Haha roozjuh herkenbaar! Leuk die hormonsters! Fijn dat je uiteindelijk toch nog bent gegaan...ik moet zeggen ik vind ook erg irri als mijn vent lekker langzaamaan doet wanneer ik wil gaan en nu helemaal! Leuk is dat he sint! Hier ook de schoen gezet ben ook benieuwd naar zijn reactie! @ hier ik heb ineens kleine bultjes soort uitslag op mijn hals en onder kaaklijn en jeukt! Nou heb ik stom stom zitten krabben en nu word ik gek van jeuk...pfff weer een kwaaltje erbij! Ik heb met mijn eerste zw dit helemaal niet gehad! Zou mijn moeder gelijk krijgen met haar vermoeden en zal dit dan een meisje worden? Zou leuk zijn! Maar goed als maar gezond is! Ok niet aan de jeuk denken nu........krab krab
Ja ik zat me echt op te vreten met irritatie. heb ook flink zitten janken dat ik mezelf zo in de weg zat en dus 1ste keer sinterklaas zou missen. Maarja we hebben m toch nog gezien
@ roozjuh ja vervelend is dat he als je jezelf zo in de weg zit...gelukkig toch goed gekomen! Ik ga gewoon zo naar bed al...zzzzzz
Ojee dames....ik had een verjaardag vanmiddag. Zit ik een stuk monchou taart te eten, bedenk ik bij de laatste hap; dat ik dat niet eens mag hebben..... Zeg ik tegen m'n man, volgens mij mag ik dit niet eens hebben. Mag je monchou???? Wat erg....ik vond het zoooo lekker! Ik ga ook op tijd naar bedje, lekker verschoont vanmorgen. Nog even een cadeautje inpakken voor in de schoen
Volgens mij wel hoor toerist. Je mag bijna alle soorten kaas hebben die in ned. verkocht worden. Al heb ik wel een keer bij de Hema op de kaas, au lait cru of iets dergelijks, dus rauwmelkse kaas zien staan.
Wij doen nog niet aan schoen zetten. Hij is nu 20mnd maar is er nog helemaal niet mee bezig. Pakjesavond wel 2x bij de opa's en oma's.
@ bloempje wij vierden vorig jaar ook niet echt sint met schoen zetten enzo..hij was toen twee,maar begreep er niet veel van... Nu is het heel leuk! Dus volgend jaar is het nog leuker voor jullie kleine! Mon chou mag wel dacht ik...dat staat tenminste wel op internet.. Heb laatst ook heerlijk stuk monchou / kersen taart op...mmmmm heb nog nooit zo genoten! Wel even nagevraagd in rest of ik het mocht hebben en daarna helemaal los op die taart! Mmmmm
@juffie niet teveel krabben.!!.. 1 vraag krijg je blaasjes als je krabt? Zo ja probeer dan niet te krabben.. krab je de blaasjes kapot dan sprijd het zich uit ... google dan even op zwangerschaps jeuk.......staat het uitgebreid. heb ik bij mn beide zwangerschappen ook gehad en word je niet vrolijk van.....vandaar dat ik daar erg oplettend voor ben
@ thea bedankt voor de tip...nee ik probeer niet teveel te krabben. Ze vormen volgens mij niet echt blaasjes en ook geen vocht...zijn meer hele kleine rode bultjes soort puistjes maar toch anders... Keek net in spiegel, maar ze zitten nu ook op mijn rug! Word ik niet blij van! Zal nog even kijken op internet..maar ben ook zoooo moe.. Heb altijd problemen om in slaap te vallen als ik alleen ben pffff niet leuk...hebben jullie dat ook? Of ben ik een beetje een aansteller haha
