Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    inderdaad kylie.... gewooon heel eerlijk zeggen hoe en wat. vind echt wel dat ze je gerust moeten stellen hoor! waneer zou je weer een echo hebben???

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @kylie. Ja maar bellen kan wel.

even ego. Ben me toch weer zo aan het spugen:( heb dat een paar keer per week. Ondanks medicijnen. Als ik die niet neem elke dag.
    Bleh en moet nog boodschappen doen ook straks. Stel het wel even uit.

3. Klote he lin, dat overgeven! Ik weet hoe je je voelt, sterkte!

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb gebeld,..heb gezegd dat het niet weg is geweest en dat ik er nu buikpijn bij heb..Heb ik wel een beetje.
    Verder weer gezegd dat mijn eerste mk ook zo ging en dat ik zekerheid wil en dat al die stress ook niet goed kan zijn.
    Ze bellen me vanmiddag terug.

5. Gelukkig Kylie, er wordt nu in ieder geval iets mee gedaan.

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Kylie. O dat is wel fijn dat is meer dan afwachten..

@Bloempje. Ja drama is het. Lig nu maar even op de bank met een dekentje en laptop. Even rustig aan steeds wat proberen te eten en hopelijk zakt t af. Ik heb deze week alleen vandaag vrij dus baal ervan dat ik nu niet kan doen wat ik moet doen.
    ik moet het weekend weer werken. Even aankijken hoe het gaat maar ben niet erg lekker.

Groetjes

7. Ik heb me ziek gemeld, ik trok het niet meer.

8. Kylie1986

Ja, inderdaad.. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben..De eerste beeb is met 8w5d gestopt met groeien en dat kwam pas aan het licht met 10/11 weken, dat wil ik niet meer..
    Als het niet goed is, wil ik gelijk tabletten of curretage (klinkt misschien een beetje kort door de bocht).. In dat geval zullen ze maandag of zo wel weer een controle echo doen voor de zekerheid..

Maar goed, we zien wel

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Kylie. Ik snap wat je bedoeld had het ook met 7wk en pas met 10 ontdekt maar ga niet meteen ervan uit dat het mis is. Het kan ook niks betekenen. Het is goed dat je er rekening mee houd en ook logisch maar het hoeft niet foute boel te zijn.
    Sterkte en een knuffel!

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Goed gehandeld Kylie. Ik hoop dat je een extra echo krijgt!

11. helma85

helma85 Niet meer actief

sterkte en suc6 Kylie.

Zijn jullie al een beetje aangekomen?
    K stond net op de weegschaal en woog 64.
    Normaal woog k 65, maar ben in de 1ste 9 weken 3kg afgevallen.

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mmm vriendin van mij is per ongeluk zwanger, en wil het weg laten halen. Eigen keuze offcourse maar vind t toch n beetje dom. Je bent geen 14 meer maar een volwassen vrouw dan kan ej wel verwachten dat als jij sex hebt zonder condoom of als die scheurt terwijl jij niet aan de pil zit dat er wat kan gebeuren. Heb dr wel verteld dat als ze echt 7 weken is het hartje al klopt. Het indd geen baby baby is, maar ga geen dingen verbergen, je bent een grote meid en je wilt geen baby , prima. Maar geen struisvogel acties. Ik hoop dat ze bij de huisarts daar ook eerlijk over zijn.

13. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    pffff heftig dippertje...! zou dat ook echt niet tof vinden als dat in mjn omgeving zou zijn.! helaas blijft het wel haar eigen keuze....! weet je al of ze het doorzet?

@kylie. ik duim voor je meis, laat je het ff weten als ze hebben terug gebeld?

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Mjah tis dr eigen keuze en dr is wel over na gedacht, ik ben gewoon niet voor of tegen abortus. Vind alleen wel dat je moet beseffen wat je doet. Het is indd een klompje cellen, maar het heeft wel n hartslag, kijk met 6/7 weken zit er geen snoezig babytje in je buik, hell zelfs met 11 weken heeft het nog meer weg van een alien :p

Het is wel makkelijk nu ik zelf zwanger ben, als dit 3 maanden geleden was geweest had ik haar vermoord denk ik...

15. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey dippertje, ja ik ben erg tegen abortus. omdat ik vind dat je er zelf bij bent, wil je geen kinderen dan moet je die risico's ook uitsluiten!
    idd zo veel mensen die graag kinderen willen maar gewoon niet kunnen. doe dan een adoptie.! maak je er iemand nog gelukkig mee ook!

alleen abortus na verkrachting vind ik een goede reden...!
    maarja das weer mijn mening natuurlijk! en het is ook moeilijk als het om je beste vriendin gaat dat snap ik......
    succes en sterkte ermee

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Abortus, ik ben er altijd fel op tegen geweest maar sinds ik een vriendin had die abortus had laten plegen snap ik het in enkele gevallen wel. Maar dat zijn uitzonderingen. :)

Nou ik heb mijn zus gebeld maar ze was niet zwanger aahah gelukkig maar want een drieling lijkt me niet zo tof ahhahah zal wel heel zwaar zijn zeg :$

Voor de dames die ook mee doen aan moeders voor moeders heb ik een vraagje? of voor andere dames die het ook weten ahhah.
    Ik heb een witte maatbeker gekregen en elke kaar als ik erin plas zie ik allemaal dingen zwemmen. Het lijken wel een beetje vlokken en de verloskundige zei dat meer vrouwen dat hebben en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Ook heb ik sterke urine en echt super donker geel terwijl ik niet super weinig drink, wel minder als normaal maar ik drink nu toch nog ongeveer 8 bekers drinken op een dag. :( Verder leek ik vanmorgen op het werk een heel klein beetje oranje afscheiding in mijn ondergoed te zien, maar (sorry voor hoe ik het zeg) ik heb meerdere malen met mijn vinger inwendig gevoeld om te kijken of er roze afscheiding ofzo meekwam. Maar dit is niet het geval. Er komt echt alleen wittige efscheiding mee.
    Pfff ik ben nu weer rstig maar op het werk maakte ik me naturrlijk weer even super druk :) Nu niet meer ahaha.

Kuss

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wow Danielle wat een verschil!

Mooie echo foto's gezien van Roozjuh en Chanelle.

*Dames wat is de leukste tekst?

Hoera.....wordt grote broer!
    Hoera je wordt weer oma!
    Hoera ik wordt weer oma!

Ik heb 2 kleine doosjes met roze/blauwe schuimvoetjes (vd bakker).

Maandag echo 20.00 uur.

18. Kylie1986

Balen, ik mag nog steeds niet komen..
    De assistente zei dat als het niet goed is, ze er toch niet meteen wat aan doen.

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

@ toerist, ik vind Hoera.....wordt grote broer! het leukste. Maar de andere zijn ook erg leuk !!!

@ Kylie1986, dat is echt balen ja. Ik hoop echt dat het bruine vloed gewoon stopt en dat er helemaal niks aan de hand is !!! Ppfff... dit is echt klote voor jou zeg dat ze nog steeds niks willen doen. :(

Nou ik ga even het plastic wegbrengen en boodschappen bij de action en supermarkt doen. Ik zal vast en zeker weer te veel kopen bij de action ahhahah

Kuss

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @les, ze is neit mijn beste vriendin, gewoon 'n vriendin en ik snap dr punt wel, ze is al een aantal jaar psychisch niet op dr plek, werkt ook niet meer etc. En vanuit dat punt zeg ik dan ook indd ga niet voor een kindje, als jij zelf al zegt het is niet eerlijk tegenover een kind als je moeder er zo voor staat, prima. Liever dat dan het zoveelste kindje wat onder jeugdzorg gaat vallen.

En om eerlijk te zijn, hoe rot ik het ook vind als mensen niet zwanger kunnen raken of kunnen blijven ik zou zelf nooit voor adoptie gaan of een kind afstaan ter adoptie. Want dat is in aardig wat gevallen ook een drama.
    En mensen die roken hoeven ook niet te stoppen omdat andere mensen longkanker krijgen, of mensen die drinken stoppen omdat andere mensen leverkanker krijgen, dus ik vind ook niet dat jij maar zwanger moet blijven omdat andere mensen geen kindje kunnen krijgen. Dat staat er in mijn ogen helemaal los van.

Deel Deze Pagina