Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Gut. Ben er stil van...

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Thea heel erg veel sterkte toegewenst!! Ik hoop dat je het een plekje kan geven.

3. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ons kindje is gelukkig goed gegroeid en nu 3,3 cm groot nu is het 2 weken wachten tot de combinatie test.

4. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Pffff thea wat vreselijk! heel veel sterkte meid....

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @dippertje. Goed te horen dat alles goed was. Wat kan je je zorgen maken he. Wij mogen 3/12 voor de nekplooi. Vandaag bloed voor geprikt. Vind dat ook nog wel weer spannend. Maar heb dr een goed gevoel over.
    Heb je een printje?

Groetjes

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    @Thea: Jeetje, wat een vreselijk nieuws! Het is gewoon onbegrijpelijk. Ik zat vanmorgen nog in het buikentopic jouw buik te bewonderen. Wat moet dat raar en onwerkelijk voor je zijn...
    Heel veel sterkte, ook met de curretage. Lijkt me heel moeilijk allemaal.

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Bekijk bijlage 198833

Volgens mij krijgt onze beeb een snavel :') nee grapje ik denk dat dat kaken zijn ofzo heb de vk er niet over gehoord dus zal wel normaal zijn. Ben officieel 1 dag vooruit gezet, maar dat geloof ik wel.

Ik moet morgen bloedprikken voor alle normale zwangerschapsdingen en de combinatietest dingen. Ik hoop dat het over 2 weken weer mooi gegroeid is en dat alles er goed uitziet.

8. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Thea heel veel sterkte met jullie verlies! Het is oneerlijk!

Ik heb morgen mn echo, toch wel kriebels nu na dit nieuws! Pff

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo heb gewerkt en niet de puf om overal op te reageren...
    maar jeetje wat een nieuws....

@ Thea vreselijk!!! Ik heb er geen woorden voor....heel veel sterkte met dit enorme verlies..wat naar allemaal..en zo oneerlijk....

@ dippertje fijn dat het bij jou goed gegroeid was...een snavel haha..neej dat had die van ons ook.. de vk zei inderdaad dat de kaken als eerste echt bot krijgen en daarom steekt dat wit af bij de rest..zou je anders raar staan te kijken..een baby met een snavel..

@ bloempje fijn dat het bij ook goed was gefeliciteerd!!

@ hier eindelijk niet meer zo misselijk..kan gewoon weer van alles doen de afgelopen dagen..maar zo rond half acht is de pijp leeg..mijn ogen vallen nu bijna dicht dus ik zeg fijne avond allemaal!

oh ja en las iets over seks..wij doen het niet zo vaak omdat ik vaak misselijk of moe was..het voelt bij mij ook anders..heb er gewoon ook geen zin in..en te diep is ook een beetje pijnlijk dus geen gefrummel aan mijn lijf even hihi...behalve een massage die ik gister heb gehad! :D

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    De assistente van onze dokter, zegt altijd wel, je moet eigenlijk meer drinken want er zitten vlokken in de urine.
    Maar die assistentes zijn superlief bij ons.
    Ze doen ook bij mij uitstrijkjes.
    Misschien bedoeld ze het niet zo, maar heb je haar verkeerd begrepen, ligt er ook weer aan hoe ze dat brengt.
    Gewoon even doorgeven aan je dokter als je het er niet mee eens bent.
    Sterkte met je blaasontsteking.
    En goed uitplassen he meid;)

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Och meid wat erg voor je!!!
    Ik wens je veel sterkte en kracht toe.
    Dikke dig knuffel van mij.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik vind het nu ook veel spannender als bij de 1e hoor!

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Voor ons een spannende week, vorig beebje was gestopt met groeien met 8w5d,.. Ben blij als we daar voorbij zijn pffff..

14. helma85

helma85 Niet meer actief

heb VK gebeld, omdat k me zorgen maak. Ik voel me al 2 weken normaal. Geen symptomen meer.
    ipv vrijdag de echo, krijg k die komende woensdag om me gerust te stellen.

Thea: heel veel sterkte met dit verlies

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie: ja t woud als apotheek inderdaad, mn dokter zit alleen in waterwijk. T woud zit hier om de hoek dus vond t handiger om medicijnen hier op te halen. Het gaat alleen altijd fout. Of verkeerde naam, recept kwijt, dokter nog niet getekend, fout in systeem, weet niet wat er gebeurd is. Dat zijn de smoesjes die ik regelmatig hoor bij die apotheek

Toerist: ik vond 1ste zwangerschap juist spannender. Ben hier zo relaxed over, denk er zelden aan, maak me dus ook niet snel druk. Alleen als je dan weer leest over miskraam dan krijg je toch weer even die rillingen over je rug. Morgen mogen wij een kijkje nemen bij onze beeb

16. Kylie1986

Mijn huisarts zit ook daar,..maar nu waren ze natuurlijk net weg..
    Zit nu aan de cranberry, hopen dat ik het daar even mee red tot morgen..en vannacht een plaswekker zetten, hihi

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Morgen de aller-allereerste echo. Ik zei tegen mijn man dat ik bet gespannen ben in de hoop dat hij me wat gerust kon stellen, zegt ie : "Ik vind het ook best eng, morgen."

18. Kylie1986

Ah, wat lief.. Zo ontroerend als mannen ineens laten zien wat ze voelen..

Manlief zegt altijd: Komt helemaal goed, maak je niet te veel zorgen.
    Kan ik echt niet tegen!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie wie is jouw dokter dan? Ga lache als we zelfde hebben :p ik heb er 2 daar (maar vaak een invaller) mijn eigen dokter was ernstig ziek en werkt nu parttime

20. Kylie1986

Ik had Goossens en Veenvliet, en Goossens is nu gestopt.. Had een paar weken geleden een hele aardige vervanger/waarnemer..Zijn stem klonk net als die van Jos Brink, klonk heel vertrouwd, haha

Deel Deze Pagina