Ja eigenlijk gewoon zomaar, we hebben elkaar al zo lang niet gezien en het komt er eigenlijk nooit van om af te spreken omdat zij en haar man wisselende diensten werken. Dus een tijd terug een datum gepland en toen hadden we bedacht om te gaan gourmetten. Vind dat echt super lekker jammie.
heey roozjuh, Ik was eerst nie van plan om mijn bevallingsdatum aan te passen tot de 2de echo maar ik doe het nu toch maar wel ahahah. mocht het over 3 weekjes veranderen dan pas ik het gewoon weer aan hahaha. Mijn bevallingsdatum is nu 20 juni. Alvast bedankt !!!! nou dames ik ga snel poetsen hier want vanavond komen de ouders van mijn vriend, en broers met vriendin want we gaan ze het leuke nieuws al vertellen We kunnen ons niet meer inhouden en nu we het hartje hbeben gezien kunnne we echt gaan genieten en hebben we er ook we vertrouwen in . Morgen gaan we naar mijn ouders en zussen en vriendjes komen ook. Daarna nog naar de opa's en oma's en dan al mijn vriendinnen bellen en dan is iedereen op de hoogte, yes ahhahah Ik moet ook nog boodschappen doen, middagdutje, cupcakes maken ppfff... ik word er nu al moe van ahhaha
spannend chanelle, veel plezier met bekend maken!!! en jouw datum had ik stiekem al aangepast sry! haha dat was enige dat ik had onthouden
@ Roozjuh: Nieuwe afspraken voor op de site: Afrola 24-11 Termijnecho + gyn Afrola 28-11 Combinatietest
Goedemorgen iedereen, Vanmorgen echt beroerd en moeeeee. Maar moet helaas werken . Gelukkig na vandaag twee vrije dagen @ Chanelle Noah, veel plezier met vertellen @ Thea, ik begrijp het hoor. Maar maandag is al heel snel @ Bloempje, veel plezier en eetsmakelijk Wel ontzettend rot van je man. Gelukkig ziet hij het zelf in (sms) maar toch zit jij met dat enorme rotgevoel! Ben zo blij met mijn begripvolle man, die neemt me nu al heel veel uit handen . Zo lief!
afrola, heb het op de agenda gezet! Afspraken voor 11-11-2011(blijft leuke datum ): Clauzoe - echo Bellamano - echo Gister: Afrola Evelien Kapedi Hannie Celina Bebek
@Roozjuh: gefeliciteerd met je 10 weken! ik morgen 11! oh zo spannend! hier hebben we combinatietest 25.11. en 3e echo 2.12.
Vervelend meid.... Niet erg aardig.. Ik herken het een klein beetje. Mijn vriend is soms wel wat bokkiger, iets gestresst lijkt het idd. Maar aan de andere kant is hij ineens echt superknuffelig, en strijkt hij over mijn onderbuik. Het is voor hen ook superspannend.. Misschien moet je hem eens vragen waarom hij zo doet? Miss heeft hij het zelf niet eens door? En aangeven dat je er verdrietig van wordt? *knuf*
Tim heeft die periode ook gehad zo'n maandje of 2 terug (2jr en 4 maanden). Echt afschuwelijk. Idd even flink doorbijten, en negeren. Na 2 weken was het over. Maar daar kan ik ook echt niet tegen.. Hij was echt aan het zeuren. Ik heb gemerkt dat ik het beste "lief en rustig" kon blijven. Leek erop of hij als ik boos was, eerst graag een bevestiging van mij wou hebben dat ik niet boos was. Dan viel hij rustiger in slaap.
Gelukkig dat het herkenbaar is... Gisteren paar zoute stickjes gehad. (nee niet goed ivm zout, weet ik.. ) Vanavond mag ik wel wat chipjes denk ik. Iemand tips voor wat lekker is op toastje in de zwangerschap? of gewoon wat anders lekkers te knabbelen naast chips.. Was echt verslaafd aan toastje met filet american. Dat mis ik echt wel nu... Erg hé!
toastje met brie of een lekkere salade? Ik ben verslaafd aan kip/kerrie salade, hmm eet het zelfs op m'n brood.
Selerie salade, kip/kerrie inderdaad. Vaak haal ik brie en dan op gekruide crackers (zit in groen zakje) weet merk naam niet. Verder kwa snack stokbrood met roomkaas of pannetje satesaus maken en dippen maar. Kan je ook balletjes maken voor in de sate saus ofzo. Jummm krijg trek hihi
Hmm brie ja! lekker! Hahaha normaal doet me dat niet zoveel, amar lijkt me nu ineens weer heel lekker. SnackaJacks zijn trouwens ook lekker, en zit maar weinig in. Dat is mijn tip.
Broodje unox. Nooit gegeten wel bolletje met knakworstjes erop ofzo zijn dat die kant-en-klare pakken van unox?
ja, kant en klaar. Hadden we in huis gehaald voor de verjaardag van mijn man, als er onverwachts mensen zouden blijven, maar iedereen was op tijd weg dus hebben we 12 broodjes unox over..
ik ben op het moment helemaal verslaafd aan een luchtige cracker met smeerkaas of kipfilet en daar schijfjes komkommer op. Mmmmmm... dat eet ik dagelijks hahahha. Verder snoep ik ookal weer ioets te graag. Een paar weekjes geleden had ik geen zin in snoep maar nu weer wel ahhah voora van die sinterklaas chocolade lolly's Hhahah Kuss Pppff.. k ben eindelijk klaar met poetsen, dan ga ik zo maar eens boodschappen doen, ben ik daar ook weer vanaf