Danielle tuurlijk zal ik het hier melden. Bij mijn zoontje lag mijn baarmoeder aardig aan de voorkant vandaar dat ik hem ook zo vroeg voelde. Had mij gister aangemeld bij een andere gemeente ook voor inval werk op school. Werd vanmiddag al gebeld of ik de rest van de week wilde werken. Tuurlijk wil ik dat wel. Heb dus de rest van de week groep 5/6 Hoop dat dit een beetje doorzet. Kunnen we weer gaan sparen voor de kamer van mijn zoontje.....
ben weer terug! Hartje klopt, beeb bewoog, roozjuh is happy Omdat ik een dikkere buikwand heb (lang leve het lekkere eten hihi) moet ik over 2weken terug komen voor nog een termijn echo omdat het nu niet heel duidelijk te zien was en ik geen inwendige echo wil. Mega aardig kerel. legde alles goed uit en was heel vriendelijk. Volgende termijn echo is op 2dec om 8.45! lekker vroeg
oja en ben voorlopig weekje terug gezet. geen 10weken en 4dagen maar 9weken en 2 a 3dagen. meer duidelijkheid bij volgende echo. zal dan bijna 12weken zijn
Super Roozjuh! Gefeliciteerd! Dat ze bij jullie dat officieel mogen zeggen? Bij mij zei ze wel dat ik nu op 10-6 uitkwam, maar dat ik zelf nog van 8-6 moet uitgaan, omdat ze nog niet "mogen" meten en geen termijn eraan vast mogen hangen?
nou hij zag wel aan mij dat ik redelijk nuchter ben en logisch op het geheel neer kijk. en dat ik donderds goed weet dat dit nog helemaal niks zegt en ik over 2weken gewoon even terug moet komen. hij was verbaasd over hoe veel ik wist en wat ik zag op de echo. hij zat nog de beeb goed te zoeken terwijl ik t hartje al zag kloppen. zegt ie: o ehh ja, dat was mijn volgende vraag, of je al iets ziet knipperen haha. ik zag t eerder dan die man
@ Roozjuh gefeliciteerd!!! Heerlijk he!! Geniet er maar van!! @ Danielle wat gek....bij mij via uitwendige echo zeiden ze gewoon 10 weken en 2 dagen...door de beeb op te meten...en dat klopt ook precies met wat ik dacht... zo vaak hadden we niet geklust haha..weet gewoon waneer het is gebeurd!! Maar ik wist dus niet dat ze dat niet officeel mogen zeggen... Heb weer van alles bijgelezen, maar ik ben weer eens te moe om overal op te reageren...sorry Las iets over het evt voelen van je beeb...bij een tweede voel je het sneller omdat je het herkent..ook als je placenta aan de achterkant ligt voel je het eerder...ik lag laatst op bed en dacht ook al iets te voelen, maar dat lijkt me erg vroeg...? De eerste voelde ik met 17 wkn... @ les sorry buddy ben niet zo actief hier..op donderdag en vrijdag ben ik er meer..dat zijn mijn vrije dagen!! Yihaa!! Succes morgen met de echo!! Morgen toch??
hoop dat t werkt, foto's zijn jammer genoeg niet heel duidelijk (livebeeld gelukkig wel) ze moest goed dr best doen om m duidelijk te krijgen omdat ik volgens haar sterke buikspieren heb pff!! moest er heel hard om lachen!!
Fijn Roozjuh dat je een goede echo had en dat je over 2 weekjes weer mag genieten. Een hele week terug gezet? Was hier waarschijnlijk 5 dagen terug gezet. Ben benieuwd morgen.
ja over 2weken weer o wat vind ik dat erg hihi alleen die week terug snap ik niet helemaal, denk omdat ie gewoon niet goed kon meten. want eehhh we hebben die hele maand maar 1x sex gehad dus kan niet een week verschillen. onmogelijk dat een innesteling bijna 2weken duurt dan toch... achja we wachten die andere echo gewoon af kunnen we weer ff spieken
hmmm snap er niks meer van, volgens mij zij ze 10,3 weken zwanger dus 1 dag terug want was 10,4 maar als ik hier bij mn banner invul uitgerekende datum 6 juni want dat zei ze ook kom ik op 10,6?????? huh snap er niks van
Terug van de echo en intake (en tussendoor even wat anders gedaan ) Het is in een inwendige echo geworden, maar het viel me 100% mee. Ik ben nu wel heel erg misselijk en heb rugpijn, maar dat is vast de spanning of zo. Ze kon niet zo heel veel zien en meten. Daarom over drie weken terug. Volgende afspraak: dinsdag 6 december om 19.45 uur We hebben wel het hartje zien kloppen Was wel erg mooi. Ik bleef er wel erg rustig onder, moet ik zeggen. Vooralsnog teruggezet naar 7w5d. Maar volgende keer weer meten en dat is dan de "definitieve" datumvaststelling.
@ echo's zag er een aantal voorbij komen! super fijn/. @juffie, geeft niks, zolang alles maar goed gaat meis....! @ all. sorry alles gelezen maar ben zo zenuwachtig voor morgen, dat ik alles ook weer vergeet! morgen om 09:15 de echo pfffff......
Lionne, ik heb je afspraak op de site gezet. jij moet dus ook terug over 3weken ik ook. op 2dec moet ik. wilde geen inwendige echo dus moet nog een keer terug komen