goeie avond dames, Nou er is gelukkig niet meer veel gebuurt vandaag ahhahah. Dan hoef ik ook geen hele pagina's terug te lezen Wij hebben meteen iedereen opgebeld. Onze vrienden en overige familie. Want als we dat nu niet deden da waren andere ons misschien al voor en dat wilde we zeker niet . Zo gaaf want iedereen reageerde zo gelukkig voor ons en we zijn nu ook gewoon helemaal in de wolken . Nu we het hartje woensdag hebben zien kloppen kunnen we gaan genieten van de zwangerschaps. Al maak ik me wel weer soms wat gek ahahah. We hebben over 2 en een halve week weer een echo, daar kijk ik nu alweer naar uit hahahah.. Ga zo maar slapen want ben alweer doodop. Vanmiddag heb ik trouwens gewoon een middagdutje van 2 en een half uur gedaan ik had het echt even nodig hoor ahhahah. Slaap leker allemaal !!! Kuss
@moeilijk alleen slapen, jaaa : ( Moet ik nu ook en heb dan nooit zin om het bed in te stappen, maar moet het nu toch echt maar doen. Ben ook eigenlijk heel moe van afgelopen week en voel me niet helemaal lekker, denk een beetje te druk geweest. Daarnaast komen ook de kriebels voor de echo donderdag a.s. Wil nu wel graag eindelijk echt bevestiging krijgen..... Nou nu maar even lekker slapen en morgen een rustig dagje, lekker slapen allemaal!
Ppfff zo werken en dan nog maar 2 nachtjes slapen en dan krijg ik de echo. En woensdag gaan we lekker naar de bioscoop, de nieuwe twilight film :') dat word wat met die hormonen hahahha
Werkse dipertje! Hier vanmorgen ook al vroeg op, zoonlief is elke ochtend zooo vroeg wakker pfff Hier nog 1 nachtje slapen en dan echo!! Spannend hoor, zeker na het nieuws van Bebek. Het zal je maar gebeuren..
Lekker, we hebben fijn wat aan de dag. Tim was om half 5 al wakker. Verschrikkelijk, maar ja het is niet anders. Verander er toch niets aan. Verder zijn leidinggevenden niet alledrie tegelijk op kantoor. Op dagen dat ik er ben, hebben ze allemaal bespreking met elkaar buiten de deur. Nu denk ik erover om het woensdag tegen de 2 directeuren te zeggen. En dan dinsdagavond mijn afdelingshoofd te bellen. Is dat een goed idee? Want wil hoe dan ook eerst het werk vertellen, en dan daarna vrienden en omgeving.
Bloempje, ja is zeker spannend.. Succes!!! Lekker hé zo'n lange dag. Hier gister (echt belachelijk voor zaterdag) kwart over 9 naar bed. Maar goed ook gezien vanmorgen achteraf.
hier voor Tim trouwens pietenpakje gehaald... aaaah is zoooo schattig. Hij heeft er echt wel zin in, maar snapt nog niet exact precies hoe het gaat allemaal. Volgende week komt hij hier, dus dan zetten we 's avonds de schoen.
Leuk! vandaag dus lekker rondvertellen. Ja, je krijgt het nu echt te "horen" van je lijf als je druk doet hé! Wel mooi zo'n automatisch waarschuwingssysteem. En dat geloof ik dat dat lekker zit die broek! Volgende week als ik het op mijn werk heb verteld, ga ik ze ook aandoen. @All; begint bij jullie de onderbuik ook weer pijn te doen? Merk dat het flink aan het groeien is weer ons lieve kleine frummeltje!
Nu zag ik in bedrijfsagenda dat de bazen allebei woensdagmorgen er zijn. daarna hebben ze een belangrijke klantafspraak. Ik vragen dus per mail of het daarvoor eventjes kan. Krijg ik als reactie al terug; als het een mindere bericht is vanuit jou, dan liever niet voor deze belangrijke bespreking.. Aah denk dat hij denkt dat ik weg ga oid.. Maar alvast gezegd dat dat niet zo is, en dat het maar 3 minuutjes kost. En dat het iets is dat ik liever persoonlijk zeg. Dan moet het kwartje toch al wel vallen nu..? Jammer dat het zo al een beetje boven water komt.