Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hahaha.. aaaaahhh... Dat is irritant hé! En pijnlijk idd.. Helemaal niet goed eigenlijk. Beetje rotperiode nu qua buik. Het is nog geen babybuikje, maar wel een plofbuikkie. Net of je plaatselijk 5 kg aan bent gekomen. :D

2. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vriend is aan het veotballen. Wou eigenlijk kijken met ons kleintje. Maar doe het maar niet, brrr veel te koud. Lekker thuis cocoonen met hem. En vanavond lekker frietjes eten. Volgende week moet ik echt gaan balansen.. Ben echt aan het (vr)eten. Allemaal chips , en gister buggles met cheesespread.. Niet zo goed voor de lijn allemaal... :D Wil niet 25 kg aankomen, echt niet...

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik laat de kleine zelf wakker worden (bahalve als ik een afspraak heb). Maar ik moet er wel bij zeggen dat hoe laat hij 's middags ook uit bed komt hij er altijd rond 19.00 weer in wil, nooit problemen mee gehad :D

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    tja soms moet je wat he..... en 's avonds lijkt het wel meer dan 5 kg :p

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    's avonds lijkt het +5 maanden zeker... ;)

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik heb trouwens niet altijd dezelfde onderbroek aan hoor. :D Ik maak altijd (net of ik al 100x 9 mnd zwanger ben geweest.. :D) de buikfoto's met hetzelfde ondergoed. Proberen zo gelijk mogelijk de foto's te maken.
    Hou de buik ook altijd in (span de buik aan), gewoon hoe ik het in het dagelijks leven ook doe zeg maar. Voor mij het eerlijkste beeld.

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hihi ja, vooral na een stevige maaltijd :p

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat doen wij niet meer.. Hij gaat wel prima naar ben om 19 uur, maar slaapt dan stuk korter. Hij slaapt gewoon 13-14 uur per etmaal zeg maar, en hij verdeeld dat dus gewoon dan...

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja erg hé! Het is bij mij alleen nog niet echt een ronde buik zeg maar. Je ziet wel 2 gedeeltes van onder en bovenbuik.
    Euhm zoiets, kan het niet goed uitleggen... hihi

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    's nachts slapen is meestal van 19-7, overdag ligt eraan waar meneer zin in heeft ;)

Ik snap wat je bedoeld met de 2 buikjes :D

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ga er 1 uit bed plukken .. :)

12. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ahahahah ja idd de buik inhouden lukt nauwelijks! en doet idd pijn, ik hou het dus ook niet meer in, als de mensen het zien en ze vragen het geef ik gewooon eerijk antwoord.
    als woensdag de echo goed is mag van mij iedereen het weten!
    tja het kan altijd fout gaan, maar probeer er dan maar niet meer te veel bij stil te staan!

heb me nu net misselijk gegeten aan toastjes.. bleeeh en mams wil zo ook nog patat halen pdfffffffffffffffff

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Kan niet kiezen. Heb zin in kroket. Maar wil ook pizza. :D Zou het allebei kunnen of wordt je dan misselijk denken jullie? :D

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    whwhaahah ik heb het op hyves gezet :) Iedereen weet het nu!
    hihi

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ooooh leuk!! Dat is zo'n definitief en o zo leuk moment!!!

16. helma85

helma85 Niet meer actief

lekker rustig weekendje gehad. Straks lekker eten! En vanaf morgen begint de nieuwe week alweer.
    Een week waarin we hopelijk vrijdag het hartje voor het 1st kunnen horen.
    De 1ste keer toen we voor echo gingen, hoorde we niks. Zagen wel iets op het beeldscherm.
    Best eng, want k heb eigenlijk nergens meer last van! Geen pijntjes oid. Wel af en toe beetje mn buik voelen, maar dat is alles! Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant ook best raar.

K wens iedereen een prettige zondagavond!!!

17. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Dag dames!!

PFF moest even bijlezen na 3 dagen.

Bebek heel veel sterkte de komende tijd.

Hier alles goed, druk maar leuk weekend gehad, na de echo van donderdag langs familie en vrienden geweest.
    vonden het erg leuk allemaal, vanavond lekker niks, en op de bank hangen.

Zal er deze week ook weinig zijn, we gaan overhuizen met het bedrijf, dus elke dag en in de avond werken, misschien de zaterdag ook wel.

Voor deze week de meiden met een echo, succes en veel plezier!!!

Liefs evelien

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier raadt iedereen gewoon al dat ik zwanger ben.. Moeder van m'n schoonzusje, had aan m'n schoonzusje gevraagd waarom ik niet kwam helpen verven en toen zei m'n schoonzusje een beetje aarzelend dat ik last van m'n rug had..Ze had het meteen door..

En de moeder van m'n stiefbroer vraagt gewoon aan mijn schoonzusje of ik zwanger ben.. Dat komt misschien omdat ik jankend binnen kwam en geen zware dingen doe :D

19. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Vandaag zijn we met mijn ouders en broer + schoonzus gaan brunchen. Het was echt ontzettend gezellig en gelukkig hadden ze veel dat ik wel kon eten :D

Ik heb manlief gevraagd een buikfoto te maken.
    Hier is ie: Mijn buikje :D

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ow ik zit me hier op te vreten:
    bij onderwerp zwanger worden dit topic [spermadonor] Ervaringen? bah daar kan ik dus echt niet tegen he.... bah bah bah! (sorry :)).

Vanmiddag samen met de kleine man nog naar een verjaardag geweest van de kleine van mijn vriendin (werd 2). Was wel ff gezelli! hierna boterham gegeten en Kip in braadzak, lekker :D

zo nog ff tv kijken met mijn man en dan vroeg naar bed, morgen weer werken......

Deel Deze Pagina