Hey meiden, heb alles bijgelezen.. Zag weer goede echo's, geweldig.. En doe de wave mee voor iedereen die weer een weekje verder is! Hier vannacht heerlijk geslapen! Alleen vanmiddag weer zo extreem moe op het werk..Geheugen als een vergiet, haha. Bloedsuiker nog niet helemaal ok.. Ik hou het in de gaten op m'n werk.. Vanavond nog even wezen witten bij m'n stiefbroer en schoonzusje, maar 1 kamer gedaan. Ging beter dan de hele dag dinsdag, heb ik zo'n buikpijn van gehad. Volgens mij heeft iedereen het onderhand al door, dat ik zwanger ben..Til niet meer op m'n werk, moe, dat gedoe met de suiker, dikke buik.. Ook een aantal vrienden lijken het door te hebben, geven kleine hints, hihi.. Ach ze moeten nog even wachten tot ik mijn verjaardag vier 10 december, duurt nog zo lang!
ff een ego berichtje,,, pffff ben helemaal op, manlief is aan het voetballen, en zoontje wil niet slapen, ben nu al 5x naar boven gelopen. en net ff heel boos geworden (dit doe ik altijd met pijn in mijn hart) maar hopelijk gaat hij nu wel slapen. wil eigenlijk niet boos zijn als hij in slaap valt, maar ik kan echt niet meer....... ohja hier ook het spijt me kijken. morgen nog een dagje werken, zaterdag naar londens gospelkoor (sister act) en maandag intake verlos.... en dan ja ja woensdag eindelijk echo! maar nou lees ik dat het heel gewoon is dat je een inwendige echo krijgt met 8 weken!>??? dit is mij niet verteld. heb er niet zo veel problemen mee, maar zou het wel graag vooraf willen weten, dan dat je daar zo voor het blok word gezet
@ les jeetje meid klote!!! Huil maar even lekker hoor!! Zul je net zien dat dat gebeurt als je alleen bent.. en voel je niet te schuldig dat je boos bent geworden mama is ook maar een mens!! Nou dikke knuffel voor jou!!! Ik weet hoe vervelend dit is..heb ik ook weleens gehad.. slaapt hij nu?? X ik ben hier derek ...de kinderfluisteraar aan het kijken vind ik altijd zo bijzonder wat hij allemaal weet door die kids...echt bijzonder!!
Mooie echo foto's dames! Winterbanden?, zekers die gaan er elk jaar in november weer op de auto. Weltrusten.
heej allemaal !!! Ik heb mijn banner toch maar aangepast ahahha mocht het over 3 weekjes weer veranderen dan pas ik het gewoon weer aan ahahah. Dus nu ben ik 20 juni uitgerekend. Dus dat mag aangepast worden op de site ppff.. ik dacht eindelijk van de vermoeiende trampoline af te zijn bij mijn oppaskindjes maar nu koos mijn oppaskindje als spel twister ik heb het geprobeerd maar ik kreeg last van mijhn buik en dizzy dus ik ben sne gestopt en gezegd dat ik duizelig was hahaha. ik ben blij als ze volgende week weten dat ik zwanger ben Maar ja ik heb toch weer lekker een extra centje verdiend en dat is altijd welkom Kuss
Knuf, voor wie t nodig heeft. Lange film gekeken, vermoeiend hoor Wie hebben er morgen een echo ? Ik ga slapen, trustuh mamma's Tot morgen
Ik ben lekker marktplaats aan het afstruinen,..Heb vanavond al een kinderwagen/buggy opgehaald voor een fles wijn
@afrola ik ben JARLOURSSSS hahaha sorry had ik effe last van zoo blij voor je dat alles goed is .. Ik moet zelf wachten op aanstaande maandag om onze 2 te zien.. hopen dat we dan net als bij jou 2 mooie kloppende hartjes zien! Geniet er lekker van... Vandaag ben ik er nie veel lekker genieten van manneke en kindjes iedereen is lekker vroeg thui svandaag dus lekker genieten van vandaag en het weekend dan is het ook snel maandag
Moguh! Dank voor alle beterschaps wensen en knuffels! Het heeft geholpen hihi voel me stukke beter. Lig nog even languit in bed, manlief is er net uitgegaan met de kleine. Vandaag oppassen, vanavond gaat zoonlief met de oppaskids mee Sint Maarten lopen. Eerste keer dus ben heel benieuwd. Hijs pas 2.5 dus grote kans dat ie t niks vind. Morgen Sinterklaas in de stad. Gaan we ook nog ff heen en davonds voor t eerst zn schoen zetten. Leen een wortel en stro van de buren die zijn voor het paard hihi. Volgens mij mag ik de 10weken wave doen!!!
