeliciteerd! laurie wat ontzettend spannend voor jullie, hoop dat alles goed mag komen! Spannend, morgen 5wk3dg zwanger in juni ging het toen mis! wou morgen wel de vk bellen. Hier totaal geen klachtjes, wel af en toe buikpijn, meer aan de rechter kant. Hoop dat het niets betekent. Over gezond eten, probeer het wel meer te doen, vis, elke dag fruit, volkoren bruin brood, 2 glazen melk. maar ´s avonds kan ik ook een zak chips leeg eten en andere lekkere dingen, dus dat is totaal niet gezond!! Heb de lijst nog eens goed bekeken, maar iedereen heeft mooi op tijd de echo??!! hier in de regio pas na 10/11 weken, hoop nu eerder ivm mk, maar hier zie ik iedereen gemiddeld met 8 weken al? sommige zelfs met 7?? Liefs
Eevie, van harte hoor! hele mooie testen! Hoop voor jullie dat het na deze lange tijd eindelijk eens goed mag gaan! Hou ons op de hoogte hoe het met je gaat! Liefs
Dank je wel Evelien! Ik krijg die vroege echo vanwege de mk. Toen ik zwanger was, steeg het HCG niet goed en waarschuwden ze steeds voor een miskraam. Toen zijn ze dus wekelijks echo's gaan maken. Ik werd een week terug gezet, maar we hebben 2x een kloppend hartje gezien. Helaas stopte dat met 8 weken. Dus nu een extra controle. Nog 3 weken hopen op een mooi hartje. Maar ik vind wachten tot de 11 weken eigenlijk belachelijk! Je krijgt echt maar weinig echo's in Nederland...
Ha dames, Phoe ben ook erg onzeker vandaag hoor! Hele druke middag gehad en toen en nu nog echt zon zeurend gevoel in mijn buik. Ik heb me ook bij de vk gemeld. Ze belde vanmiddag al terug! 28 juni ga ik er heen. Ik weet niks over een echo oid. Morgen krijg ik papieren op gestuurd dus bn benieuwd. Zwangerschap van de jongste was controle in het zkh en kreeg ik ook gelijk echo's. Nu niet dus vind het het wel spannend.. Ik heb wel een beetje terug gelezen maar moet weg dus kan niet echt reageren .. Sorry Fijne avond!! X
Eevie, meis van harte!!! Super dat het na zo lang wachten nu weer raak mag zijn mijn duimen draaien op volle toeren dat hetnu wel goed mag gaan!!!!