Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@verf: ik hou erg van wit en blauw,..oudblauw met whitewash wit misschien?

2. Kylie1986

Hahaha :D

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mammas ;)

GOed geslapen

Leuk ledikant Kylie.
    Ik durf nog niets te kopen, eerst de echo&nekplooi vrijdag....
    Mijn zoon haalt St. Niklaas op met de boot van de Zeekadetten, ga wel Ff kijken ;)

4. Kylie1986

@Mirri: heb nu ook nog niets gekocht, maar sommige dingen kan ik niet voorbij laten gaan..

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    We moeten ons toch alvast oriënteren hè ;)

Positiebroek kon ik niet onderuit, das de enige die ik nu aanpas

Ga me aankleden voor n zonnige frisse boswandeling ;)

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal,

Natuurijk heb ik me weer druk gemaakt om niks gisteren ahahah Broer en schoonzus waren er toch wel omdat mijn vriend aandrong dat hij vanalles in huis had gehaald en zijn moeder was er ook (toch niet vergeten) en zijn vader was er ook ;). Alleen zijn ee broer niet want die was ziek... Mijn vriend heeft hem dus nog een keer gebeld of hij echt niet kone komen omdat er nieuws was, maar toen werd hij sjaggie :). dus toen heeft mijn vriend het maar over de telefoon verteld en vandaag gaan we de echo laten zien. Ziek of niet ziek ahahha.
    Schoonmoeder en schoonzus moesten huilen ahhah echt schattig en natuurlijk moest ik ook weer eens janken;) schoonvader was echt een stille genieter ahahh hij keek gelukkig voor zich uit en zei helemaal niks :) Schoonbroer was geschrokken en het leek wel een beetjeof hij baalda dat zijn jongste broertje het 1ste kindje kreeg. Maar hij vond het ook wel erg leuk voor ons.

Vanavond gaan we naar mij thuis, dat word ook erg leuk :D

@ positiejas, ik heb er 1 via marktplaats gekocht. Ook heb ik er 1 via zp gekocht. Ik weet niet of iedereen het weet maar op de begin pagina van het forum staat bijna onderaan te koop en gevraagd. komen best leuke dingen voorbij hoor :D

Kuss

7. Kylie1986

@positiekleding: Heb nog een hoop, van de eerste zwangerschap maar dat is allemaal zomerkleding..Kan ik nu nog niets mee.. Heb daarvan 1 zwarte broek, maar die is van linnen, beetje koud..
    Verder heb ik een hoop leggings en stretch rokjes, dus dat moet maar ff tot na de 2e echo..

Vandaag helpen verhuizen van schoonzusje en stiefbroer, maar wat trek ik in hemelsnaam aan zodat niemand het ziet ?

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Bedankt voor de tip Chanelle, ik ga later kijken.

Linnen broek & rokjes kunnen nog Ff met thermoleggings Kylie;)

Vind t wel lastig nu, pas niet meer in m'n eigen strammen kleding maar m'n buik is eigelijk te klein voor de positiekleding.....
    M'n eigen winterjas past niet meer om m'n boobs maar de skijas van m'n zoon mt 176 kan ik wel aan, hij heeft ook een andere ;)
    Nu naar buiten ;)
    Laters

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Brrrr... wat is het koud :$!!!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vanochtend gedoucht en haren gewassen, zonder te spugen dit keer :)

Ik blijf lekker thuis vandaag, dus lekker een legging en een shirt aan. Er is wel een duidelijk buikje te zien ^^

Zal straks manlief vragen een fotootje te maken.

@positiekleding: donderdag ben ik bij de Miss Etam outlet geweest. ( utrecht Kanaleneiland) ik heb er twee broeken gekocht, een voor 7,95 en een voor 24,95 en een positieblouse voor 14,95 en nog twee lange rekbare shirts en een lekker warm vest.

@ intocht: voor de dames die op stap gaan , veel plezier, ik hoop dat het niet al te koud is buiten.

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Chanelle fijn dat iedereen (behalve broer vriend) er was!! Super hoor. Heerlijk gevoel om het te delen hé!
    En keek die oudste broer geschrokken ja?... Blijft toch altijd een puntje hé, dat de oudste schijnbaar dan perse als 1e een kindje "moet" krijgen. Slaat nergens op. Sommigen zijn op 19 jaar al toe aan een kindje toch!

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik word echt dik nu.. hihihi Pas mijn broek amper nog. Maar wil nog niet in positiebroeken lopen. Alleen als het écht niet meer kan.
    Geen idee waarom, maar dat gevoel heb ik.. hihihi Je moet nog zolang die broeken aan... Al heb ik wel mooie spijkerbroeken en zwarte broeken en spijkerrokjes in positie! :D

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Leuk ledikant Kylie! idd likkie verf, helemaal klaar!

