@boefjesmama. gefeliciteerd....! bij mij zeiden ze ook een week korter, maar ze zei er ook bij dat dat nu nog niet zeker was, dus ik gewoon van mijn eigen berekening moest uitgaan tot de 12 weken echo, want dan kunnen ze het pas echt goed zeggen, dit ook omdat het ene kindje wat sneller groeit dan de ander, maar met 12 weken moeten ze allemaal +- de zelfde lengte hebben! @kylie, als je het niet vertrouwd ff bellen he! zou ik iedergeval wel ff doen
les mooie echo! kylie: kan geen kwaad als t na de sex is. zwangere vrouwen zijn zeer gevoelig nu daar down below en kan zijn dat je er gewoon een klein wondje had zitten. Maar als je je echt zorgen maakt moet je inderdaad gewoon eventjes bellen.
Afspraken vandaag 17-11-2011: - Cecilia - 1ste echo om 8.30 + intake gyn om 9.20 - Clauzoe - echo Succes meiden! Cecilia hoe was je echo? je bent al geweest zie ik aan de tijd
Mogguh mamma's Les mooie echo Kylie, zal loos alarm zijn maar bel Ff om je gerust te laten stellen Dames met echo/afspraken vandaag ; succes en plezier ermee Nog 1 nachtje voor m'n echo..... 21.00 pas 0-0
Net gebeld, ze vinden het geen spoed Omdat ik geen krampen heb, maar die heb ik met de 1e zwangerschap ook niet gehad en dat begon ook met roze en bruin.. Maar even diep in en uit ademen..Wachten tot woensdag
ik verklaar die echo-kerel voor gek hoor meiden. Weet dat hij niet 100% goed kon meten maar noway dat ik een week terug gezet moet worden. Bij elke berekening die ik doe, kom ik toch echt op bijna 11weken zwanger uit... Die 2weken duren zo wel erg lang als je zeker weet dat je eigen berekeningen kloppen. Denk dat ik dan maar toch een inwendige echo moet doen wil ik mn gelijk krijgen
kylie, lekker thuis in je warme bedje blijven dan Ik moet helaas de kou in BRRR!! Moet mn 2 oppas kids van school halen om 12uur, 1uur weer terug en dan half 4 weer ophalen. Gelukkig is het maar 300meter lopen
hello ladies! Zag goede berichten van echo's voorbij komen, mooi zo! Kylie, jakkie ik begrijp je bezorgdheid. Gewoon even bellen en vragen of je langs kunt komen. Sterkte met de spanning. Linmetveelnummers idd mensen uit prive die mee zijn gaan lezen. Nu is het niet zo dat ik van alles hier neer gooide dat ze niet mogen weten maar bel mij gewoon als je wilt weten hoe het gaat... Ik vond dat heel vervelend en heb dus mijn account laten verwijderen en ben opnieuw begonnen. Hoewel toen de lol er redelijk af was eigenlijk. Bedankt voor het toevoegen op de site, ik zoek m zo nog even op en maak er een favorietje van. Voorgevoel is heel wisselend, de ene keer denk ik JA!! een meisje en het volgende moment weet ik zeker dat het een jongetje is. We zullen het over een paar weken weten. Misschien volgende week al, bij mijn zusje zagen ze het geslacht al op de combinatietest, 12 en een halve week was ze toen... snel he! @nuchtere mannen, die van mij is niet zo nuchter, gelukkig. @eten, ik begin nu eindelijk weer een beetje te genieten van eten. Ben niet spugendmisselijk geweest, maar wel de hele dag door zo weeeig. Nog niet alles smaakt even goed en ik heb zo een vreselijke trek in rauwe tonijn.. pffff al dagen! misschien toch stiekem maar wat sashimi bestellen bij de Japanse bezorgservice Zo, aan het werk Uksie! huphup
Zwangerschapsbroek aan nu.. Ongelooflijk hoe die buik nu groeit! Echt een schattig zw.buikje... Heel lief. En ben superblij dat ik nu deze broek aan kan.
Heb net even m'n leidinggevende gebeld en ga vanmiddag niet werken.. Dus ben vandaag en morgen vrij..Moet het weekend en maandag werken, maar even afwachten hoe het gaat lopen. Geeft even wat lucht, ga op m'n werk toch alleen maar bang zijn en lopen janken, kan ik thuis ook..
Roozjuh: wil je op de lijst wijzigen dat ik nu op 10 juni uitgerekend ben ipv 14 juni? En dat mijn volgende afspraak is op 21 december bij VK? Alvast bedankt!!
Dames, gefeliciteerd met de mooie echo's!! Kylie; ach meis, het is vast niets.. al begrijp ik dat het even onzeker maakt.. Maar ik denk echt dat het van het vrijen komt.