Roozjuh, heb je de link naar de site nog een keer? Ben 'm kwijt. Zal straks ff proberen dat fotoalbum te fixen.
Meiden met een echo, veel plezier! Ik ga zo fijn naar de tandarts (ben doodsbang voor de tandarts en gezien de stress maar meteen gaan nu het zeer doet)
nog maar 1tje spammen met mezelf erbij Hier was zoonlief 3maanden oud Ok vooruit nog maar een foto, deze ziet ie er gewoon uber cute uit met zn muts
leuk verhaal nog bij die laatste foto met zn mutsje. Dit was vlak voordat er 1 of ander vaag mens lanags kwam lopen en vroeg: 'o wat lief! is het een jongen of een meisje?" ..... Vond t een mega domme vraag want hij had knal blauw mutsje met naam + blauw jasje + blauwe broek aan. Dus heb een dom antwoord bij een domme vraag gegeven: "weten we nog niet, ze zeggen meisje maar denk dat ik m als jongen ga opvoeden..' je had haar kop moeten zien wahahahha
mooie foto's! en altijd leuke reacties, heb ze op straat wel eens gehad: loop je met de kinderwagen een blokje, kom je (vage) bekenden tegen, kijken in de wandelwagen (kleine had een blauw mutsje op met naam erop, blauwe kleding aan) goh wat een lief meisje :x hoezo ik wil graag een praatje maken
Zo irritant... mijn dochter heeft nog niet zoveel haar en is groot en flink. Ik kleed haar stoer maar wel meisjesachtig, met roze, een damesjasje enzo. En ze wordt ALTIJD voor jongen aangezien. Ik ook trouwens, nogsteeds! Ik heb een heel kort koppie en ben lang, maar ik vind het zo kwetsend
Hallo kletskoppen. Hier een lekker spooknacht gehad. Mijn zoontje is zo verkouden werd steeds huilend wakker. Uiteindelijk wel doorgeslapen tot 7:40 lang leve de Chamodent druppels. Hij ligt nu alweer een uur te slapen.
Ik wil naar huis.. Hier ook zo'n k*tnacht gehad. Vanaf hafl 4 klaar wakker.. Moest ook steeds denken aan ons lieve frummeltje.. Maar ik wil niet meer hier zijn...lekker naar huis, eten en naar bed. Meen ik serieus, ben dood moe... Nu we gisteren een goede echo hebben gehad, voelt het ook meer of ik eraan mag toegeven zeg maar. Heel gek. Daarvoor wist ik niet of het écht kwam door de groei van ons frummeltje.
si, net MvM langs geweest, wat een geweldige actie! En de test uiteraard nog knap positief! Geeft je toch weer bevestiging
@ Boefjesmama: bale van die slechte nacht, kweet precies wat je bedoelt....... @ Danielle: ook al een slechte nacht, bah.... succes nog met werken @ Lionne: ow bah das niet fijn! succes vanmiddag! @ Helma: fijn zo'n goede test! succes met het plassen in de potjes Als morgen alles goed is ga ik me ook nog aanmelden voor MvM, bij de 1e ben ik zwanger geraakt met medicatie dus vind het belangrijk om mee te doen! @ hier: de kleine ligt op bed, ik zal zo ff douchen en dan lekker ff op de bank hangen!
Hoi Even snel, zag een hele mooie echo voorbij komen!!! Geweldig!! Ook voor de andere dame heel fijn dat je het hartje hebt gezien!!! Doei allemaal
Zo.....al een heel uur geen nieuwe berichten..... Zit te wachten op positieve berichten van de dames met een echo vandaag. Spannend...
ja ik ook.... forum al doorgespit, Mark uit bed gehaald, was gedraaid, 2x was opgevouwen..... F5 F5 F5..... spannend!