Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi meiden,

Wat kletsen jullie lekker veel....

@de nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd!!!!

@nieuwebaby: Goed besluit!!!

@iedereen: Zijn jullie ook allemaal zo onzeker?
    Ik heb vannacht zelfs over bloedverlies gedroomd....
    Echt stom!
    Ik voel me alleen een beetje moe en 's avonds als ik mijn bh uit doe zere borsten. Af en toe een krampachtig gevoel in mijn onderbuik, maar dat is het!
    Maar je hoort vaak ook dat de echte klachten pas bij 6 weken beginnen. Dus we zullen zien!

Ik kan niet wachten tot mijn eerste echo, de 21ste.
    Ben zo benieuwd!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Haha ja het hondje keek hier uit het raam en vluchte zo haar mand in hahah
    gelukkig heeft ze een sterke blaas

3. minigup

minigup Lid

27 sep 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gewoonlinda ja!!! ga telkens kijken of er geen bloed zit!! zo stom!!! ik moet wat meer vertrouwen hebben! ook als er wat is, stress of wat dan ook denk ik; nee dat is niet goed voor me kind, straks krijg ik door ruzie een miskraam!! pff maar het gaat wel telkens beter.
    we moeten gewoon vertrouwen en erin geloven, daarmee bereik je heeeeel veel (spreek uit ervaring)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    GewoonLinda: Ik slaap met een soepele bh snachts, doet idd pijn als de bh uit gaat savonds. Slaapt stuk beter met een bh aan snachts :p

m.Maaike: hier nog zo'n held op sokken! Hond moet er nog uit maar durft niet, terwijl de kat staat te janken bij de deur dat ze naar buiten wilt :p

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hahah de katten willen hier ook naar buiten maar zei Hahah
    zou wel komen omdat ze uit spanje komt :p
    en het is echt geen gezicht als ik haar uitlaat in mijn scootmobiel :p dan is ze net een aanhangwagen :p

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nee voel idd ook niets! Behalve opgeblazen buik 's avonds..en pijnlijke onderrug.
    Kan me heugen dat ik het bij Tim ook zo had.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    en bij hoeveel weken kwamen de kwaaltjes bij tim

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Toch gek, mijn banner staat zelfde als die van m.Maaike en Danielle. en toch kom ik op vermoedelijke bevallingsdatum 12juni (sta in het lijstje op 9???) En jullie staan op de 8ste

9. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ha meiden - wat zijn jullie toch goed! Het geld van alle testen die in de kast blijven liggen kunnen idd naar de babykamer oid :)
    Ik wil gewoon telkens bevestiging. Heb er nu nog "maar" drie gedaan, maar wilde later wel nogmaals testen. haha

Ik voel me erg goed, maar ben wel blij dat ik mijn borsten zo goed blijf voelen. Dat is toch een soort van bevestiging dat de hormonen er zijn. Daarnaast af en toe onderaan links en rechts wat krampachtigs, maar niet erg heftig. Ik vind het overigens wel een ander gevoel dan ongesteld worden. Het straalt iets meer door naar mijn onderrug (net als jou Danielle82 :)).

Roosjuh, een goede tip die BH! Ik denk dat ik dat vannacht ga proberen met mijn sportBH. Met het fietsen heb ik er ook al enkele keren aan gedacht. Elke hobbel is "au!".
    Over de uitgerekende datum: Mijn banner is uitgegaan van de 1e dag van de menstruatie. Misschien is het verschil tussen die van jou en anderen de berekening tussen de ovulatiedatum en de 1e dag vd mentruatie?

@ Allen - hebben jullie het 's nachts ook zo warm? Ik wordt elke keer badend in het zweet wakker (vannacht rond half vier :$).

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen meiden,

@ Arnoe, ik heb 5 KV2v5testen gedaan 10 DPO na afleestijd een heel onduidelijk lijntje en toen op 12, 14 en 16 DPO getest. Op 12 DPO een mooi licht lijntje en dat lijntje werd 14 en 16 DPO wel steeds duidelijker. Gister op precies 5 wk heb ik een laatste test gedaan. T streep 20 keer zo donker als de C-streep. Dus nu ben ik er wel klaar mee. Voor mij kan alleen een echo nu meer zekerheid geven.

@ Gewoonlinda, de meeste klachten beginnen idd rond 6 wk. En dan nog, geen klachten hoeft niets te betekenen ;).
    Ik heb gelukkig nu een vrij goed gevoel, met vlagen kan ik onzeker zijn ivm MA vorige zw.schap. In die zw.schap voelde ik me extreem onzeker, had sterk het idee dat het niet goed zat. Dat is wel heel afschuwelijk, ik heb veel afleiding gezocht.

@ Kapedi, nieuwebaby, bellamano gefeliciteerd :)

@ Minigup, in sushi zit vaak rauwe vis. Dat mag je niet eten, tenzij de vis extreem vers is. Dat je bijvoorbeeld bij de visafslag in de haven sushi gaat eten. Maar Sushi van groente of gegaarde vlees/vis mag je natuurlijk wel.

@ weer, vanochtend had ik wind mee, dus dat was best lekker :D. Maar vanmiddag wordt het heel hard trappen ;).

