Ik eet graag chocotof en chippie's. Niet te vaak hoor. Wat ik echt mis.. broodje met gerookte zalm! Afspraak met mn vriendin dat wanneer ze op kraambezoek komt ze eerst langs de broodjes man gaat voor een broodje zalm!!
ppff.. we hadden zo een zin om vanavond hte nieuws te vertellen aan mijn vriend zijn ouders, broer met vriendin en andere broer en nu is de ene ziek (zegt hij maar ik denk dat hij te lam is om te komen) en belt de andere broer ook op. Mijn vriend heeft gezegd dat we vanalles in huis hebben gehaald en dat het fijn is dat ze toch komen dus zei komen nu toch maar nu is zijn moeder niet bereikbaar en ik ben erg bang dat ze het vergeten is Echt klote. Bebek, heel veel sterkte meid !!!! Een dikke kus en knuffel voor jou !! kuss
Wat klote Chanelle. Had je je zo verheugd om het heugelijke nieuws te vertellen. Ik hoop dat ze alsnog komen! Hebben jullie al enig idee hoe jullie je Kruimeltje willen gaan noemen?
hey dames. zo he he, zit eindelijk in me huispakkie op de bank. moest vanavond over werken, me baas kwam 5 min voor dat ik naar huis zou gaan aan zetten met offertes en bestellingen die met spoed de deur uitmoesten, dus was uiteindelijk pas half 6 thuis (normaal kwart over 4!) @chanelle, wat vervelend zeg, zijn ze nu nog we geweest? @tv TVOH!
nee eerlijk gezegt heb ik daar ook nog niet aangedacht. denk dat dat we komt als ik de 12 weken echo heb gehad. maar een naam kiezen doen we pas als we weten wat het word! hebben we bij mijn zoontje ook gedaan. maar goed zal moeilijk worden, aangezien wij een apparte naam willen, die van me zoon hebben we zelf verzonnen!
Eerste keer Sint Maarten lopen was geslaagd! Bij de eerste deur rende Damian eerst hard weg, maar daarna kreeg ie door dat als hij bleef staan met zn lampion, dat ie wat lekkers kreeg haha. Was echt heel leuk en gezellig! Hij heeft me toch een berg snoep opgehaald phoe! Bij laatste paar huizen bedacht ie zich: ok wacht ff, ik mag snoep pakken en dan moet ik dat in mn tas doen ipv opeten??? NOWAY!" En vervolgens wilde hij alle snoep eerst opeten want anders was hij t 'kwijt' hihi
Hè vervelend Chanelle, hoop dat t nog goed komt. Lekker op de bank blijven Les, na zo lang werken @namen, zijn we nog niet uit, zitten vaak samen te brainstormen. Eerst maar de echo vlgnd week. KOpen jullie een positiejas voor de winter ? Ik zit op verschillende te bieden op MP maar merk dat k niet de enige ben Pas m'n jas nu al bijna niet meer, maar vooral bij m'n (.)(.)
Positiejas: heb nog een oude winterjas liggen denk dat ik de knopen daar van ga verzetten als ik niet meer in deze jas pas. Sint maarten: hebben behoorlijk wat over. Word dus de komende weken snoep eten. Had ik nou maar gewoon chocolade gehaald... Werd vanmorgen zowaar uit mijn bed gebeld om te werken.Krijg je aan het eind van de dag een reactie op je mailtje waarom je zoweinig word opgeroepen. Waarin de mededeling staat dat ik teweing van mezelf laat zien op het werk. En dat ze daarom mij niet zovaak vragen. Nou lekker dan..... Hoop zo dat ik aangenomen word bij de kinderopvang
Bebek: heel veel sterkte, Na zo lang wachten mocht het niet zo zijn. Hopen dat de cyste goed blijkt te zijn en dat jullie wens toch nog mag uitkomen
Wat hebben jullie het veel over eten. Vandaag plaatpizza gemaakt, weinig misselijk geweest gelukkig. Kon wel moeilijk naar de wc vanmorgen Morgen intocht vd sint, en daarna een kids verjaardag. Jas; ik denk dat ik gewoon een warm vest koop bij de scapino ofzo. Schoonzus heeft misschien nog wel wat positiekleding voor mij. Vanmorgen flink opgeruimd/schoongemaakt. Eerst het hok van de cavia gordijnen uigewassen, gestreken en opgehangen stofzuigen en dweilen, en alle hoekjes opgeruimd, banken van de kant enz. Morgen alleen nog even bed verschonen, en strijken. Maar eerst uitslapen!!
Jeetje, wat een geklets weer @Bebek: heel veel sterkte,.. Ik kan er helaas over meepraten.. Als je vragen hebt, pm me maar (ook over curretage of medicijnen).. Hier: onwijs stressvolle dag (lees:cliënt die gisteren van het balkon af wilde springen en een arts die geen toestemming gaf voor een crisisopname),..2 uur overgewerkt.. Af en toe wat steekjes hier en daar,..vanmorgen voordat ik ging werken behoorlijke krampen gehad die ik gewoon even weg moest puffen..Heb ik tijdens de eerste zwangerschap ook gehad. Ik merk dat ik echt even rustig aan moet doen,..Vergeet soms dat ik zwanger ben, een bijna niet werkende schildklier en lage bloedsuikers heb, hihi!
Toerist, heb je al nesteldrang lekker zo'n fris huis. Kylie, rustig aan hoor, je moet jezelf in acht nemen
Ja ik weet het Mirri, gelukkig houden de mensen die het weten me in de gaten.. Hoor constant: Doe je rustig aan? Nu ga je zitten? Denk je wel om jezelf?
Nee, geen winterjas, heb nog een jas van vorig jaar met 2 knopen die hoog zitten, denk dat ik dat wel red.. Dit is het ledikant Vind hem zo lekker ouderwets, likkie verf erover Bekijk bijlage 198253
Kylie leuk ledikant idd! Bloempje volgens mij waar jou man zo tekeer ging? Die van mij had laatst precies hetzelfde!! Ik schrok me dood.. Niks voor hem.. Was ook stress en vermoeidheid. Winterjas via marktpositie is wel een goede heb nu zon strakke dus als ik dik word gaat dat hem niet worden haha.. Hier strontverkouden en keelpijn.. M'n oudste zoontje was al vroeg wakker en zong gelijk sinterklaaskapoentje hij is erg zenuwachtig.. Ik heb trouwens de 25ste volgende controle bij de verloskundige en 29ste 2e echo.. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden..... lekker geslapen? ik wel alleen was me zoontje voor zijn doen vroeg wakker, om half 8! normaal kwart over 8 half 9! @kylie, leuk dat ledikantje,,,, weet je al wat voor kleur je hem gaat geven.!? @bellanamo. wat vervelend, hoop voor je dat je niet ziek word! gaan er vandaag nog mensen naar de intocht van sinterkaas? fijne dag