Ivm korter zwanger zijn. Mijn VK zei, nadat je eitje bevrucht is kan het nog best een aantal dagen rondzwerven voordat het zich gaat delen en innestelen, daar kan dat verschil vandaan komen. Niet elke eitje begint zich even snel te delen zijn ze achter gekomen. Vandaar dat ze tegenwoordig uitgaan van de termijn op de echo en niet die van je laatste menstruatie.
Gefeliciteerd met alle mooie echo's! Hier, ben deze week ziek thuis. Had me dinsdag al ziekgemeld en gisteren even naar de huisarts geweest om aan te geven dat het gewoon niet goed met me gaat. De vermoeidheid en misselijkheid vreet me op. Ik moest me voorlopig maar eens een week ziekmelden en veel rusten en dan kijken hoe het gaat. Rusten heb ik gedaan, vanmorgen na het klaarmaken van mijn zoontje voor de opvang ben ik terug mijn bed in gekropen en werd pas om 12:30 wakker. Niet normaal! Heb dus lekker bijgeslapen. Straks ff lekker douchen en dan ga ik hem in de loop van de middag ophalen. Volgende week zijn we sowieso een weekje vrij dus dat is wel lekker.
krijg net nieuwe Polis binnen... word je niet vrolijk van! Valt opzich mee wat voor bedag mn verzekering per maand gaat worden, maar die Eigen Bijdrage... kolere! Daar word je toch acuut depri van?!
ik baal er zo van dat ik zo moe ben. Ik zou vandaag even een boodschap doen, maar ik heb er totaal geen fut voor. Zaterdag moet ik weer werken, ik zie er nu al tegenop.
Hai Meiden, Even bij jullie gluren hoor! Wat goed om zoveel mooie echo's voorbij te zien komen! Ben super blij voor jullie. Bebek, wat een verdrietig nieuws voor jullie. Als je ervaringen wilt delen mag je me pb-en hoor!! Dikke knuffel voor jullie! (had vandaag ook anders de 11 weken weave ...)
C:\Users\Gebruiker\Pictures\Onze kleine\baby13.BMP C:\Users\Gebruiker\Pictures\Onze kleine\baby11.BMP Dit is onze kleine, hopelijk zijn ze goed doorgekomen
In het snel reageren veld, staat rechts onder in de roze button; Meer opties. Deze aanklikken, en op het paperclipje icoon klikken. Bestand zoeken, aanklikken, en op uploaden klikken. Dan kun je daarna het venster sluiten. Je ziet het niet in het berichtveld zelf, alleen als je het bericht daadwerkelijk plaatst.
hey meiden...! @volonta... wat super lief dat je ons nog steeds volgt! hoe gaat het nu met jou? @bloempje rust lekker uit meis! @helma is het al gelukt?
nee, nog niet gelukt. Hij geeft steeds aan dat het bestand te groot is. Ik heb m kleiner gemaakt en dan pakt die m nog niet
Hallo dames! zo ik zit.... vanmorgen naar mijn nicht geweest (is nu 13 wkn zwanger van de 2e ), mijn man was toevallig thuis dus ik had de auto (anders nooit). Lekker ff centrum in geweest en gekletst. Vanmiddag nog ff naar het werk geweest dus nu moe! De kleine wordt nu net wakker (ligt vanaf 13.00 uur ) dus die zal ik er zo ff uithalen. Vanavond maar ff niets doen denk ik.... ben moe!!!!!