Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nog een week, dan de echo.
    Vind het wel heel spannend hoor!

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ja is het ook Toerist.. Maar ook erg leuk als je eenmaal ziet dat het goed zit. zooo schattig... Ik vind die van 12 wk ook nog wel weer eng....

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Aaah wauw bloempje!! Wat een schatje!!!! Dat voetje.. superlief. Fijn hoor!!

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Kylie; ach toch! Goed dat je geluisterd hebt naar je lijf dan!

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Miri; wauw.. 12 weken. Is toch altijd een magisch aantal in de zwangerschap vind ik!

6. rosa69

rosa69 Lid

14 dec 2008
    22
    0
    0
    manegehouder
    Heerde
    Hoi,

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten vandaag mijn 2 echo gehad en ik ben 9 weken. Het is onze eerste. Niet meer gedacht toch gebeurd. :D Helemaal blij. ik ben nu 42 jaar en hoop dat het nu allemaal goed blijft gaan, maar we zijn verder dan 2 jaar terug.

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Rosa. Welkom en gefeliciteerd, wat een cadeautje dan:D Genietze!!

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Afspraak is verzet naar vanmiddag dus nog 2 uur dan ben ik aan de beurt. Al heel wat huilbuien gehad vandaag, ik schijt echt 7 kleuren, ben zoo bang dat het fout zit,

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @ bloempje.. mooie echo meis.
    @rosa. welkom gefeliciteerd en ook mooie echo!

hier weer druk druk, de 2 kids van me zus ook hier, en alle 3 super druk en vervelend naar elkaar toe.
    dus nu maar ff filmpje opzetten, en hopen op wat rust pffff...

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mooie echo's weer!!

Nieuwe mama: kan je mij een pm sturen met je uitgerekende bevallingsdatum + of je vermoedens heb dat je jongen of meisje krijgt. We hebben een website voor de juni mama's gemaakt en houden daar alle info bij. Ik zou jou er ook graag op willen zetten!

Ego: vanmorge naar rotterdam geweest voor Follow-up van mn training. Alles was toppie. Toen doorgereden naar mn schoonmoeder in dordrecht. Die zat in Het Sinterklaas huis daar(ze doen daar de catering) Kunnen kids lekker tekenen en doen met tientalle pieten. Kids waren net weg toen wij aankwamen en pieten gingen pauze houden. Zoonlief keek zn ogen uit met 30 pieten om zich heen haha. De pieten bleven allemaal netjes in hun rol in hun pauze omdat zoonlief erbij was. Mogen normaal geen kids bij zijn als de pieten pauze houden maar dit was uitzondering omdat mijn schoonma daar de place runt. :D ja was erg leuk! Nu ligt ie in coma op de bank, alles te verwerken. En ik ga ook ff uitrusten en niksen.

Oja morge de echo! Ben totaal niet nerveus maar dat komt nog wel hihi

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zag weer mooie echo's! Gefeliciteerd!!

Ben behoorlijk pissig, vanmorgen vroeg de uitslag van m'n urine doorgebeld. 'Ja mevrouw U heeft een blaasontsteking' (ik dacht: duh!)
    Toen moest ik na half 2 terug bellen, om te vragen of de arts een kuur voorgeschreven had, zet ze me eerst ruim 5 minuten in de wacht, omdat ze aan de arts wat over mij moet vragen..
    Krijg ik te horen: U kan vanmiddag een kuur ophalen, maar ik moest van de dokter doorgeven dat U meer moet drinken, en Cranberrysap moet drinken en na de sex goed uitplassen..'
    Ik denk: wat is dit nou? Ik vraag: vertel je me dit omdat ik een blaasontsteking heb, of omdat ik zwanger ben? Nou, dat laatste dus.. Fabeltje dat niet goed uitplassen een blaasontsteking kan veroorzaken, maar goed..
    Dus ik kom bij de apotheek om 17.15u, snel na m'n werk gekomen... Heeft ze helemaal niets doorgekregen.. Kon daar ter plekke wel ontploffen *****
    Maargoed, denk dat ik vannacht de wekker maar 1 of 2 keer ga zetten, want ik krijg pas heel laat een seintje dat ik moet plassen en dan heb ik daarna zo'n pijn..
    Zal ze morgen even de wind van voren geven.

*trekt zich terug met een zak chips*

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    lieve meiden ik ga jullie verlaten..
    Wij hebben vandaag gezien dat er geen hartjes meer kloppen bijde kindjes zijn overleden rond 8 weken.
    Het was tevens ook een tweelingzwangerschap zonder tussenschotje dus later in de zwangerschap rond 20 weken had ik een keuze moeten maken of het enen kindje overleefd of de ander.
    wij zijn er helemaal kapot van ik weet het. ik voel het maar ik begrijp het niet ..
    aanstaande woensdag word ik opgenomen voor curretage en dan is het afscheid van mijn 2 kindjes daar .. zo gewenst zo welkom (L)

Fijne zwangerschap dames en onthoud geniet van elke dag dat je zwanger bent!

13. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

thea23 ! neeeeeeeee !!!!!!wat erg meid !! veeeeel sterkte met dit dubbele verlies !!!! *knuffel*

14. Kylie1986

Ach Thea toch? Weet even niet wat ik moet zeggen :(
    hele dikke knuffel

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Thea nee meen je niet!!! Ik zit hier gewoon verbaasd met mn mond open je bericht 5x te lezen... Onwijs veel sterkte!! Wat is het leven toch oneerlijk!!!

Kylie: kaffer ze maar goed uit morge ;) gebeurd ook altijd bij mijn apotheek. Toch niet toevallig dezelfde he :p

Begin m nu toch best wel te knijpen voor de echo morge na het lezen van Thea dr berichtje....

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Thea. O wat verschrikkelijk zeg.
    Heel veel sterkte de aankomende tijd. :( dikke knuffel.

17. Kylie1986

@Roozjuh: Zit jij ook bij 't Woud?

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    heel veel sterkte Thea!

19. rosa69

rosa69 Lid

14 dec 2008
    22
    0
    0
    manegehouder
    Heerde
    Heel veel sterkte Thea.:x We leven met je mee.

20. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaah neeeee Thea... Wat afschuwelijk dit.... En ook jij had dit al aangevoeld... Jeetje... Ik schrik ervan meis... Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen met dit verlies.

Ik blijf me verwonderen om het feit dat de vrouwen zelf al erg duidelijk schijnen aan te voelen dat het niet goed zit...

Deel Deze Pagina