@lionne, mooi buikje hoor! @kylie, oh das wel minder dat iedereen het raad!! of vind je het niet erg? hier weer lekker thuis, zoontje lief vandaag voor het eerst de hele dag zonder luier! het is 2x mis gegaan, en verder alles op het potje, ben super trots! morgen intake verlos om 10 over 11, en begin nu wel kriebels te krijgen voor woensdag de echoooooo! hahahah fijne avond dames
Afspraken voor morgen: 14/11 1e Wonder - 1e termijn echo 15:30uur Bloempje83 - Termijnecho VK 10.05uur les - intake vk Thea23 - 3e echo en intake gyn (15.30)
@Les: Nou, op zich mogen ze het wel weten,..Maar zou het vervelend vinden als straks iedereen het geraden heeft terwijl mijn meest dierbare mensen het niet weten..Zoals mijn schoonouder en grootouders, die zie ik niet zo vaak,.. We kijken nu hoe de echo de 23e gaat.. Eigenlijk wilde we wachten tot 10 december, maar dat gaat heeeeeel moeilijk worden.
Mijn oma heeft nu nog maar 1 kleinkind, mijn zoontje en volgend jaar krijgt ze er 3 bij. 1 in januari 1 in juni en 1 in juli. Een ander nichtje is namelijk ook zwanger hoorde ik. Zal ze super vinden!
Even kort, voel me weer redelijk futloos. Slaap niet al te best. Mocht vanmorge uitslapen maar was half 8 al klaar wakker bah. Ben erachter gekomen hoe t komt dat ik soms opeens zo misselijk word en duizelig. Buiten t feit dat ik zwanger ben natuurlijk. Maar ik word sinds een weekje beroerd van bewegende beelden. Heel irritant! Kan niet even lekker op de bank zitte en filmpie kijke. Of een spelletje op de laptop doen. Wat manlief erg jammer vind want we spelen samen al 5jaar t zelfde spel samen(zo hebben we elkaar ook ontmoet) lig dus elke avond vroeg op bed, ben met pauzes nu Grenzeloos Verliefd aant kijken. Ben een hele avond bezig om 1 programma te kunnen zien pfff. Morgen vroeg eruit. Moet voor een Follow Up naar hartje rotterdam. Heb 8weken training gehad daar voor mn rug in maart. En morgen voor laatste keer terug om te kijken hoe t met me is en hoe nu verder. ben daar meer nerveus voor dan voor de echo dinsdag, raar he Kort verhaal is toch lang geworden. Maar nu weten jullie waarom ik opeens zo weinig klets hier fijne avond nog!!!
@kylie. zo de 23ste duurd ook nog ff! @bloempjee, dat zou ze idd echt super vinden ja! @roozjuh pfff das idd erg vervelend.....! hopelijk dat het nog wel over gaat in deze zwangerschap! en succes morgen!
@Les: Ach, woensdag over een week,..heb al een hartje gezien,.. Blijft toch spannend, 1e beebje is met 8w5d gestopt met groeien na het zien van een hartje
@kylie, ja dat kan ik me voorstellen, bij mijn 2de zwangerschap had ik nog niks gezien of gehoort. maar goed het blijft erg als je je kindje verliest. dit is voor mij ook nog wel een angst, dat het woensdag helemaal goed is en bij de volgende echo toch mis. maarja we moeten positief blijven, want stress en zorgen is ook niet goed voor de kleine beeb!
Zo! Ben weer mooie namen tegen gekomen: Romi, Danae (man heet Danny/Daniël).. Klinkt ook wel vind ik: Romi Danae
Ik ga vandaag op m'n werk m'n urine nakijken, vermoed dat ik een blaasontsteking heb.. Moest vannacht naar het toilet, en ik heb daarna een kwartier wakker gelegen met krampen, pfff
Kylie wat ben je vroeg op 0-0 hoop voor je dat t geen blaasontsteking is, maar goed dat je t na laat kijken. Ego; 12 weken wave Ff kijken welk plaatje m'n banner nu heeft Mogguh mamma's
@ kylie hier zijn we ook al met namen bezig en ik weet nu al dat word een discussie van 7 maanden lang whahahahahha Ach ja komt ook wel weer goed. @ echo vandaag om half 4 mogen we weer spieken ! spanning allom ! Heb 2 mooie kinderen maar heb nog nooit een echo gezien( bewegend) van 9 weken dus ben benieuwd hoe onze 2 kleintjes zich ontwikkeld hebben ! Vandaag lekker huisje schoonmaken en lekker bezig zijn met mn zoontje dan gaat de tijd ook lekker snel.. Man lief vandaag ook thuis dus heb lekker me handen vrij om debovenboel eens goed onderhanden te nemen.. Wens iedereen een hele fijne dag en ik kom vanavond qwel even melden hoe de echo+ intake was ! Dikke kus van mij en een hele fijne dag verder
Dat heb ik ook gehad Roozjuh, een beeldschermdieet helpt dan Jammer maar voor n goed doel Het kan ook zijn dat je n lage bloeddruk hebt. Anyway het werd bij mij vanzelf minder, ik let nu nog op dat ik voor t slapen gaan ruim op tijd stop met beeldschermen anders wordt ik zeeziek in bed Beterschap
veel plezier thea. ik ga me nu ff douchen, en om 10 over 11 heb ik het intake gesprek,,,, hoop dat ze ook even gaan proberen het hartje te luisteren! fijne dag allemaal
Dames met echo of intake, veel plezier. Kylie, sterkte met. De blaasontstekingcontrole. Hier een rustig dagje. Manlief is moe en niet helemaal lekker, dus hij is ook lekker thuis vandaag
Over 30 min heb ik al echo! Oehhh spannend. Werk nog ff snel een cracker en een beker optimel naar binnen en dan ga ik zo maar. Ik hoop dat ik straks een mooi plaatje heb om te spammen.
Hoi meiden, Is alweer even geleden dat ik meegekletst heb. Lees wel altijd mee, maar ben meestal alweer gelijk vergeten wie wat geschreven heeft haha. Maar had even een vraagje aan jullie. Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? En hebben jullie 's nachts ook zo buikpijn als je naar de wc bent geweest? Ik heb namelijk echt last van mijn baarmoeder als ik geplast heb. Het is waarschijnlijk omdat alles dan weer op zijn plaats zakt, maar het is echt een rotgevoel. Misschien is dat ook wel wat jij voelt,Kylie....