Beterschap Bloempje. Hopelijk zakt het wat af. Ik zit op mn werk maar mooie buikjes gezien en hier gaat alles goed!
wow danielle wat een gaafe buik zeg! ik was ook erg dik bij me zoontje! hoop dat dart nu ook weer snel is! @ werk haha ja me naam staat er wel, die plak ik even af! zo moeilijk zou het niet zijn we zijn maar met 2 vrouwelijke collega's! hahahahahaha zo nog 1 hand gel en dan gelukkig klaar!
goede morgen dames ik kon moeilijk uit bed komen want ben nog erg moe. Gelukkig hoef ik weer maar te werken van 7:00 tot 11:00 e daarna lekker even slapen thuis op de bank. Heb ik nu al zin in . Ik heb vanacht gedroomd dat mijn zus zwanger is van een 3ling ahahah ik zal haar straks even bellen om te informeren of ze toenvallig zwanger is ahhahah Werk ze allemaal !!! Kuss
Goedemorgen lady's @channelle wow dat zou wat zijn zzg hahahaha... ik kon ook moeilijk uit me bed komen helaas moet ik gewoon werken van kwart voor 8 tot kwart over 4, en daarna gelijk de grote boodschappen doen, w2ant we krijgen vanaaf logees die het hele weekend blijven! fijne dag, nog dames met een echo vandaag? veel plezier
Hier goeie nacht gehad, lig nog heerlijk in mn bedje. Kan tot 11 blijven liggen als ik wil Manlief heeft vrij genomen want gaan vanmiddag/vanavond naar zijn vaders verjaardag die vandaag 50 is geworden. Helaas moet ik tot 4uur oppassen dus staan daarna in dikke file en moeten nog langs babydump en prenatal voor een broek kijken. Pas niks meer, kan moeilijk met jogginbroek daar aankomen hihi.
Haha, succes met vinden van n nieuwe broek Roozjuh, en veel plezier op de vjaardag Wish me luck..... Om 21.00 nekplooimeting
Dankje! Jij onwijs veel succes vanavond Mirri!! Oja ik krijg morgen de Angel Sound binnen! Iemand in mn hyve (ken haar van juli 2009 topic hier) heeft die van haar naar mij opgestuurd. Ze gebruikt m niet meer en nu mag ik m hebben. Kan niet wachten! Ik ga m voor kerst inpakken, wil niet voor die tijd proberen te gaan luisteren. Heb een dikkere buikwand en ben bang dat ik in paniek schiet als ik hartje niet kan vinden En ligt er een extra kadotje straks onder de boom
Na een flinke nacht slaap (en er drie keer uit moeten ) is de hoofdpijn in elk geval over. Ik ben nog wel steeds ontzettend moe. Ik begin het moe worden behoorlijk zat te worden. Wat moet ik daar nou aan doen? Manlief zegt dat ik gewoon maar moet accepteren, maar dat is niet zo makkelijk.
Succes Mirri!! @Lionne; herkenbaar.. Ik ben het ook zat.. Zo futloos en anders voel ik me. NOg ff... Het is zo over...
@Roozjuh: ja, ik las het op hyves! Ik wilde reageren, maar dacht dat dat misschien signalen zou geven aan mijn omgeving
We wachten iig de 2e echo af (woensdag).. Eigenlijk zouden we wachten tot 10 december, dan vier ik mijn verjaardag.. Maar de mensen die ik regelmatig zie raden het gewoon.. En ik zou het vervelend vinden dat de mensen die ik wat minder vaak zie, schoonouders en mijn grootouders, het pas als laatste te horen krijgen..
zo net me baas en bazin op de hoogte gebracht, ze rade het meteen, me bazin was weer super enthausiast. me baas liet ff zijn hoofd in zijn handen vallen, (moest het ff laten bezinken,) maar toen stond ie op en feliciteerde hij me! tja voor een baas blijft het toch altijd minder leuk he! maar goed ben blij hoor met zijn reactie....! nu kan ik gewoon weer normale kleren aan naar me werk, ipv een hele wijde trui hahahhhahaah
Nee... dat zou ik niet doen. Eerlijk zeggen dat je er zorgen om maakt, maar niet de spot ermee drijven.