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik kreeg een mail dat ik met korting kaarten kon bestellen vd 9 mnd beurs, wat een nepperij zeg, ik kan alleen maar 2 kaarten bestellen.
    (kost normaal 18 euro) 18 euro? waar praten we over jeetje mina!
    18 euro p.p dan moet je nog naar A'dam, en parkeren en eten.
    Voor die gratis dingetjes/proefmonsters?
    Als ik iets wil kopen doe ik dat wel gewoon in de winkel.
    Zo moest er even uit:D

Sint komt zo op tv, blijft leuk....
    Intocht hier om 14.00 uur.
    Mams komt tegen 13.00 uur, en gaat ook mee.
    16.00 uur nog een twins verjaardag vd fam.

Zegt m'n moeder donderdag tegen me, hey wat leuk dat truitje dat had je al aan toen je zwanger was van de 1e...
    (hi hi ze moest eens weten) het is een gewone trui geen positiekleding.
    Ach ik zie nog weinig buik, alleen s'avonds wat opgezet.
    :D

Ik ga zo eens even een stuk plaatpizza opwarmen, yep...het gaat weer eens over eten.
    Fijn weekend iedereen.

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Blijft leuk sinterklaas kijken! De kleine snapt het nu echt gezellig! Morgen komt hij hier ook in centrum gaan we ook even! Ik voel me best goed wat meer energie en minder misselijk ben ik wel blij om hopen dat zo blijft!

@ danielle ik heb vandaag voor eerst mijn positiebroek aan en vind het heerlijk zitten! Zulke broeken kun je altijd wel dragen heerlijk! En nu na de echo durf ik dat ook wel..wil ook wat andere dingen gaan halen nog!

Fijne dag allemaal!

16. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja.. miss moet ik er ook aan. ;) Wil alleen graag even dat de mensen in mijn omgeving het al weten. Is zo lullig als ze die band zien.. Hihihi

Gatver net het doucheputje schoongemaakt. Is een echte aanrader om te doen. :D

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Toerist; at een toeval ja.. hihi ze moesten idd eens weten. Leuk toch zo'n geheimpje! ;)

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ooooh spannend... Mailtje eruit gedaan naar mijn 3 leidinggevenden, om een afspraak te maken. Zodat ik ze alledrie tegelijk het kan vertellen zeg maar. Vind het heeeel erg spannend.
    Als het lukt om het deze week op het werk te vertellen, vertellen we het zaterdag op ons feestje aan de vrienden, en ook aan onze kleine jongen. Dan mag de hele wereld het weten wat ons betreft. Ben dan 11 weken.
    Maar goed, vind het dus echt dat werk het het eerste moet weten, voordat het verder de wereld in komt.
    Zeker met alle social media is het zo rond, en zou super lullig zijn als ze het via de Social Media lezen...

19. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ danielle ja is inderdaad lullig als je niks verteld hebt en je ziet ineens de band van de broek hihi..ik snap het. Vandaag had ik een langw trui erop dus kon je echt niet zien, maar jeetje zat echt lekker joh!
    Spannend ook zo'n afspraak met je leidinggevenden...en inderdaad altijd oppassen met die social media..in ieder geval succes!

@ hier had een hele goede dag en leuke dingen gedaan met mijn mannen! Heb alleen teveel gedaan denk ik want voel me nu zooooo moe. Zou eigenlijk mee gaan werken in cafe van schoonouders vanavond, maar trek ik niet. Dus lig lekker op de bank! Morgen aan mijn vader vertellen dat ik zw ben (ouders zijn gescheiden) en daarna mag iedereen het weten! Heerlijk!

Fijne avond!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Laat ik ook maar weer wat van me horen. Vanmorge was ik helemaal happy, om 12uur a half 1 zouden we naar de Sint en Pieten gaan hier in de stad. Helaas verpest door mn humeur (leuk joh zwanger zijn..) Mn man kwam pas half 12 uit bed, ging toen relaxed douchen en daarna de vaatwasser legen en vullen. Hij moest ook nog ontbijten maarja we waren al laat voor de sint. dus ik had er de pest al in dat we m zouden missen. Ben dus chagrijnig geworden dat mn man er zo belachelijk langzaam over deed dus uit protest bleef ik thuis. Man en zoon zijn zonder mij gegaan. Na 1.5uur ben ik toch maar die kant op gegaan. Sint was gelukkig te laat.
    Maargoed, mn zeur-modus kan weer uit *klik* Net schoentjes gezet met wortel voor het paard en koekje voor de piet, sint mocht niks hebben van zoonlief :p hij is gek op de pieten maar sint moet ie niks van hebben haha.
    Benieuwd hoe hij morgen reageert met snoep en kadotje in zn schoen!

Deel Deze Pagina