Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @evelienj geweldig meid....! gefeliciteerd met jullie mooie echo. en beeb......!

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ evelien: gefeliciteerd!!

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    goede dag dames..

Pff hoemeer we naar maandag gaan hoe langzamer de tijd gaat
    Gelukkig wel wat minder angstig dan van de week ik laat het allemaal maar op me afkomen...

Mn buikje is ook weer aan het groeien (L)
    Bekijk bijlage 197839
    Bekijk bijlage 197840
    Met bruine kleding aan is van 7+3/4:D en die anders is van 8+5:D

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Evelienj wow mooie echo!! Fijn dat je het ook hebt zien bewegen..wel beetje sneu dat je het moest wakker hoesten..maar is daarna vast weer lekker in slaap gevallen haha.

@ thea wow dat buikje is al mooi!!!

@ hier alleen grote dikke vetrol haha..aan het einde van de dag lijkt het wel meer een zwangerschaosbuik..en heb last van uitslag op mijn gezicht wat kleine puistjes dus ben nog niet zo stralen haha

Ben lekker aan het schilderen met de kleine voor de Sint :D
    Straks weer eens naar consultatiebureau krijgt hij een ogentest..ben benieuwd...

5. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Einneh veel succes dadelijk bij de echo!! Bijna zover!!

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    een 8-9-10 weken wave voor de dames!!! Schiet nu lekker op he zo langzamerhand..voor je het weet zijn we allemaal die 12 weken voorbij!! :D

@ Les haha gelukkig heb je niet hoeven te betalen dan om naar een dronken zichzelf betastende Rihanna te kijken...hihi :D
    Maar lijkt me wel gaaf om eens zo'n groot concert mee te maken..en het is toch een wereldster op dit moment!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeetje thea wat een buikje al! :D mooi hoor!

8. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    wow wat een mooie echo!! echt al een mensje he?! ik krijg gewoon een brok in mn keel.. ben beetje emo laatste dagen haha
    thea wow wat een mooi buikje zeg!! snel al maar het zijn er natuurlijk ook 2:)
    zieke kindje: hier is mn jongste ook behoorlijk ziek geweest nu alleen snottebel en hoesten. mn oudste(3,5) is helemaal in to de sint! zo leuk!

Hier verder weer super onzeker.. zou eigenlijk alleen gaan naar de echo morgen maar ik durfde gewoon niet meer dus mn man heeft uiteindelijk toch met een smoes iets kunnen regelen gelukkig dus hij is er bij:) Bleh wat ben ik onzeker! ik voel ook echt helemaal niets van mn zwangerschap.. behalve een opgezette buik en meer trek.. Nou ja genoeg gezeur en gewoon morgen afwachten..
    Fijne dag allemaal.. x

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Bellamano leuk he dat ze zo in to the Sint zijn!!1 Hier de mijne ook en die is bijna 3..zoo leuk!

Ik snap dat je onzeker bent..fijn dat je man morgen toch mee gaat!! Komt vast helemaal goed meid!! Veel sterkte met je onzekerheid!
    Mocht het een troost zijn ik merk de laatste dagen ook minder van mijn zwangerschap...alleen meer moe, wat meer trek en opgezette buik..en mijn echo was helemaal goed! Succes morgen!

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ thea.. wow mooi hoor!

@juffie. idd ja. en het was ook wel een hele happening.! ook echt wel een beetje genoten hoor!... ben een half jaar geleden ook naar alicia keys geweest. en dat was ook echt super super super gaaf en mooi!
    de nummers van rihanna zijn ook super. weet zeker dat het een heel mooi concert had kunnen zijn, als ze haar hoofd er bij had gehad.

pffff nog 1.5 uur te gaan. heb geen zin en fut meer.
    ben ook erg benieuwd hoe het met me mannetje gaat met plassen, we zijn sinds gister begonnen met het potje....!
    zou fijn zijn als hij van de luier af is wanneer de 2de kleine hummel komt....! hij wil er iedergeval nu al wel opzitten! dus we boeken wel vooruitgang!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    JOEPIE!!! kloppend hartje gezien (via inwendige echo, uitwendig lukte niet).
    6 dagen teruggezet, nu 7.2 wk zwanger, 26-6-2012 uitgerekend :D
    Nu alleen echo gehad.
    8 dec hebben we termijnecho en Intake :D

12. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goed zo einneh!!!!

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Einneh joepie!!! gefeliciteerd!! Wat een opluchting denk ik voor je of niet? Fijn dat je 8 dec weer een echo hebt...
    Noou geniet maar even lekker van het hartje wat je hebt zien kloppen!!

@ Les wow Alicia Keys lijkt me ook mooi..die kan wel live zinden denk ik!! Kan me voorstellen dat je wel moe was erna.
    Die van ons ging een tijd best goed op potje, maar laatste tijd wil hij niet meer echt...pffff.. Zijn er ook niet constant mee bezig geweest, gaan we nu wel meer doen.. Zou inderdaad fijn zijn dat je er geen 2 in de luiers hebt!! Daar gaan wij ook voor! :D

@ hier ben even supermisselijk ineens weer...hele tijd niet gehad..maar even crackertje eten.. Net bij consultatiebureau geweest supertrots op ons ventje!! Ogentest ging super! Hij volgt prima de groeilijn en alle testjes deed hij prima!! Wisten we ook wel !! Gewoon een knap kind haha :D

14. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hennie, gefeliciteerd met de mooie kloppende echo.

Juffie, was n superkindje, goed volgens de groeilijn.

2 buikfoto's geplaatst in juni-buiktopic, zien jullie verschil?
    Tussen 9 en 11 weken ;)

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ga zo taart bakken;
    Spinazie-brie taart met champignons, lekker vega ;)

Heb zin in bakken, van t weekend een peren-of worteltjestaart

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meiden ik voel me zwaar beroerd. misselijk, licht in mn hoofd, gewoon niet lekker in mn vel. ik ga dus even niet klussen aan de site. nieuwe afspraken zal ik er morge weer op zetten als ik me weer beter voel (pm ze anders even naar mij, want ik ga ze vergeten)

17. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Mirri ehm snap je opmerking niet helemaal..is het een vraag??
    Zal wel aan mijn zwrschapsdementie liggen hihi. Maar hij volgde heel prima de gemiddelde lijn van lengte en gewicht en daarnaast oogtest met plaatjes benoemen gedaan en wat bouwsels nabouwen en strepen trekken met potlood. Maar dat deed hij allemaal super! Dus ben trots!! :D

Ik zie je foto's niet in juni-topic..? Ben benieuwd..zijn ze wel goed geplaatst?

@ Roozjuh heel veel beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter!!

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Altijd fijn als CB bezoek goed is!
    Hier ook idd ineens misselijk vaak.. toppunt hormonen deze week hé. Miss komt het daarvan!

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ies; hier willen we idd ook graag Tim van luier af hebbne. Van de zomer maar zonder luier proberen. ALs we hem erop zetten doet hij altijd wel een plasje.. Geeft het niet zelf aan dat hij moet.

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ danielle. ja idd in de zomer is dat eigenlijk het beste...!
    @juffie, idd alicia keys is echt super goed. kippenvel gewoon! echt wowwwie.....
    minder dat je weer zo misselijk bent! hier ook af en toe in vlagen!
    goh hebben jullie ook al zo'n knap kind! wij ook! hahahah
    hoe oud is hij precies???

Deel Deze Pagina