@ all, ik ga maar weer eens aan het werk :);)

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    roozjuh wat vreemd ..... maar hoelang was jouw cyclus want daar kan het ook mee te maken hebben volgens mij bij mij ligt het er maar net aan welke cyclus ik pak er zit echt een verschil tussen 25 dagen en 29 dagen dus ben uitgegaan van 28 dagen

12. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ja misschien dat ik dat ook wel doe, op precies vijf weken nog eentje en dan proberen "naast me neer te leggen". Het was in ieder geval fijn dat het de afgelopen drie dagen echt elke dag met sprongen duidelijker werd.

Haha het weer, wat een regen en wind he?! Echt Nederland die ons zo lekker voor de gek kan houden met de verschillende weerstypen. Lekker dat je op de fiets naar je werk kan overigens! Gezond voor de baby ook!

Succes met werken vandaag en alvast het trappen op de terugweg ;)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn cyclus was 32 gok ik.

14. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    we hopen gewoon met ze alle dat de wind zo blijft staan dat je wind mee hebt ik ga nu met het hondje lopen Haha en wedden als ik een voet buiten de deur zet dan gaat het weer regenen

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk dat het daar aan ligt vul het maar is in op zo,n online zwangerschaps duur berekening dan zou je zien dat er een verschil in zit van een paar dagen , maar is toch ergens wel vreemd dan is jouw zwangerschap in het aantal dagen totaal langer ?

tevens is het zo als ik het bereken met mijn eisprong dan ben ik een dag langer zwanger .. dus ach we zullen wel zien wat de echo zegt als er maar niet weer een week en 3 dagen tussen zit vind ik alles best

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Juni Bevallijst

Wie is wie:

Afrola: mama van: dochter (1)
    Arnoe: 30 jr, verwacht 1e kindje
    Babsies:25jr verwacht mijn 1e kindje
    Bellamano: mama van 2 zoontjes
    Bibi24:24jr,
    Bloempje83: mama van: zoon (2010)
    Danielle1982: 29 jaar, mama van: zoon (2009)
    Elle84: verwacht mijn 1e kindje
    Evenlienj: 28 jr, verwacht mijn 1e kindje
    Girly, 31 jr, verwacht mijn 2de kindje
    Hoop42: mama van dochter (17) en 3 zoons (16,14,12)
    Juffie27: 27jr mama van 1V (2008)
    Joekie: verwacht mijn eerste kindje
    Krumfrum: 32 jr mama van:zoon (3)
    Laurie: mama van: dochter (2)
    Lin: 27jr, verwacht mijn 1e kindje
    Linda: 29 jaar, mama van: Zoon (4)
    Linda250388: 23jr, verwacht 1e kindje
    Maart: 28jr verwacht mijn 2e kindje
    Minigup: 26jr,
    Mirri, 41jr, mama van 2 zoons (14&13)
    Missy:24 jr, Mêm van zoon (1)
    Missymaaike :26 ( zaterdag 27) zwanger na een miskraam
    Nic79, 31 jr Mama van tweeling dochter & zoon (3)
    Nieuwebaby: zoontje (2007) en dochter (2009)
    Roozjuh, 25jr, mama van zoon (2009)
    Summer76, 35jr, verwacht mijn 1e kindje
    Volonta:30 jr. mama van: dochter (2009)
    Winnie Pooh: mama van 1 zoon (2006)

Bijzonderheden:

7/10
    Laurie Echo

13/10
    Winnie Pooh 1e echo

17/10
    Lin 1e Echo
    Bloempje83, intake VK

18/10
    Hope42 1e vroege echo

20/10
    Nic79 1e echo bij fert

21/10
    Linda echo
    Mirri echo

24/10

Babsies intake VK

25/10
    Babsies 1e echo

26/10
    missymaaike 1e echo

27/10
    Afrola 1e echo
    Girly - afspraak verloskundige + 1e echo

28/10
    krumfrum gyn
    Bellamano: intake VK

7/11
    Maart Termijnecho + intake vk
    Hope42 - intake gyn

8/11
    Linda vk

10/11
    Afrola Termijnecho + intake vk

Uitgerekende datum
    1 juni:
    Mirri
    2 juni:
    Missy
    4 juni:
    Laurie
    Linda
    Winnie Pooh
    Maart
    Evenlienj
    5 juni:
    Lin
    Babsies
    Summer76
    Elle84
    6 juni:
    Afrola
    Hoop42
    Krumfrum
    Bloempje83
    Nic79
    Bellamano
    7 juni:
    Volonta
    girly
    Nieuwebaby
    8 juni:
    Danielle1982
    missymaaike
    9 juni:

10 juni:
    linda250388
    11 juni:
    Arnoe
    12 juni:
    Joekie
    Roozjuh

Mezelf op 12de gezet, als ik ga berekenen met 32dagen cyclus dan kom ik daar op uit :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Berekening kan ik wel 32 invullen voor cyclus, maar als ik een banner plaats gaan ze gewoon uit van standaard 28. Scheelt dus ff 4dagen dieje dan niet op de banner ziet denk ik

18. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    en hoeveel dagen zegt hij bij die berekening dat je bent

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dat liet deze calculator niet zien. ben nu ff opzoek naar een calculator waar je cylcus kan invullen én kan zien hoever je nu precies bent :p

20. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Wat vinden jullie? Ik zou het liefste mezelf iets minder ver willen inschatten en dat het dan achteraf blijkt dat het verder is.
    Maar mijn eisprong was zo duidelijk dat mijn datum er niet ver af kan liggen. Haha en ik was vorige week niet thuis, dus kan toen ook niet bevrucht zijn :D

Deel Deze Pagina