Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Danielle: Ja, hier ook last van onderbuik en banden..Seintje dat ik niet te veel moet doen, maar m'n banden voel ik ook als ik op sta bijvoorbeeld.

En over je werk, tja ik heb het mijn teammanager wel verteld,kan het slecht geheim houden :D Ik heb niets met de directeur te maken :D

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames !!

@ cecilia82, ppfff.. jij ws inderdaad nog laat waker hahah. ik snap het wel want ik vind alleen slapen ook helemaal niet leuk :) En nu nog een paar daagjes en dan eindelijk de welverdiende echo !!!

@ dippertje, werk ze, en ook voor jou nog maar een paar nachtjes tot de echo, spannend !!! :D dat word huilen woensdag in de bioscoop...

@bloempje, ppff... dan hb je weer een lange dag voor de boeg. Straks als zoonlief een middagdutje doet ook gewoon even lekker slapen als je het nodig hebt ;) Even bij rusten. morgen al de echo :)

@ Danielle, half 5 al wakker? :$ wooww... dat is erg vroeg ja. dan zou ik als ik jou was ook even lakker gaan liggen als zoontje middagdutje doet ahhaha. wat een regerel he om iedreen in te lichten met je zwangerschap. En het goede nieuws rondvertellen was zo leuk !!!! Ik moet nog een paar vriendinnen bellen want die namen gisteren niet op, en dan heb ik vrienden en familie gehad.

@ Kylie1986, Mijn banden voel ik af en toe. He lijkt een beetje op menstruatiepijn. IK voel dat inderdaad ook soms als ik gewoon op de bank lig ofzo. maar dat voelt goed want dan weet ik dat mijn beebje nog bezig is. Ik voel dit niet vaak meer en maak me weer eens zorgen. Of voelen meerdere dames dit niet meer zo vaak?

Fijne dag allemaal, Kuss

Nou hier is bijna iedereen op de hoogte hoor. Ik bel morgen mijn clustermanager en daarna vertel ik het mijn collega's. Wel heb ik mijn hyves even ingesteld dat niemand mij kan krabbelen want stel je voor dat iemand al een krabbel stuurd en een collega deze leest hahah. ik vond het juist fijn dat mijn familie en vrienden eerst op de hoogte waren omdat die dichter bij staan in mijn leven ahhah maar zo denkt iedereen er anders over he ;)

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja ik snap wat je bedoeld Chanelle! Het liefste wil ik dat ook zo. Maar ik woon in een superklein dorp. Kans dat er wat op FB gezet wordt door andere inwoners is erg groot... Vandaar dus mijn keuze. :) En idd; ik ga zekers tussen de middag even slapen. Hij is nog wel enorm vrolijk, knap hoor... Hihihi

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hahah ja inderdaad in een dorp gaat het heel snel in de ronde. Ik woon ook in een dorp maar ik werk in Tilbrug dus dan gaat het wat minder snel ahahahh hoop ik .

En anders baal ik er wel van maar ik bel morgen snel mijn clustermanager en als zei via mij op de hoogte is vind ik het al goed. We hebben donderdag een bespreking en eigenlijk wil ik dan mijn collega's op de hoogte brengen aahahha ik ben benieuwd of ik dat volhoudt :D Het scheelt wel dat ik vrij ben en donderdag pas weer hoef te werken :) Of misschien ga ik maandag overdag wel even naar het werk toe :cool:

Kuss

Kuss

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames!

Hier een paar hele drukke dagen achter de rug, vandaag gaan we niet zoveel doen. Lekker rustig aan doen :D

@ Vertellen: ik wil het wel heeeeel graag vertellen maar mn man wil nog ff wachten.... dus tja.... nog maar ff wachten dan!

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

nou ik ben we heel erg emotioneel zeg :$

Er komen hier net allemaal zwarte pieten op motors voorbij allemaal tuteren en zwaaien en ik sta hier binnen gewoon te huilen omdat ik het zo leuk vind ;) Mmmm... genoeg hormonen denk ik hahahah

7. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Inderdaad zondag is een dag om lekker rustig aan te doen :D
    Baen he als je man het nog even geheim wil houden... Ik weet hoe moeilijk het is, ppfff... we wilden het eigenlijk pas na de2de echo vrtellen maar nu de 1ste echo goed was konden we ond niet meer inhouden :p

