De bevruchting vond vermoedelijk plaats op : 18 Sep 2011 De zwangerschapsduur (*) is vandaag : 4 weken en 5 dagen Je hebt nog 35 weken en 2 dagen te gaan Je uitgerekende bevallingsdatum is : 10 Jun 2012. OOPS ik had een foutje gemaakt... nu verbeterd. Wel leuk dan ben ik misschien verder dan ik dacht. Wanneer denken jullie dat mijn ovu was? My Ovulation Chart PS ben trouwens trots op die prachtige innestelingsdip. Die viel me wel al gelijk op toen ik aan het tempen was.
die van jou zegt: De bevruchting vond vermoedelijk plaats op : 20 Sep 2011 De zwangerschapsduur (*) is vandaag : 4 weken en 6 dagen Je hebt nog 35 weken en 4 dagen te gaan Je uitgerekende bevallingsdatum is : 12 Jun 2012. En een andere zegt: 4 weken, 4 dagen zwanger 12 Juni 2012 uitgerekende datum bij beide 32 ingevuld, vaag toch
het in schatten blijft altijd lastig je kan er gerust een dag naast zitten een ovulatie test is bv gewoon een indicatie en het eitje kan dan binnen 24 tot 36 uur springen dus hellemaal goed weten doe je toch niet . het is bv ook zo als ik mijn eisprong in vul en dan bereken dan zou ik nu 1 dag verder zijn en 5 weken zwanger maar doe ik het op mijn cyclus ben ik opeens 4 weken en 6 dagen zwanger ach als het met echo een dag scheelt maak ik me niet druk
ik vind het maar vreemd allemaal ik heb een postive ovulatie test gehad op dag 13 dus op dag 14 waarschijnlijk gesprongen dus ach een dag meer of minder kan niet zo een kwaad denk ik
ach die ene dag maakt ook niks uit gelukkig Bij 1ste zwangerschap zeiden ze eerst 9juli uitgerekend, toen 6juli, weeen begonnen de 7de om 05.00 smorgens en 8ste bevallen om 03.04 smorgens vroeg Ik ga proberen de hond uit te laten Kijken of zoonlief met paraplu kan lopen haha. anders is ie binnen notime doorweekt
Da's wel ideaal! Het is overigens wel grappig dat we nu zo op de dag zitten te gissen. In principe maakt het natuurlijk niets uit. Maar voor je gevoel wil je natuurlijk zo ver mogelijk zijn @ Roosjuh - Volgens jouw calculator zou ik de bevruchting op de 20e gehad hebben. Hij gaat dus niet uit van de ovulatie maar van de bevruchting? Toen was ik namelijk niet thuis... dus dan heeft het zaadje nog even vrolijk rondgezwommen voordat ie een vriendelijk eitje vond
Ik moet twee weken voor de eisprong (bij mij punctie) aanhouden als eerste dag van laatste menstruatie.
@Arnoe; de vorige x waren mijn tests heel erg licht. Daarom kon ik bloed laten prikken en zagen ze steeds dat het hcg te laag was. Nu is m'n test overtuigend!
haha de hond nam het me niet in dank af. en natuurlijk toen ik buiten kwam ging het weer regenen . Hahah die dingen op internet zijn maar een indicatie.
Wow kletskousen zijn jullie. Ik kom net pas thuis uit de file en uitgelopen nachtdienst. Ben helemaal gaar, wilde even wat anders doen dan werk vandaar dat ik even gelezen heb. Ik ga lekker slapen nu met dat weer buiten, vanavond intake van mvm. Mag ik een gratis testje doen he. Ben benieuwd want ik heb alleen 26 en 27 sep getest. Groetjes
Arnoe: eitje had dus veel geduld bij jou Nou hier was de hond door het dolle heen. Ze scheit 30 kleuren als ze ziet dat het buiten aant regenen is maar zodra ze buiten is komt het beest in haar los Zoonlief wilde natuurlijk niet met paraplu lopen maar t hield gelukkig al op met regenen Nu ff uurtje niksen en dan oppas kids ophalen van school