Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Leuk Juffie!

Wij eten lekker pizza vanavond,..hadden dikke pizza's voor 1 euro, kan je niet laten liggen natuurlijk.

Verder zit ik nu lekker op de bank te breien :D

2. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Hier tomatensoep met pasta schelpjes en stukjes spaghetti erin :p dus pastasoep :p met balluh en een uikaasstokbrood met kruidenboter ofzoiets :p

Lekker slecht lekker simpel :) en hopen dat ik vanavond mn voetmassage krijg

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ kylie lekker! Nee dat kun je dan niet laten liggen natuurlijk! Haha

@ dippertje mmm klinkt ook goed! En voetmassage vind ik een goed idee! Ga ik ook maar eens vragen haha

Mannetje is bijna thuis en dan eten...word chaggie van te lang wachten op mijn eten dus hij moet uitkijken zo haha

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hier over frietjes, worteltjes en kipsnietsel.
    Moet nog wel eten.
    Voel me ietsje beter dus net 1 verdieping kunnen stofzuigen en dweilen nu de volgende.

Spannend dat op fasebook zetten. Ik had t op hyves gezet vd week veel reacties erg leuk.

Bij hoeveel weken gaan jullie bedje/wandelwagen etc bestellen?

Groetjes

5. Kylie1986

Goed idee, een voetmassage

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden.

@eten, gebkaard. zalm en boontjes.

zo booschappen binnen, nu alleen nog f opruimen, we krijgen zo visite die het hele weekend blijven. hebben een zoontje van 9 maanden. morgen naar sinterklaas en workshop zeepkettingen maken. tja verder zien we wel......

@kylie. gaat het alweer een beetje meis..!
    @juffie jij ook fijn weekend!
    @lin oh leuk en dan de hele avond de leuke reacties lezen van iedereen! have fun... wij wachten er nog even mee. meeste weten het al wel. alleen nog niet de vrienden en verre fam!

ga nu de booschappen opruimen!

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Nasi gegeten...........tip.tip.....tip, nog 2,5 uur..........wordt niet een beetje nerveus..........

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Druk weekend Les, veel plezier ;)

9. Kylie1986

Heel veel succes vanavond Mirri..

@Roosjuh: weet jij een vlk praktijk in L'stad die zelf de echo's doen?

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Succes mirre.... ben idd druk maar probeer zo veel mogelijk ook op het forum aanwezig te zijn! anders mis ik weer zo veel!

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Zo de tandoori was heerlijk! Nu even uitbuiken...pfff

@ mirre succes vanavond!

@ les haha dat was ik die het vanavond op fb wil zetten...lin zei dat ze dat van de week heeft gedaan... leuk inderdaad de reacties afwachten! Alleen nu hoor ik dat mijn vriendlief wil kijken wie er vanavond allemaal op de voetbal wil zijn en anders wil hij het zondag doen...pfff had me er net op verheugd..
    Veel van de voetbal zijn vrienden van mij op fb en hij wil graag zelf vertellen. Nou ja en anders zondag dan maar...

@ hier ik stond net een paar keer op vanuit de bank en bij het opstaan had ik scherpe steek in buik richting lies..bandenpijn denk ik erg vervelend..nu maar rustig opstaan telkens...

Kinderwagen en meubels hoeven we niet te bestellen..hebben we nog van ons zoontje. Vorige keer zijn we wel op tijd gaan kijken..

12. Wij hebben ook alles nog van mijn zoontje, die krijgt nu een nieuw kamertje.

De babykamer hadden we destijds van marktplaats. We wilden een klassiek model en die waren in de winkel onbetaalbaar.

13. Wij hebben net trouwens heerlijke pasta met kip pesto en cherrytomaatjes gegeten van Bertolli. Erg lekker!!

14. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Kinderwagen hebben wij nog van de laatste zwangerschap, ook een badje en het kamertje zelf kopen we pas voorbij de 20 weken als ik het ook goed kan voelen, eerder durf ik het niet aan. Vorige keer hadden we met 18 weken kamertje besteld en ze is in de 20e week geboren dus toen konden we alles afbestellen enzo

15. Kylie1986

Ik heb van de 1e zwangerschap een wipstoeltje, voedingskussen, hoop kleding, aankleedkussen, en een box..
    Wil niet te laat beginnen,..misschien na de termijnecho of zo?

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja wij hoeven ook niet heel veel. De comode en de kleding kast hebben we al. Dat is mijn oude babykamer die we wit gemaakt hebben. Dus alleen het bedje met alles erop en dr aan.
    Gordijnen maar die willen we neutraal dr hangt nu nog niks. Daar gaan we binnenkort wel vast wat aan doen.
    En een lekker stoel al wel gezien maar twijfelen er tussen 2.
    En dan natuurlijk de kinderwagen weten ook al welke maar nog niet de kleur zeker. Word ook neutraal.
    Als we weten wat het is dan gaan we echt op zoek naar kleertjes en aankleding voor het kamertje.
    Maar is toch niet raar om met 13-14 weken al een bedje/wandelwagen/badje en stoel te kopen?

Ik heb heerlijk gegeten gek genoeg smaakte de patatjes super. Misselijkheid is ook weg nu!
    Even lekker chillen met mn vent:D

Groetjes

17. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik dacht vandaag nog vakantie te hebben, tot ik om 10.00 uur werd gebeld door de teamleider. Waar ik bleef.

Kon ik alsnog naar mijn werk. Ik had er echt totaal geen zin en ik was al doodmoe vooraf, maar het ging eigenlijk best goed.

@eten: pizza en straks nog vanillevla na.

@ kinderwagen + kamertje: we hebben bij babypark een mooie aanbieding gezien. Mijn ouders hebben aangeboden dat we de kinderwagen van hen krijgen. We hebben hem vandaag besteld. Stel dat het misgaat, kunnen we deze (kosteloos) daar laten.

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ mirri: succes!!

@ Lionne: gewoon aan de moeheid toegeven, wel een beetje een dagritme houden maar verder rustig aan doen. Je lichaam wil dat nu eenmaal! (ik zou er ook meer aan toe moeten geven maar tja..... met nog een kleine gaat het niet heel makkelijk ;))

@ Les: fijn dat je bazen zo reageerden! ben benieuwd hoe mijn manager gaat reageren als ik het ga vertellen... zal niet blij zijn denk ik.....

@ Dippertje: jeetje wat een verhaal (van je vriendin) ik zou dat echt niet kunnen en zou er ook zeker wat van gezegd hebben! ik ben tegen abortus, ik vind namelijk dat je een moord pleegt, uiteraard uitzonderingen daar gelaten. (klinkt misschien wat hard maar zo denk ik er over....)

@ Chenelle: ik heb ook witte vlokken in mijn urine, bij de eerste ook, zal er wel bij horen, heb er eigenlijk nooit over nagedacht wat het zou kunnen zijn....
    Ik zou toch wat extra drinken dan zul je zien dat de urine lichter gaat kleuren. Over de oranje afscheiding? zou het niet weten, misschien van de donkere urine??

@ Kylie: bah wat vervelend dat je weer bruinverlies hebt (gehad) hoe is het nu?

@ Kinderkamer: ik denk dat de nieuwe kleine nieuwe meubeltjes krijgt, de rest hebben we nog wel van de 1e. Alleen nog wat aanvullen (extra aankleedkussen, zo'n opstapje voor aan de kinderwagen en dat soort spul)

Vandaag aan het werk geweest, was druk.... nu moe op de bank

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    *Dames wat is de leukste tekst?

Hoera.....wordt grote broer!
    Hoera je wordt weer oma!