Kuss

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Zolang ik geen bekenden tegen kom is het wel te doen :p Alleen tegenover mijn moeder is het erg lastig..... die was hier gisteravond ff (denk trouwens dat ze het al wel weet ;)) maar loop steeds met ingehouden buik rond en moet bij alles wat ik zeg nadenken.... niet echt leuk!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat een paradijs is het dus voor mij. Hier weet iedereen het :D had geen zin om geheimzinnig te gaan zitten doen, altijd opletten wat je zegt en doet. Mn man verlult zich ook 30x in 10min dus dan maar meteen iedereen inlichten haha. Ik wil bij 20weken niet weten wat het geslacht is, en mijn man wel. Maar vorige zwangerschap heeft hij zich wel 100x verlult dus hij mag het van mij nu niet eens weten :p dat gaat nooit goed komen anders

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ach we kunnen het toch niet lang meer verborgen houden dat gaat mijn buik niet toelaten :p. We wilden het vorige week, na de echo wel vertellen maar ik werd 6 dagen terug gezet en dat vond mijn man toch wel wat veel.... dus vandaar (vandaag nog maar ff zeuren ;))
    Geslacht willen wij beide niet weten dus dat scheelt wel weer!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha, zulke dingen heb ik ook ;):)

12. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ja leuk vandaag rondvertellen!! Je krijgt inderdaad van je lijf te horen wanneer je te druk bent of te druk bent geweest..
    Fijn dat jij het volgende week ook op je werk kunt vertellen en laat dan die buik maar lekker groeien in zo'n broek heerlijk!!

@ hier mijn onderbuik zeurt af en toe ook..goed teken denk ik inderdaad alles is aan het groeien. daarnaast af en toe bij opstaan of plotselinge bewegingen steekjes...ik denk de banden..
    heb een rotnacht gehad...de boerenkool kwam steeds omhoog..niet spugen gelukkig maar wel rechtop geslapen en daarnaast elk uur wakker om te kijken of mijn vent al thuis was van werken bij zijn ouders...hij was er pas kwart voor 4!!
    De kleine heeft de schoen gezet en reageerde superleuk!! Heb ik lekker gefilmd! Leuk voor later!! Nou weer erg moe..zo maar even douchen eindelijk en me klaarmaken voor druk dagje! Naar mijn vader..daarnaar naar Sinterklaas en daarna uit eten met schoonouders...pfff wel leuk, maar geen puf nog..

Fijne dag allemaal!!

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ik ben trouwens vandaag 11 weken zwanger!! Mijn ticker klopt niet die loopt 2 dagen achter..maar weet niet hoe ik dat moet veranderen...

In ieder geval doe ik even een 11 weken wave!!! Yihaa!!!
    Fijn bijna bij de 12 weken!!

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    had zo'n zin in wat lekkers! en om het toch een beetje gezond te houden maar poffertjes gebakken, net lekker met de kleine man op zitten smikkelen :D lekker!

15. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ha ha wat een reactie, je kunt het ook zo opvatten dat hun je straks wel weer een tijd kwijt zijn, en moeten doorbetalen.
    Waha ha ha....dus of ze er kwa werk blij mee zullen zijn?
    Boeien het is en blijft voor ons leuk nieuws....
    En idd zoiets heb je in 3 minuutjes gezegt.
    Ik ga het ook volg week vrijdag denk ik vertellen....

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja soms voel ik het al echt, en zeker bij het te snel omdraaien in bed, krijg je een flinke steek in je zij.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Hier vandaag de 9 weken wave YEAHHHHHHHH.

Vertellen;
    Ma 21e zoon gaat ook mee nd echo, voor die tijd vertellen we het aan zoon, na de echo (hopen dat alles ok is) gaan we naar schoonmams.
    Dinsdagavond komt m'n moeder hier eten, en dan vertellen we het haar.
    Dinsdag zal zoonlief het wel op school vertellen, maar ja we wilden wel graag dat hij mee ging naar de echo, en dat ze het dan evt op school eerder weten als m'n moeder, jammer dan.
    Geen probleem van maken denk ik.
    Ben nu al benieuwd hoe zoonlief gaat reageren;)

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Goedemiddag dames.

was hee fanatiek met het lezen van alles. maar het was zo veel dat ik er geen zin meer in had!
    las nog wel iets over uitslag sterkte ermee juffie..!
    en die hormonen door de sint hahahahaha!

hier alles prima.! morgen eindelijk intake bij de verlos! en woensdag de echo....! zo;n zin in.....

oh ja en monchou mag gewoon hoor!

fijne dag allemaal

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    8 weken wave.................!

20. Roozjuh