@ roozjuh... gefeliciteerd met je 10 weken wave...! @ juffie, ja hij was gelijk gaan slapen na de laatste keer. nu weer druk aan het werk. laatste daggie en dan lekker weekend! fijne dag dames.
Hier vannacht ook weer 1 wakker en huilen, mijn man helemaal over de zeik toen ik hem vroeg er even naartoe te gaan. Ik wil namelijk zo min mogelijk tillen nu. En moet er al minstens 1x per nacht uit om te plassen. Nou uiteindelijk na 3 keer er naartoe gaan was hij het helemaal zat en ben ik maar even met hem naar beneden gegaan. Waarschijnlijk gewoon een nachtmerrie ofzo want daarna ging hij gewoon weer slapen. Maar mijn man heeft vanuit alle stress flink tegen mij tekeer lopen gaan, was echt niet leuk. Hij zei zelfs dat hij er niets meer aan vind en dat het van hem allemaal niet meer hoeft zo. Ik huilen natuurlijk. Ik draag wel mooi een kind van je. Hij heeft echt zo'n ommezwaai gemaakt, babystress denk ik?? We hebben echt bewust samen voor dit kindje gekozen, ook na de mk was het nu extra gewenst en nu doet hij zo? Snapte er niets van. We hebben normaal ook nooit ruzie en nu leek het wel alsof hij onderhand van me wilde scheiden ofzo??!! Hebben jullie mannen hier ook (in mindere mate misschien) last van?
Bloem: das nie fijn! Maar denk dat het puur babystress is inderdaad. Mannen kroppen alles op en lopen al snel te piekeren over het financiele plaatje of ze het met een kind erbij ook gaan redden. Dat is man-eigen. Probeer er rustig met hem over te praten als jullie beide rustig zijn en de kleine op bed ligt.
jeetje bloem wat vervelend zeg. ja misschien is het ook wel angst voor nog een miskraam?! of druk en stress op het werk??? idd ff samen goed praten! succes
@ Bellamano yeah!!! gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! @ Les fijn dat hij uiteindelijk daarna in slaap is gevallen...ik heb ook weleens gehad dat ik alleen was en doodmoe was en dan juist wilde de kleine ineens niet slapen en constant huilen...wat hij normaal bijna nooit heeft...dan baal je wel enorm.. @ Bloempje jeetje vervelend zeg..daar zit je nu ook niet op te wachten..ik herken het niet..mijn mannetje is juist extra lief..ik zou proberen met hem te praten op een rustig moment wanneer jullie alleen zijn en ook geen ruzie hebben..en dan zou ik puur vanuit je zelf praten wat je vervelend vindt. Veel sterkte ermee! @ Roozjuh fijn dat je je weer beter voelt! @ hier de kleine is op de peuterspeelzaal dus heb even voor mezelf!! Erg fijn!
Mijn man heeft net nog 2 smsjes gestuurd om zijn excuses aan te bieden en later nog 1 om te zeggen hoe blij hij is met onze zoon. Hij zegt dat hij teveel stress aan zijn hoofd heeft en daardoor vannacht zo tegen me uitviel. Heel fijn, maar heb er wel een rotnacht en dag van. Maar ja, was dus niet de bedoeling. Maar de gedachte blijft wel in mijn hoofd rondspoken. Praten is bij ons moeilijk, mijn man is geen prater. Nou duik de douche maar eens in en dan aan het werk! Dan kan ik vanmiddag op tijd stoppen en boodschappen gaan doen. Mijn zus en haar man komen vanavond bij ons gourmetten. Gezellie!!
o lekker gourmetten!! zomaar? Heb ik ook wel trek in jummm! Hier vanavond Hutspot en morgen ook. Even paar stampot dagen er in gooien deze week want ehh zijn beetje blut en moeten nog een sinterklaas kadotje halen pff Oja ik wilde de nieuwe afspraken op de site zetten, maar kan dus weer niet terug vinden wie en wat en wanneer... Vertel vertel vertel, wat zijn de nieuwe dingen die op de site moeten??