Toeristenman idd ook nuchter, en bij de vk intake zei hij na afloop; noh moest ik daar nou voor mee? Ik ga liever mee met de echo Ramen schoon, tuin winterklaar. Ik zie gewoon net tulpenbollen boven komen Ik ga ze zo maar even toedekken met wat bladeren..... Ik fiets naar school doei doei.
Even ego...gisteren en vanochtend weer bruinverlies gehad met een beetje krampen. Ga dadelijk voor een extra echo (13.55 uur) naar de gyn. Duimen jullie voor me? Winnie.
winnie/wendy, onwijs veel succes!!!!!!!!! Hoop zo dat alles nog goed zit daar binnen bij je! Laat je het ons weten?
Succes vanmiddag Winnie! ik duim voor je @ Roozjuh: mooi echo! Ik zal mijn echo ook even inscannen als mijn man thuis is (scanner staat op zijn pc aangesloten....) @ nuchtere man: hier ook: het zal wel goed zitten anders had je je niet zo moe gevoeld maar hij denkt wel goed om me, ik mag me niet te druk maken en hij helpt heel goed in het huishouden
Zooo mijn buik is vanmiddag partij opgezet/dik.. ongelooflijk. Collega zag het nu ook. Hij is man ook nog...
@ Thea heel veel sterkte!! Dames met mooie echo gefeliciteerd!! Hier heel erg moe.. En einde van de dahg is Mn geduld er te zoeken haha..Verder alles super
winnie, ik ben nu heel hard aan het duimen voor je !!!! @ mijn oppaskindjes ware alledrie weer super lief, echt engeltjes zijn het (vind ik) ahhahah. Zo nu heb ik om 16:00 een afspraak staan bij mijn clustermanager want dan kunnen we even alles bespreken zei ze. Ze vroeg of ik een afspraak in wilde plannen want dan kon ik aan haar al mijn vragen stelling i.v.m. zwangerschap en werk. Wel erg lief dat ze dit aanbood . Ik ben benieuwd en ik heb maar een paar vraagjes. Zul je zien dat ik vanavond ineens kei veel vragen heb als ik weer thuis ben ahahhah. Ik heb geen echonieuws meer gelezen/ gezien???? Spannend !!!! hahaha ik heb trouwens vanmiddag voor het eerst weer echt goed gegeten, ik heb 3 boterhamen en een paar van die party knaks op. Dat voelt wel goed zeg eten als je ook eetlust heb, want normaal is de de hele dag door een strijd om genoeg te eten/ drinken omdat ik nergens geen zin in heb Kuss
Nou...gelukkig. Ukkie doet het prima. Hartje klopte mooi en ukkie lag lekker te bewegen. Het was ook erg mooi gegroeid tov de vorige keer en ben weer wat vooruit gezet. Lijkt nu toch weer 4 Juni te worden. Volgende week 23 November wel gewoon de termijnecho en dan krijg ik de definitieve uitgerekende datum, dus laat me voor nu maar gewoon even staan. Bedankt voor jullie medeleven. Ben echt zo enorm opgelucht......lekker volgende week alweer nog een keertje kijken. Dikke knuffen Winnie.
Winnie dat zijn de berichten die we graag horen! Fijn dat alles goed is en dan volgende week alweer kijken, leuk hoor!
De kleine heeft hier een mandarijntje, komt hij bij me, bied me een stukje aan (wil een stukje in mijn mond doen) als ik mijn mond dicht wil doen trekt hij zijn hand terug en stopt het in zijn eigen mond en hij is nog geen 16 maand
Dat wordt nog wat Ennieh Wij gaan straks uit eten. Ik moet nu niet te kieskeurig gaan doen, qua menu. Er is daar zat wat ik wel mag. Moet ik zeggen dat ik zwanger ben? Voor het geval ze er iets in willen doen wat ik niet mag.
@ Lionne: ligt eraan wat er op de kaart staat. Ik zou alleen geen biefstuk of ander rood vlees bestellen voor de rest valt het vaak wel wat mee. En verder lekker genieten!
Hannie dat ken ik mijn zoon is bezeten van mandarijnen en noway dat ik er 1 krijg. Ja krijg m wel maar hij jat m ook net zo hard weer terug. Heerlijk he zulke dondertjes Uiteten: valt opzich mee wat je niet mag eten. Zou wel kijken of je vlees goed gaar is. Als je ziet dat ie toch te rood is dan kan je de ober uitleggen dat je zwanger bent. Heb ik ook moeten doen. Hou nooit van 'zeuren om t eten'. Maar als t om zwangere gaan hebben ze alle begrip altijd. Eetse!!! Ben jaloers, wil ook weer uiteten. Hier Burrito's op het menu!
Hoi ladies, kwam weer een goede echo voorbij ondanks bruinverlies, gefeliciteerd! Hier: Mega drukke dag op 't werk Nog best wel last van krampen, weet niet of het van m'n baarmoeder komt, of van de blaasontsteking? Was vandaag een beetje een hormonster, heb het maar 1 collega vertelt, die zat echt te kijken alsof ik bezeten was
hey meiden. ja hier ben ik dan eindelijk, en mijn echo................. HELEMAAL GOED. ben zo blij! tranen in me ogen. wel inwendig gemaakt, omdat me baarmoeder diep in de bekken lag. dus echt goed opmeten konden ze niet. maar het hartje klopte mooi. en hij/zij lag lekker te slapen! zal straks ff een foto plaatsen! @ roozjuh nieuwe echo 12 december om 12 uur! en 2de afspraak verloskundige is 19 -12